Mikä paistinpannu on hyvä?

Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut.

Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
 
Valurautainen on työläs, mun mielestä, ellei siinä ple pinnoitetta.
Mulla on Lidlistä ostettu titaani pannu, on ollut tosi hyvä, eikä ollut kalliskaan!
Hackmannit saan aina pohjasta kuprulle, mutta toi lidlin pannu on kestäny tyhjänää kuumentamistakin ihan hyvin.
(mulla on tapana unohtaa pannu kuumalle levylle, kun se levy kuumenee niin hitaasti)
 
Vieras
Mulla on joku teflonpannu. En muista oliko joku hackmanin kovanaama tms. ja on ollut kyllä kestävä ja hyvä. Mä olen lähes yksinomaan paistanut kaiken siinä ja kestänyt reilun vuoden päivät muuttumatta lainkaan :) se on sellainen missä on punainen läntti keskellä pannua (se on kyllä turha keksintö) mutta tuntomerkkinä ;)
 
vieras
ostin juuri opa muurikan paistokasarin. aivan loistava ja suomalaista laatua. Ainut vain et maksaa 45e, kallis. On lasikansi ja kkorkeat reunat et voi tehdä kastikkeen siihen
 
joo
Tefalin pannuja ja kattiloita en osta enää ikinä. Scanpan meni myös kuukaudessa entiseksi. Vein tietenkin takaisin kauppaan ja sain rahat takaisin.
Hackmanin pannu on kestänyt jo useita vuosia ja syksyllä ostin Matadorin ja aion jatkaa saman sarjan kattiloiden ostamista. Tuntuvat todella laadukkailta. Mulla on yksi saman valmistajan teflonkasari ollut käytössä yli 20 vuotta, joten olis siitä pitänyt jo ymmärtää olla sotkeentumatta mihinkään Tefaleihin...

Ja meillä tehdään joka päivä kotiruokaa ja astiat kovassa käytössä.
 
kalissa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tefalin pannuja ja kattiloita en osta enää ikinä. Scanpan meni myös kuukaudessa entiseksi. Vein tietenkin takaisin kauppaan ja sain rahat takaisin.
Hackmanin pannu on kestänyt jo useita vuosia ja syksyllä ostin Matadorin ja aion jatkaa saman sarjan kattiloiden ostamista. Tuntuvat todella laadukkailta. Mulla on yksi saman valmistajan teflonkasari ollut käytössä yli 20 vuotta, joten olis siitä pitänyt jo ymmärtää olla sotkeentumatta mihinkään Tefaleihin...

Ja meillä tehdään joka päivä kotiruokaa ja astiat kovassa käytössä.
Miten olet käyttänyt sitä scanpannia vai oliko siinä tekovika?
Meillä tehdään myös ruokaa jokapäivä ja pannu jo kohta 10v ollut käytössä!
Pesen sen koneessa ja terävillä olen kaivellut sitä.
Ainoa mitä se ei kestä on jos jättää ruokaa siihen säilytykseen.
Suola jotenkin on pinnotteelle pahaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut.

Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
Valittaisin pannusta kauppaan!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut.

Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
Valittaisin pannusta kauppaan!
Olisiko pannua pidetty liaan kovalla lämmöllä tai tyhjiltään kuumennettu, jos pinnoite kerran irtoaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut.

Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
Valittaisin pannusta kauppaan!
Olisiko pannua pidetty liaan kovalla lämmöllä tai tyhjiltään kuumennettu, jos pinnoite kerran irtoaa?

Voi olla mahdollista että ollut liian kovalla lämmöllä. Vaikka en kyllä ymmärrä kun samalla tavalla toiminut ja edellinenkin pannu kesti monta vuotta. Tefalin valmistama tuo Oliver-pannukin on ja siksi ajattelin että olisi hyvä. Kaupasta kysyisin muuten, mutta pitkä matka ja en taida viitsiä nähdä vaivaa jos ei takuuseen menisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut.

Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
Valittaisin pannusta kauppaan!
Olisiko pannua pidetty liaan kovalla lämmöllä tai tyhjiltään kuumennettu, jos pinnoite kerran irtoaa?

Voi olla mahdollista että ollut liian kovalla lämmöllä. Vaikka en kyllä ymmärrä kun samalla tavalla toiminut ja edellinenkin pannu kesti monta vuotta. Tefalin valmistama tuo Oliver-pannukin on ja siksi ajattelin että olisi hyvä. Kaupasta kysyisin muuten, mutta pitkä matka ja en taida viitsiä nähdä vaivaa jos ei takuuseen menisi.
Ota suoraan yhteys valmistajaan. Saat varmaan ohjeet miten voit laittaa pannun asiakaspalautuksena tutkittavaksi, mistä pinnoitteen irtoaminen johtuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Meillä on nyt tuo Jamie Oliver-pannu, joku ihan tavallinen teflon, ja luulin että siinä olisi pannu pitkäksi aikaa. Ja paskat. Reilun kuukauden ollut ja pinnoite lohkeilee. En tiedä onko osunut johonkin, vaikka kuinka olen varjellut.

Ei jaksaisi jatkuvasti ostaa uusia. Onko valurautainen hyvä?
Valittaisin pannusta kauppaan!
Olisiko pannua pidetty liaan kovalla lämmöllä tai tyhjiltään kuumennettu, jos pinnoite kerran irtoaa?

Voi olla mahdollista että ollut liian kovalla lämmöllä. Vaikka en kyllä ymmärrä kun samalla tavalla toiminut ja edellinenkin pannu kesti monta vuotta. Tefalin valmistama tuo Oliver-pannukin on ja siksi ajattelin että olisi hyvä. Kaupasta kysyisin muuten, mutta pitkä matka ja en taida viitsiä nähdä vaivaa jos ei takuuseen menisi.
Ainahan voi soittaa?Tai ota sitten yhteys suoraan maahantuojaan.Aina voi eksyä "maanantaikappale" joukkoon.
 
myö saatiin uuden keittiön mukana iittalan all steel kattilasarja jossa oli myös paistinpannu mukana ja se on ollu älyttömän hyvä! on ne kyllä törkeen hintasia jos kaupasta menee ostamaan mutta ei pinnote mee mikskään ja voi pestä astianpesukoneessa, suosittelen!
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja kalissa:
Scanpan ihan todella kestävä ja kalliskin, mutta usein tarjouksessa.
Se on titaania ja kestää kauan.


viilataan nyt vähän pilkkua , ei missään pannussa ole titaania , se on kallista metallia, maksais varmaan tonnin titaanipannu ja siihen jäis kaikki kiinni. pannun pinnoitteet ovat teflonin erilaisia sekotuksia!

luin asian tekniikan maailmasta joskus , ettei ole mitään omaa keksintöä.
 
valurautanen on miunki mielestä paras! eikä se nyt niiiiin työläs oo ku luullaan. se tarvii vaan kerran rasvapolttaa ja se on siinä. eikä sitä saa pessä pesuaineveellä ja pitää muistaa sitte öljytä joka käytön jäläkeen.

pirun painavahan se on, heikkokätiset äläkööt vaivautuko :D
 
"jepjep"
Mulla on joku teflonpannu. En muista oliko joku hackmanin kovanaama tms. ja on ollut kyllä kestävä ja hyvä. Mä olen lähes yksinomaan paistanut kaiken siinä ja kestänyt reilun vuoden päivät muuttumatta lainkaan :) se on sellainen missä on punainen läntti keskellä pannua (se on kyllä turha keksintö) mutta tuntomerkkinä ;)
Taitaapa olla Tefalin pannu, jos on punainen läntti keskellä..
 

Yhteistyössä