En tänään aio tehdä muita testejä, huomen aamulla jos tuo vuoto ei muutu veriseksi, nyt yhä rusehtavaa. en tiedä enää, vielä kun toiset sanoo suunnilleen että ei oo enää toivoa ja toiset antaa toivoa... nyt alkaa niin sanotusti harmittamaan... mutta, kun tuo digi käyttäyty hassusti aamulla, siis se että se raskaana tekstin jälkeen vielä meni tovi ennenkuin sai arvottua viikot niin ajattelin että oli ihan siinä rajoilla että olisi antanut 2-3 viikkoa.. keskiviikkona teen vielä digin mutta sit saa luvan olla... jos sillon antaa 1-2 viikkoa niin sit tais olla tässä... meen kyl lääkäriin jos vuoto ei ala itekseen... minusta tuulimuna raskaudessa viikot nousee kyllä vaikka sikiöö ei olekaan...Zanizipp: joskus apteekin omaan olen saanut selvän viivanpaikan, ilmnan punasta väriä. Mulla pissan ominaisuudet tuo sen viivanpaikan todella helposti esiin. lähes joka testiin. Rfsu on kyllä niin huono testi, että ihmettelen aina miksi pirussa sitä edes myydään. toivotaan parempaa tulosta loppu viikolle!
Naapurintyttö: kyllä se kuitenkin vähän tummemmalta näyttää mun silmään tuo alempi viiva tämän päiväisessä. mullahan tuo digi tuli tosi perässä, vaikka hedelmöitys oli ihan normaalisti tapahtunut niin sain dpo 18 vasta raskaana 1-2. sama edellisessä odotuksessa. oli täynnä melkein rv 5 niin sain raskaana 1-2. Meinaatko tänään tehdä noita liuskoja mitä oot tehnyt? ja muuten sulla on tuosta edellisestä digistä noin vähän niin luultavasti ei vaan ole tarpeeksi vielä hormooni noussu. Pidetään nyt peukkuja!!! :hug:
Noiden kuvien mukaan jota tuossa linkittämässä jutussasi on niin antaa toivoa sillä olen melkoisen lähellä tuota 2-3 kun vertaan omaa nenän edessä olevaa testiäni tuohon kuvaan... toivon parasta että keskiviikkona näyttäisi jo 2-3 viikkoa... ja että tää tuhruttelu olisi vain sitä alkuraskauden tuhruttelua...Naapurintyttö Netissä kuvia siitä, miten digin viivat vahvistuu http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/Clearblue_Pregnancy_Test_with_Conception_Indicator_brochure.pdf
Mun silmään näyttää varsin heikoilta noi sun viivat. Just itse noita samoja testejä availin, kun viikot vahvistui liian hitaasti. Tuulimuna sitten olikin kyseessä. Mut ainakin mulla 2-3 viikkoa vaati aika reilusti vahvemmat viivat kuin sulla noissa testeissä.
Tulee mutta ne ei merkkaa muuta kuin niitä ei raskaana, ne on aina oikeastaan järjestäen samanlaiset haamut ei raskaana tuloksella, olisi se sitten parin päivän päästä raskaana tai yhä ei raskaana, vaikea selittää mutta on yritetty tulkitaAlkuperäinen kirjoittaja Yönenkeli;27380744:oottekos te muuten tutkineet tuleeko noihin digeihin haamuja???
Mie ajattelin saada aikaiseksi huomenna soitella verikokeisiin lähetettä jotta otettaisiin hcg. Luulisi sitten selkeävän. Mie vain mietin tuota että ei olisi perjantaista vahventunut tuo digin viivat jos olisi keskenmeno sillä perjantaina oli ihan erilaiset viivaset kun nyt... Mutta huomenna tulee vasta viikko siitä kun testasin tuon ekan 1-2 joten joillakin se on ollut tarkkaa josko aamulla testaisi digillä ja sit soittelisi sitä verikoetta...Piti ihan kaivaa tunnukset esiin ja onnitella Naapurin tyttöä. Ja piti tulla sanomaan, että mulla juurikin tuo digi arpoi pienemmän ja suuremman viikkomäärän kohdalla. Olikohan dpo 14, kun näytti raskaana ja meni kauan ennenkuin tuli 1-2. Olin jo ihan varma, että se oli sitten siinä. Takana oli pari kemiallista (joissa digi näytti parin viikkon ajan raskaana 1-2) ja yks kohdunulkoinen ja poistettu johdin n. kk ennen tätä raskautta. Seuraavana päivänä näytti jo sitten raskaana 2-3. Ja nyt on laskettuaika sitten torstaina. :heart: Toivotaan, että sinullakin näin ja vuoto on harmitonta! Hirmuisesti tsemppiä!
Juu aamupissistä tein molemmatnaapurintyttö: teitkö sä kummankin digin muuten aamu pissasta. muistelin, että sulla aamuisin ainakin liuskat ja puikot antoi haaleampaa? vai muistanko väärin? Mutta toivotaan parasta edelleen. Niin kauan kun ei ole kunnon vuotoa niin on toivoa!!! :heart:
nyt on niin epäselvä kuva, että ei kyllä näy kuin toinen viiva.