Hakutulokset

1. A

Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

Hei! Meille syntyi pieni poika tiistaina 29.3 pituus 49 cm ja paino 3018 g. Rv 38+5. Päästiin kotiin jo torstaina ja voidaan hyvin! Supistukset alkoi aamulla 4.30. Väli oli kuitenkin pääsääntöisesti 10 minuuttia tai pidempi. Kymmenen aikaan aamupäivällä väli oli jopa puoli tuntia. Olin varma...
  2. A

Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

Hei, Onnea vauvaantuneille! Neuvolakuulumisia täältäkin suunnalta. Mulla hp 141 ja terkkari kehui sitä oikein hyväksi. Pissa puhdas mutta alapaine ensin 98 ja toisella mittauksella 95. Neuvoi seuraamaan pääsiäisen aikana kotimittarilla ja ottamaan synnärille yhteyttä jos ei laske ja jos päätä...
  3. A

Hellou! Mä olin eilen illalla ihan varma että nyt se on menoa ja synnytys alkaa. Illalla touhuttiin miehen kanssa. Puolen tunnin päästä alkoi järkyttävän kovat supparit 5 - 10 minuutin välein. Olin tosissaan kipeä. Otin jossain vaiheessa panadolin ja menin sänkyyn. Tuskaa kesti yhteensä nelisen...
  4. A

Pumpuli81: Saa nähdä satutaanko synnärille yhtä aikaa. Mulla tämä toinen odotus on ollut ihan päinvastainen ekaan nähden. Viimeksi ei supistellut eikä mitään suurempia vaivoja ollut ennen h-hetkeä. Nyt on ollut mm. paineentunnetta ja siitävsyystä jouduin tammikuulla pariksi viikoksi saikulle...
  5. A

Hei! Mulla laskettu aika oisi 7.4 ja SeKSissä pitäisi synnyttää. Poikavauvaa ovat lupailleet. Ensimmäisen lapsemme syntyi huhtikuussa 2013 ja taas huomasin huhtikuun hurmureiden olevan aktiivisena täällä kaksplussassa. Ensimmäinen syntyi 38+6 ja toivon todella odotuksen menevän samaan tapaan...
  6. A

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

Moikka Pikapäivitys sairaalasta Meille syntyi eilen 10.4 tyttö kello 8.55 Pituus 48 cm ja paino 3020 g Terkuin Angelika ja pikkuinen prinsessa
  7. A

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

Heipparallaa, Ensinnäkin suuret onnittelut pikkuisen nyyttinsä jo saaneille <3 Ihanaa seurata päivittäin, miten kenelläkin lähtö tulee. Itse olin pääsiäislauantaina tosi kipeä noin neljän tunnin ajan. Kävin suihkussa mutta mulla se ei ainakaan helpottanut yhtään! Lopulta otin panadolin ja...
  8. A

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

Moi pitkästä aikaa! Olen ahkerasti käynyt lukemassa muiden kuulumiset mutta omasta päivityksestä on tainnut vierähtää aikaa. Suuret onnittelut jo pikkuisensa saaneille <3 Täällä kasassa nyt 36+4 ja viime viikolla oli lääkärineuvola keskiviikkona. Edeltävänä iltana katsottiin miehen kanssa...
  9. A

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

Moikka, Pitkästä aikaa minäkin viimein täällä! :) Tervetuloa kaikille uusille ja voimia surun kohdanneille. Omassa masussa kaikki kunnossa, vatsa kasvaa ja huomenna olisi taas aika neuvolaan. Painoa on kertynyt n. 8 kg ja vatsa sen kun kasvaa. Tuntuu siltä että huhtikuu alkaa olla jo aika...
  10. A

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

Moikka, Tänään aamulla oltiin rakenneultrassa ja kaikki hyvin, pikkuinen vastasi viikkoja ja laskettu aika säilyi muuttumattomana. Jalat pikkuinen piti visusti ristissä, joten tyttö- tai poikalupauksesta sen enenpää kuin niihin liittyvistä oloistakaan ei ole tietoakaan! Angelika ja...
  11. A

Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

Moi =) Täällä poksutaan 20+0 ja puoliväli saavutettu! Ultra ensi maanantaina heti aamusta, jännittää! Nyt on harkinnassa vauvavakuutus. Kertokaahan esikoistaan odottavalle ja tietämättömälle omia kokemuksianne vakuutusasiasta. Oletteko kokeneet tarpeeliseksi ja oletteko miten paljon...
  12. A

Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

Moiks! Mulle on tullut uutena juttuna aamulla pahoinvointi. Koko alkuraskauden aikana ei ole ollut mitään sensuuntaisia oireita mutta nyt on. Toivottavasti tämä on jotakin nopeasti ohimenevää. Paino on noussut kaksi kiloa ja raskausarpia ei ole tullut. Olen ollut hyvin aikaisesta asti asialla...
  13. A

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

Hei, Tulin poksumaan, 16+0 :) Täällä taas koettu vuosisadan kamalin migreeni! Kestää nyt kolmatta päivää ja edelleen on huono olo ja pää kipeä.. :( Angelika85 + pikkuinen 16+0
  14. A

Heipparallaa taas, Olen tosi pahoillani kaikkien niiden puolesta jotka ovat kohdanneet surun. Paljon paljon voimia <3 Kuulumisia pohjanmaalta. Vointi on kaikin puolin mainio. Onneksi noita migreenikohtauksia ei ole ollut kuin kaksi. Täytyy lääkärineuvolassa kysäistä, onko olemassa jotakin...
  15. A

Hei! Iso hali Alexalle ja muille surun kohdanneille. Tänään np-ultra takana ja pikkuinen vastasi kooltaan täysin laskettuja viikkoja. Mulla ultrattiinkin yllättäen vatsan päältä. Kaikki hyvin laskettu aika pysyi ennallaan. Minulla on taipumusta kärsiä kovasta migreenistä. Siihen on...
  16. A

Heipä hei kanssamammailijat :) Täällä olo on jotenkin kummallinen. En ole kärsinyt pahoinvoinnista koko aikana mutta nyt viimeisen viikon aikana on muutaman kerran tullut tosi huono olo ja kaikki hajut tuntuu pistävän nenään. Painoa on kertynyt kilon verran ja maanantaina olisi sitten...
  17. A

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Heipparallaa, Ensimmäisen neuvolan jälkeen tuli kirje ja kutsu varhaiseen ultraan. Mitähän kaikkea mahtavat tuossa ultrassa selvittää ja katsovatko samalla niskaturvotuksen? Olotila on kohtuullisen hyvä. Vessassa saa käydä jatkuvasti Tänään 10+4 :)
  18. A

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Heipä Hei, Angelika85/27/1./SeKS Tänään 10+0 ja kaikki uutta ja ihmeellistä Laskettu aika 18.4.13 Eilen oli ensimmäinen neuvolakäynti. Terveydenhoitaja oli aivan ihana tyyppi. Ja mikä parasta, kuunneltiin sydänäänet ja siellähän se pienen pieni sydän pamppaili. Taisi hymy olla melkoinen...

Yhteistyössä