Hakutulokset

  1. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Miijanea on mietitty täälläkin...?!
  2. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    On muuten juu tujua kamaa noi hormonit. :D Ikinä ollu näin sekaisin päästäni... :D
  3. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Härregyyd tillukas! Aikamoinen puristus! Onnea!
  4. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Tsemppiä teille vielä odottajille! Viimeisten päivien tuska on niin hyvässä muistissa edelleen, että en voi muuta toivottaa teille kuin voimia. Onneksi kohta odotus palkitaan. Ja jos omasta puolesta täytyy yliaikaisuudesta jotain hyvää keksiä, niin ainakin hyvin mahassa muhinut vauva oli...
  5. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea muffi! Reippaan kokoinen vauveli, tuliko tyttö vai poika? :)
  6. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Terveisiä Porvoosta! Tomera tyttö syntyi käynnistyksellä rv 41+2 juhannusaattona 21.6. Klo 23:30. Mitat 4070g 52cm ja pipo 35cm. Avosuutarjonta toi vähän haastetta ja tikkejä tuli 10. Ei ihan heti uudestaan, mutta vauva on ihana ja voi hyvin.
  7. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täällä vietetään juhannus sairaalassa. Ainakin täällä on hiljaista :D Eilen yliaikakontrollissa rv 41+1 päätettiin käynnistää radin sokeriheittelyjen takia. Eka yrittivät asentaa ballonkia. Ei pysynyt paikoillaan kun paikat oli jo 2cm auki ja kanavaa jäljellä 1cm. Eikä mulla siis oo ollu juuri...
  8. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Huomenna yliaikakontrolli ja painoarvio. Nyt kaikki pitäkää peukkuja että ne ottais mut sisään käynnistykseen. :) Saatais tää juhannusvasikka vihdoin pihalle!
  9. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Tsemppiä tillukas! Tutulta kuulostaa... :hug:
  10. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Poks 41 viikkoa. Toivosta luopunut Hööpi
  11. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    No täällä vielä odotetaan. :D Oon jo alkanut henkisesti valmistautua käynnistykseen joskus heinäkuun puolella. Tänään aamukuudesta asti supistellut epäsäännöllisen vaihtelevasti, mutta en jaksa toivoa enää yhtään mitään. Enkä todellakaan ala mitään saunan pesua suorittamaan. Se on jo nähty...
  12. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä oon niin kade teille, joilla on käynnistyspäivä tiedossa. Oon tänään ravannut kaupungilla koko päivän. Nyt hädin tuskin pääsen sohvalta ylös. Kaupoilla tuntui siltä kuin joku hakkaisi pesarilla häpyluuhun. Klenkkasin eteenpäin kuin ankka... Päivän saldo: yksi kivuton supistus. Oikeasti...
  13. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Ekat raskausarvet bongattu. Tottakai niiden täytyy tulla lasketun ajan jälkeen. Universumin v*ttuilua taas... Hööpi ja kinkku edelleen yhdessä 40+3
  14. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Limperi mä tunnen sun tuskasi. Mä en tajua miten noita sektioita saa näköjään sovittua viikoiksi ennen laskettua aikaa, mutta sitten alatiesynnyttäjiä rangaistaan antamalla mennä pitkälti yli jotta vauva on varmasti viis kiloa. Musta se on tosi epäreilua! :mad:
  15. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä en enää tajua mistään mitään.. Karkkipussi ei näy sokeriarvoissa mitenkään. Tulos 5,6. Mä luovutan...
  16. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä olen nyt syönyt pussillisen Polly-karkkeja pelkkään ketutukseen. Sokereista piittaamatta. Synny jo!!!!!!!
  17. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Auts evamaria! :O Paljon onnea tytöstä ja pikaista paranemista. Murtunut häpyluu kuulostaa tosi kivuliaalta.
  18. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea vauvautuneille! Ja tsemppiä Elselli!! Toivottavasti stressaava tilanne ratkeaa pian! Juliet, mä olen myös katsonut Pieniä ihmeitä sarjaa. Eilinen jakso meinasi jäädä kesken kun mua hermostutti niin sen yhden äidin huuto ja show. Mies parka lymyili nurkissa ja eukko oli ihan hysteerinen...
  19. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Elba, toi kuulostaa kauheelta! Miksi eivät voi vauhdittaa supistuksia kunnolla käyntiin?! Ihme kidutusta!!!
  20. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea uusista vauveleista! :) Hiljaista on tosiaan täällä ollut. Mä ainakin kovasti haluaisin mahasta eroon. Eilen itkua väänsin suihkussa kun yritin riipiä säärikarvoja sheiverillä. Ei yllä niin ei yllä. Varpaankynnet näyttää ihan kauheilta, kun lakkaa on enää vain isovarpaassa. Yöllä saa...

Yhteistyössä