Hakutulokset

  1. A

    Ihan mälsiä lapsia!

    Nukkuun vaan menivät vaikkei olis ollu pakko. Nyt on tylsää! :D Nukutaanko muilla jo?
  2. A

    Käytättekö silmänympärysvoidetta?

    Jos niin mitäs merkkiä löytyy ja onko hyvää? :)
  3. A

    Mikä meni pieleen? (leipomisesta)

    Tein muffinsseja. Ne tuli niin yli äyräiden että vuokiin ei jäänyt mitään vaan kaikki meni pellille. Ajattelin vaan että teinkö jonkun virheen, vaikka tuskin enään viitsin edes kokeilla toistamiseen :D
  4. A

    Voi piip ja piip!!!

    En tiä mutta vaikka noi lapset kuinka ihania niin vittuko niitten nukkumaanmeno joskus NIIN vaikeeta. Ja vaikka kaks lasta vaan niin ketuttaa välillä kun yks pomppii kuudelta ylös ja toinen valvois kymmeneen. Kiitos ja hei.
  5. A

    Mitäs sitten jos haaveet eri kummallakin?

    On ollut puhetta lapsien määrästä. Haluaisin kolme lasta. Mies ei kun nämä kaksi. No ei siinä mitään olen alkanut hyväksymään. Haluaisin muuttaa omakotitaloon johonkin rauhalliseen paikkaan missä lapset saisi juoksennella. Mies alkanut katselemaan kerrostalosta asuntoja ja muutenkin sellaisia...
  6. A

    No veisittekö lääkäriin?

    Neiti 1v yli kaksi viikkoa räkätaudissa. Suht hyvin nukkuu, mutta hereillä ollessa kiukkuaa. Tosi paljon limaa vielä yskiessä ja nenästä valuu. Veljellänsä meni ohi viikossa. Eilen kun soitin aikaa, niin sanottiin vaan ettei kannata lääkäriin tuoda. Sängynpääty ylös vaan :/
  7. A

    Mitkä olis kivoja pikkuleipiä?

    Tytöllä tulossa synttärit ja tekis mieli kokeilla jotain tehdä, mutta mimmosia?
  8. A

    Mikä paistinpannu on hyvä?

    Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut. Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
  9. A

    Onkohan toi ihan normaalia krapulaa?

    Mies oksentanut sen jälkeen parin tunnin välein, kun kotiutui baarista kolmen aikaan :x Jokohan se jaksais kuunnella mun nalkutuksen päivän pilaamisesta :whistle:
  10. A

    Amaryllis...

    Kuinkahan kauan tuo kukinta kestää? Ihan sipulista lähti kasvamaan, ja on tosi komean näköinen kun on kaksi isoa kukkaa. Varsi vähän venähtänyt, mutta pysyy pystyssä.
  11. A

    Auttakaa nyt hölmöä...

    Pojalle pitäisi talvikenkiä katsoa. Mittasin äsken jalan ja oli 16,5cm. Katsoin tälläistä taulukkoa ja kumpikohan koko olisi parempi 27 vai 28. Kun en tajua onko tässä mukana villasukkavarat ja kasvut sun muut :ashamed: Täältä löytyy siis taulukko...
  12. A

    Tietäiskö joku? (vaatteiden palautusjuttu)

    Että voiko Seppälän vaatteita palauttaa eri Seppälään mistä ostettu???
  13. A

    Onko pitkä vai näyttääkö vaan?

    Toi aamuteeveen Sanna Kiiski meinaan? Kun ihan kuin se olis monia miehiä paljon pidempi. Vai onko ne miehet sit jotain hukkapätkiä :D Tämmöisiä kinkkisiä näin aamutuimaan.
  14. A

    Hiustenlähdöstä?

    Koska sitä hiustenlähtöä pitikään tapahtua synnytyksen jälkeen? Mulla nyt synnytyksestä 10kk ja hiuksia on lähtenyt jo monta viikkoa kourakaupalla. Sais kyllä jo loppua. Hirvittää mahtaako tuommoinen määrä koskaan takasin edes kasvaa :(
  15. A

    Halataanko teillä?

    Ja halattiinko lapsuudenkodissa? Meillä ei halailtu. Mulla ei ole mitään muistikuvaa että olisin halannut äitiä tai isää. Toki varmaan ihan pienenpienenä, muttei isompana. Nyt halailen lapsia jatkuvasti, ja todennäköisesti tulen aina halaamaan jos vaan antavat :)
  16. A

    Nyt jää liput käyttämättä...

    Olisi 2 kappaletta lippuja Terveys+Hyvä olo messuille. Haluaisiko joku? Jos tänään veisi postiin, niin varmaan olisi huomenna perillä?
  17. A

    Sokerirasituskoe lapselle!!!

    Miten tehdään? Varasin äsken aikaa ja hyvällä päällä olevia ihmisiä liikenteessä taas ja tylyjä vastauksia :( Syömättä käskettiin olla, mutta kestääkö se kauan. Kyse 10kk ikäisestä.
  18. A

    Verikokeen otosta?

    Miten verikoe otetaan pieneltä? Kyse siis 9kk ikäisestä. Laitetaanko jotain puudutetta ensin? Rimpuileekohan kovasti? Meidän pieni tytöntyllerö joutuu pisteltäväksi kun on niin pullero :(
  19. A

    Mitäs nyt tehdään?

    Tuolla tytöllä kohta 10kk pitäisi olla huomenna 8kk neuvolalääkäri. On siirtynyt ja siirtynyt aina vaan. Nyt sitten ollut nuhaa jo viikon ja unohdin soittaa ja kysyä voiko viedä neuvolaan :/ Lisäksi masussa ja pepussa jotain ihme pieniä näppyjä. Olin jo ihan paniikissa että vesirokko...
  20. A

    Onko tänään joku oikea isovanhempien päivä?

    Vai yrittikö toi meidän äiskä huijata mua? :)

Yhteistyössä