Halataanko teillä?

Ja halattiinko lapsuudenkodissa?

Meillä ei halailtu. Mulla ei ole mitään muistikuvaa että olisin halannut äitiä tai isää. Toki varmaan ihan pienenpienenä, muttei isompana.

Nyt halailen lapsia jatkuvasti, ja todennäköisesti tulen aina halaamaan jos vaan antavat :)
 
Vieras

Joo, meillä halaillaan kotona ja lapsuudenkodissa halattiin kans, vanhempiani halaan edelleen kun nähdään. Veljeni vaan on siinä iässä ettei tykkää kenenkään halaavan :)
 
Halattiin kotona ja nyhjötettiin paljon sylikkäin sohvalla, vielä isonakin.. Äiteen sylissä siis.

Ja meillä halaillaan kanssa. Ihan kauheesti. Pojat halailee toisiaan, esikoinen halailee meitä ja kavereitaan..Ja mie halaan ainakin 20 kertaa päivässä miestä ja molempia lapsia. Pikkumies 1v3kk on kans kova halailemaan..Halasi esikoisen eskaritätiäkin yhtenä päivänä. :eek:
 
Me4
Meillä ei Todellakaan halailtu :( Nyt useita useita kertoja päivässä. Sehän tuntuu itsestäkin pelkästään hyvältä! Nykyään halaan kyllä omia vanhempiani ja sisaruksiani. Onneksi "evoluutio" vie eteenpäin näissä asioissa...
 
halaillaan...meillä on aina halailtu ja lasta halaan jakuvasti ja isiä ja äitiä ja isäpuoltakin kyllä ja muita rakkaita lapsia. Ystäviä myösin, mutta olen huomannut etteivät kaikki niin halaislusta välitä nin olen koittanut sitten malttaa mieleni. Paras ystäväni on joskus maininnut mulle olevansa hiukan kateellinen siitä miten pystyn halailemaan vanhempiakin...heillä se ei ole koskaan ollut tapana, vaikka muuten hänellä kyllä läheiset välit vanhempiinsa. Mutta sanoo että on ihanaa kun on ihania halailevia kummityttöjä (toinen siis mun tyttäreni) joita voi halailla takaisin!! =)
 
Meillä ei lapsuuen kodissa hallailtu, mutta mie olen yrittäny kyllä ottaa vahingon takasin oman perheen kohalla. Hallaillaan kyllä kovasti ja sanotaan, kuinka rakastettaan. Kyllä lapsetki on sitten kovia hallaamaan esim. kaikki mummot ja papat aina ko näkevät.
 
vib
Mun lapsuuskodissa halailtiin paljon, olen ihan halipusi-ihminen nykyäänkin. Halailen miestä ja lasta päivittäin niin paljon kun ne antaa vaan... ja sisaruksia ja ystäviä kun heitä näen.

MIEHEN LAPSUUDENKODISSA ei halailtu ikinä, ei halailla nykyäänkään. Mies on mun kanssa "oppinut" halimaan:)
 

Yhteistyössä