Hakutulokset

  1. K

    Mies kävi maksullisissa!!

    No voi vittu sentään mikä mies.Tosiaan sukupuolitaudit testattava ensitilassa.Tosin sinulla olisi jo oireita, kun kuukausi aikaa ja maksullinen joka ei käytä suojaa? Onko mahdollista? : /Missä sattunut tilanne? matkoilla? Ja klamydia/tippuri otetaan samasta virtsanäytteestä ja vastaus tulee...
  2. K

    Suosikki TV-ohjelmasi?

    Minä liputan Emmerdalea..:p
  3. K

    Miten syö 2 aikuista 400 eurolla kuussa mielestäsi?

    Juurikin ajattelin tuota,että se on 100e per viikko ja sillä kyllä syö varsin hyvin.Peruskotiruoka ja riittänee myös herkkuihinkin...
  4. K

    miksi Irina poistettiin talosta?

    Jäänyt väliin koko viikonlopun..vai onko BB-keskusteluille omakin ketju jossain..:whistle:
  5. K

    kumpi kivempi takki 30+ ikäiselle?

    Ensimmäinen oli kiva.Kakkosessakaan ei vikaa ollut,mutta on tavallisempi.Käyttötarkoitus kannattaa juu miettiä ja työmatkoille valitsisin kyllä ensimmäisen.Toka voisi olla vähän jokapaikan-takkina..=)
  6. K

    läskimaha

    Olen laihduttanut kymmenisen kiloa ja tästä johtuen vatsanahkani roikkuu todella törkeästi..mikä siis olisi hyvä keino sen kiinteyttämiseen? vatsalihasliikkeet jne,mutta mitkä tehokkaita jne..?:ashamed:
  7. K

    Nivusten kutina

    Aluksi kokeile sillä ja jos ei tehoa,niin lääkärille...
  8. K

    ilman vastarakkautta

    Voi että,voin kuvitella tunteesi,niin surullista,olen pahoilani,todella.
  9. K

    ilman vastarakkautta

    Niin surullisia tarinoita.Lisäksi hällä on toinen nainen.Lähti tammikuussa yksistään ja toukokuussa kertoi tavanneensa toisen.Maailmani romahti aivan täysin.Sydämeen sattuu,niin ettei koskaan ole.
  10. K

    ilman vastarakkautta

    Mitä ajattelisit,miten selviäisit,mitä tekisit tilanteessa,jossa ihminen jota rakastat,ei rakasta sinua.Kyseessä ex-mies,joka jätti minut ja lapseni.Tunnen valtavaa rakkautta häntä kohtaan,mutta hänellä ei ole tunteita minua kohtaan.Olen niin toivoton ääliö.
  11. K

    Kirjekavereita etanapostin vaihtoon:)

    Laitoin sinulle postia..sähköistä sellaista..:wave:

Yhteistyössä