Hakutulokset

  1. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heipähei, olen viettänyt hiljaiseloa kaksplussasta jonkin aikaa monestakin syystä. Ajattelin kuitenkin nyt tulla ilmoittamaan, että tästä jos jonkinlaisilla poppakonsteilla höystetystä lääketaukokierrosta napsahti yllättäen tuplaviivat testiin torstaina! Eli hieman paniikinsekaisin tuntein...
  2. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Noniin, viimeinki tuli tulokset; miehen simpat ok, ei mitään erityistä mainittavaa. Ja kp8 meneillään. Että mitäkö tästä nyt sitten päättelis... ilmeisesti mulla on vaan limakalvo ohut tai jotain häikkää täytyy jossain olla. Olisin melkeen toivonut että miehestä ois jotain löytynyt, että olis...
  3. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Nojoo mut kun on sellanen tilanne, että mies ei ihan noin vaan keskellä viikkoa pääse 200km päähän jättämään näytettä, niin se piti nyt jättää kun siihen tilaisuus tuli. Gyne käski harrastaa seksiä sillon kp12 kun ovis oli kuulemma ihan lähellä, ja käski viedä spermanäytteen siitäkin huolimatta...
  4. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    noniin, täällä näyttäis siltä että huomenna pyörähtää kp1, yk 26... eipä mulla kyllä tähän kiertoon mitään odotuksia ollut, oviksen bongasin ja sain jopa kahtena päivänä ihan tasaviivat tikkuun, mutta tallettelut meni päin helvettiä eikä muutenkaan huvittanut, kun mies kävi jättämässä just...
  5. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Pisamapeikko ohoh, jotenkin luottaisin enemmän digiin, vaikkei mulla kyllä itsellä oo niistä kokemusta. Liuskatesteistä kylläkin, ja kuten oon aiemminkin täällä maininnut niin niihin en oo kunnon viivaa saanu vaikka ovis on tapahtunu. Intopiukka, Flowergirl whaaat?!?! no miksiköhän mulle...
  6. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Pregnylistä, mulla oli viime kierrossa Pregnyl-pistos kp 13, gyne käski ajoittaa seksin ennen piikin pistämistä ja sit yks päivä väliä ja seuraavana päivänä taas. Sanoi, ettei ole mitään järkeä yrittää talletella "välipäivänä" eikä varsinkaan montaa kertaa päivässä. Mulle tuli Pregnylistä ehkä...
  7. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Sofi12 nojust, kiva tietää.. eihän mulla tosiaan ikinä oo mitään menkkakipuja ollut, joten en todellakaan oo uskonu että mitään vois olla vialla. Viime ultrassa ei näkyny enää vasemmalla puolella munasarjaa ollenkaan, toivottavasti ei nyt liity tähän.. aiemmin myös oli oikealla puolella joku...
  8. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Jomppe75 ok, katsotaan sitte myöhemmn jos sulla on vielä noille tarvetta! Pisamapeikko Söin yhden kierron clomeja, mulla kyllä ovis yleensä tullut ilman lääkkeitäkin kp17, clomikierrossa en ovista bongannut., kierto silti ihan normi 31pv eli kai se ovis oli sillon kp17 ollut. Peppermint...
  9. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Jomppe75 öööh.. no koko purkista maksoin 66e, ja josseivät ois olleet noin kalliita niin oisin vieny ne takas apteekkiin. Oisko 30+postikulut paha? Toivotaan tietysti, että plussa tulis eikä lääkkeille olis enää tarvetta:) Vitsi mua alkaa ärsyttää ihan hirveästi, kun näissä pidempään...
  10. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Yrittäjä J Aa, mitenkäs mulla oli menny ihan ohi tuo juttu aukkarista aiemmilta sivuilta..lukaisin läpi keskustelut, kiitti huomautuksesta:) Ja tsemppiä endon kanssa, toivottavasti jatkosuunnitelmat selkenee/nopeutuu kun sait diagnoosin. Dark76 Söin yhen kuurin clomeja 1tl/pv kp 3-7...
  11. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Jomppe74, Peppermint; Mulle oli määrätty alunperin Sprog-koe kp23 (kierto ollut 30-31pv pääasiassa..), ja se sattui tietysti sunnuntaille. Kysyin asiasta kp13 folliultrassa (jolloin tosiaan sain pregnylin pistettäväksi kp14), että mites nyt, siirtyykö toi verikoe.. niin se sanoi että mene...
  12. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Peppermint, mä en ees viime vkl testannut ovista, kun en tienny vaikuttiko se Pregnyl myös siihen? No, kivut ainakin oli sitä luokkaa että jotain tapahtu.. normaalisti mulla on ovis(-kivut) ollut kp17, mutta en oo aina saanu viivaa testiin siltikään :0 Mulla on nyt jotenkin hirveän korkealla...
  13. L

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heissan, oon jo hetken aikaa selaillut Kaksplussan sivuja, ja ajattelin nyt tehdä comebackin B) Pari vuotta sitten pyörin vauvakuumeisten palstoilla, mutta jotenkin tuntui että täällä oleminen stressasi kaiken muun pskan lisäksi vielä entistä enemmän, niin jättäydyin pois.. ja keskityin...
  14. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Hei, tulin vain ilmoittamaan, että mut voi poistaa listalta. En jaksa enää hengailla täällä, jotenkin vauvakuumeilu menny ohi ja tällä hetkellä en vois kuvitellakaan, että mulla olis lapsia nyt lähitulevaisuudessa. Toki jos olisin tullut raskaaksi n. puoli vuotta sitten, olisin varmaan iloinen...
  15. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Hei pitkästä aikaa, en ookkaan hetkeen täällä käyny kurkkimassa.. tänään kp1/30 YK/TJOT 13 .. edellisessä kierrossa bongasin pitkästä aikaa oviksenkin ihan sitten kunnolla, mutta se jäi syystä ja toisesta hyödyntämättä. Mä vielä tämän kierron pysyttelen listoilla... Tässä on tapahtunu nyt vähän...
  16. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Mullakin tosiaan tänään kp4 eikä kp3 kuten listalla:) Nanna, mä oon kaks kertaa jo käynyt gynellä (molemmilla kerroilla eri lääkäri), ja vaikka kummatkin ultrasi ja otettiin papa-testit niin ei ne muuta tehneet.. Toinen kirjoitti yhden kuurin teroluteja, toinen primoluteja (ja noista söin...
  17. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Tada no voi ei, kylläpäs kuulostaa tosi paskamaiselta tuo tilanne! Siis eihän noin voi olla:/ Marpa toivotaan plussan vahvistumista:) Njoo.. ja tänne saisi kaikkien omituisten tuntemusten, venähtäneen kierron yms jälkeen kuitenkin päivittää huomiselle 3/31-36 yk12 / TJOT. Nyt oli oikeasti...
  18. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Hei!! Lomalta palattu, eka työpäivä takana... olin tosiaan niiiin lomalla, etten edes käynyt tietokoneella kuin ehkä kolme kertaa koko kuukauden aikana 8) Mä oletin, että sinä aikana tänne olis plussia sadellu ja porukka kokonaan vaihtunut, mutta ilmeisesti ei... en jaksanut selailla kaikkia...
  19. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Voijee, onnea plussanneille! :flower: niitähän oli tullut paljon:) Hydrangea teilläkin mennyt viime aikoina parempaan suuntaan, eikös?:) onnea inssiin, kyllä te sinne tällä kertaa pääsette! Tänne vois päivittää huomiselle kp 3/31.............TJOT/yk 10. Noin vaan se aika menee... :o Tämä...
  20. L

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Noh, täällähän nyt oli huonohkoja uutisia monella:S Mä kävin tänään akupunktiossa! Luin netistä jostain keskusteluista, että siitä voi olla apua lapsettomuuteen, ja muutenkin ku tarkemmin perehdyin akupunktioon niin totesin että vois olla ihan kokeilun arvoinen juttu. Näin yhden kerran...

Yhteistyössä