Hiustenlähdöstä?

Koska sitä hiustenlähtöä pitikään tapahtua synnytyksen jälkeen? Mulla nyt synnytyksestä 10kk ja hiuksia on lähtenyt jo monta viikkoa kourakaupalla. Sais kyllä jo loppua. Hirvittää mahtaako tuommoinen määrä koskaan takasin edes kasvaa :(
 
TheUnforgiven
mullakin lähtee.ukkokin ihan pelästyi..tukka niin solmussa ja huonokuntoinen vaikka mitä mönjää päähän laittaisi..pitäs mennä kampaajalle varmaan haudehoitoon..synnytyksestä 5kk
 
Mie en ees oota/ oo synnyttäny ku viimeeks 2002 niin ens viikolla meikä menee vähän lyhentämää tätä kutria, kun lähtee niin kauheasti, ohentunut jo kovasti.. eikä pitäis olla vitamiineista pula, ku monipuolisesti syön paitsi en kalaa..
 
Mulla hiusten lähtö alkoi molempien synnytysten jälkeen noin 3 kk päästä. Ja kestää sellaisen 3-5 kk. Eli tosi kivaa.
Ja sitä tosiaan lähtee!!! Kampaajakin aina kauhistelee. Mutta nyt alkaa hiipua, kun kuopus on reilun 7 kk. Ja uutta pukkaa tilalle. Onneksi. ;)
 
vippe
Mulla alkoi hiustenlähtö kun poika oli joku 4-5 kk. Lähti aika tasaisesti kaikkialta. Nyt on kasvanut muuten hyvin mutta otsatukka on edelleen tosi harvaa, kalju paistaa. Ja varsinkin jos on vähänkin likainen tukka niin on tosi karseen näköinen. Poika täytti just 4 v eli ei välttämättä kaikki tuu takaisin...
 
mamma
Mulla alkoi lähteen hiuksia vauvan ollessa n 3kk. Kampaaja osasi kertoa että se on ihan hormonaalista.Raskausaikana ei kuulema lähde ollenkaan hiuksia ja ne kaikki lähtevät sitten synnytyksen jälkeen.Hiusten lähtö kesti puolisen vuotta ja sitten alkoi tulla uutta hiusta.Minun äidillä aikoinaan uusi tukka tuli tummana kun entinen oli blondi!
 

Yhteistyössä