Hakutulokset

  1. I

    mitä mieltä naisista, jotka pitävät miehiään puutteessa?

    ...lisäyksenä...että monta vuotta narsistin avovaimona, teki tehtävänsä itsetunnolle ja jätti syvät haavat. Pelottaa että tuunko enää koskaan nauttiin mistään seksihommista kenenkään kanssa :(
  2. I

    mitä mieltä naisista, jotka pitävät miehiään puutteessa?

    Ymmärsin kyllä kysymyksen. Pistin vastakysymyksen, koska omalla kohallani pihtaus johtu kusipäisestä miehestä, eikä siitä että olisin piruuttani pitäny äijää puutteessa.
  3. I

    Siivousaineet myrkkyä, eikä kotnma kannata käyttää desinfioivaa.....ENkä ole sanoinut tästä aiemminkin .

    Ite käytän etikka-vesi+1 tippa fairya koko kämppään. Pesin kerran kylppärin jollain helvetin cillitbängillä ja nenästä alko hetken päästä tuleen verta. Nenäverenvuotoo mulla ei oo ollu ikinä ilman fyysistä iskua. Jos joku haluaa välttämättä desinfioida jatkuvasti kotiaan, niin varautukoon...
  4. I

    mitä mieltä naisista, jotka pitävät miehiään puutteessa?

    Mitä mieltä miehistä, joiden TAKIA nainen pitää miestä puutteessa...?
  5. I

    Mitä ajattelit kun huomasit, ettei maailmanloppu tullutkaan?

    Tänään meni autosta leima vanhaks, kun eilen oli viimenen päivä katsastaa. Kai se on ny sitte vietävä leimalle :(
  6. I

    Huominen lähestyy rakkaat ystävät!

    Yellowstone!!! Tietysti!!!! Sitä on kauhulla odotettu jo liian pitkään. Ei saatana....nyt alko oikeesti ahistaa. Piti mennä huomenna katsastaan auto, kun menee leima umpeen, mut turha enää mennä. Miten toi viimenen katsastuspäiväkin voi osua huomiselle?! Too much enteitä....
  7. I

    Huominen lähestyy rakkaat ystävät!

    Pahat saa palkkansa ja hyvikset lähtee semmosilla botskeilla kohti parempaa paikkaa. Botskit on samanlaisia, joilla The Lord Of The Rings:n haltijat jätti maallisen maailman. Mää en malta oottaa!! Kaikki paskat exät ja muu alhanen väki saa niin pataansa ja ansionsa mukaan. Ite kuulun niihin...
  8. I

    Huominen lähestyy rakkaat ystävät!

    Pelottavaa. Jääkäämme odottamaan. Foliohattu aseteltu. Olen valmis.
  9. I

    Huominen lähestyy rakkaat ystävät!

    Jääkaapissa kummittelee maitopurkki. pakkauspäivä 12.12.12 parastaennen 21.12.12 :|
  10. I

    Tsiisus mikä kauhuleffa!!

    Käytiin eilen kattoo. Kauhuleffoihin hurahtaneena friikkinä, jopa meikäläinen kiljahteli ja hypin penkistä. Ikinä en oo ennen tärissy ja halunnu lähtee kesken leffan pois. Heti leffan loputtua syöksyttiin kaverin kanssa baariin ottaan parit GT:t järkytykseen. Mahtavaa!!! Lisää näitä...
  11. I

    Huomenna olisi aika psykiatrille jonne työterveyslääkäri ehdotti menemään

    Sama juttu täälä. Ikinä en oo psykiatrin pakeille päässy, vaikka mielenterveyspolin asiakkaana on tullu oltua reilu 10 vuotta. Hoitajien kanssa tullu vaan höpöteltyä. En halua hoitajia yhtään väheksyä! Paljon on saanu heiltä apua. Ongelmallista vaan on se, kun hoitsun vaihtuessa joutuu kertoon...
  12. I

    Kertokaa teijän mielestä mikä on kaikkein ihanin rakkauslaulu?!?

    Jaaniijjoo...piisi tähän perään. H.I.M. - Gone With The Sin - YouTube
  13. I

    Kertokaa teijän mielestä mikä on kaikkein ihanin rakkauslaulu?!?

    Pakko nostella vanhaa ketjua. Koko päivä menny nyyhkypiisejä kuunnellessa. Tuli eilen lähetettyä säälittävä "känniviesti valomerkin jälkeen". Ihminen jonka oon tuntenu 7 vuotta ja johon oon koko tän ajan ollu korviani myöten rakastunu, oli viestin uhri. Ilta päätty mun luokse ja sain...
  14. I

    Eikö miehet tajua et MOVEMBER VIIKSET on kamalia!

    Joo ite kans ihmettelin, että miks äijien viiksien kasvatus on yht´äkkiä lisääntyny. Kuulin movemberistä vähä myöhässä. Mutta tommonen ny kiertää facessa. Mua ny kyllä vähä ärsyttää, vaikkei päivä tosta pilalla ookkaan :) Hei kaikki tytön tylleröiset ja naisen nalluraiset! Nyt on koittanut...
  15. I

    Eikö miehet tajua et MOVEMBER VIIKSET on kamalia!

    Nyt facessa sitte pyörii jonkun akan päivityksellä alottama ilmotus tänään alkavasta Hecember-kamppanjasta. Olis pitäny olla niin itserakas huomiohuora, että olisin ite alottanu, ku ton nimen keksinkin. Höh.
  16. I

    Hirvee pöpö liikkeellä!

    Tarkottaakohan toi sitä, että penisiliini tappaa sen flunssa-viruksen ja antibiootti bakteerit, joita muhii poskionteloissa...?
  17. I

    Hirvee pöpö liikkeellä!

    Sain kans antibiootit (Amoxin comp 875mg) , mut tuoteselosteesta ymmärsin, että toi kuuluu penisiliineihin.
  18. I

    Hirvee pöpö liikkeellä!

    Juu taitaapi olla ihan perusflunssa. Ei oo itelle vaan tullu ennen mitään jälkitauteja.
  19. I

    Hirvee pöpö liikkeellä!

    Käytin sarvikuonoo 4krt päivässä, mutta suolavesi ei tullu läpi. Nyt se on jo vähän jeesannu, kun duact ja avamys-suihke on avannu röörejä.

Yhteistyössä