Hakutulokset

  1. S

    lapset löysi isin aamulla eteisen lattialta...

    Nimim. TEija:n kirjoitus tosiaan antaa perspektiiviä. Haluan vielä vahvistaa sinulle TEija; sinä et tosiaankaan olisi voinut isääsi estää. Itse tiedän jonkinverran riippuvuussairauksista ja kyllä se niin on, että minkään riippuvuutta aiheuttavan aineen hävittäminen ei auta, koska...
  2. S

    lapset löysi isin aamulla eteisen lattialta...

    Joo, ymmärrän ap:n harmituksen ja vihaisuuden, mutta jos tämä ei ole perheessänne toistuva ongelma, niin en varmaan ihan vain tämän takia itse eroa harkitsisi. Itse pidän itseäni ihan kunniallisena ihmisenä, mutta rehellisyyden nimissä olen joskus itsekin käynyt juhlien jälkeen nukkumaan...
  3. S

    Sanokaa paikkoja, mistä voi suoraan kysyä töitä!

    Suosittelen oppisopimuskoulutusta! Koska työskentelet ja opiskelet samaan aikaan, sinulle kertyy työkokemusta jo opiskeluajalta joka sitten on plussaa myöhemmin. Itse opiskelin lähihoitajaksi niin että mulla oli aina 1 päivä viikossa koulua ja muut työtä.
  4. S

    Loukkaannuin, kun neuvolassa puututtiin 2kk vauvani tuttipulloon

    Ap, luota omiin vaistoihisi ja teet niinkuin homma toimii ja tuntuu hyvältä. Juuri se, että vauva saa ravintoa on tärkeintä.:attn: Minä yritin ja yritin ja yritin imettää 3kk, vaikka maitoa tuli vähän ja imetystilanteet olivat sitä että poika itkin ja usein minäkin. Kasvu hidastui ja minä...
  5. S

    Sanokaa paikkoja, mistä voi suoraan kysyä töitä!

    Minkä alan työkokemusta sulla on? Miten olisi oppisopimus? Saisit palkkaa ja tutkinnon samalla.
  6. S

    Montako kivituikkua hait sittarista :D

    Kiva tarjous, kivituikut on kauniita.=) Meillä on pari tummansinistä, kirkas, vaalea vihreä ja tumma vihreä. Mua kiinnostaa kanssa mitä värejä cittareissa on tarjoukseen kuuluvina?
  7. S

    Ostaakohan joku käyettyjä pyökinvärisiä hyllyjä vai laitanko roskiin

    Joo, jos kukaan ei osta, niin vie kierrätyskeskukseen tai laita lahjoitetaan-palstalle. Tulee hyvä mieli kun ajattelee, että joku oikeasti tarvitseva voi saada iloa siitä.
  8. S

    Äänestäisitkö kunnallisvaaleissa ehdokasta joka on antanut tittelikseen, ammatikseen "äiti" :O ?

    Voisin äänestää, jos on ehdokas, joka saa suunsa auki ja omaa maalaisjärkeä. Vierastan itse ajatusta ehdokkaasta joka on opiskellut sitä tätä ja tuota, mutta joka ei tuo esiin itsestään mitään mitään inhimillisiä puolia. Omia arvojani lähellä ovat ihmisten hyvinvointi ja se menee kaikkien...
  9. S

    6-7kk vauvat, miten paljon kiinteitä ruokia, entä unta?

    Meillä syödään n. klo 7 200ml Nan2. Herätään klo 10-11 aikaan niin että noustaan ylös sängystä. Silloin poika syö n. 1dl puuroa ja hedelmäsosetta ja 50-100ml Nan. Ulkoillaan. Klo 13-14 aikaan purkillinen lihaa /kalaa / kanaa ja 50-100ml Nan. Unet klo 14-16 n. klo 17 aikaan...
  10. S

    Kotiäidit, miten saatte ajan kulumaan???

    Mulla on 6kk vauva ja ainakin vielä aika kuluu hyvin. Tein monta vuotta vuorotyötä jossa oli kova kiire ja stressi ja nyt vaan nautin. On ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään ja voi rauhassa juoda aamukahvit ja olla vain lapsen kanssa. Käydä ulkona kävelemässä ja katsella ja haistella...
  11. S

    Huomenta prkl...

    Me herättiin jätkän kans 11.15.=) Kay, saitkos aamukahvit itselles viriteltyä? Majurille hyvää työpäivää, mäkin olisin äkäinen jos olis 16 h työvuoro. :D Nellustiina lienee jo ansaituilla unilla, nuku hyvin! Huomentapäivää kaikille muillekin! :wave:
  12. S

    Huomenta prkl...

    Huomenta vain herra majuri ja muut! nellustiina, ounou... ootko saanut yhtään nukuttua? Vauva valvotti vai? marabou, hyvää matkaa! :) Kay, menikö pannu siis rikki pudotessaan? Tämä vätys aikoo kyllä mennä vielä unimaahan jahka saan pojan syötettyä...
  13. S

    Lapsella kuumetta 38,2. Panadol-liosta voin antaa vasta 4h päästä..

    Meidän pojalla myös 3kk:n rokotukset nosti kuumeen ja teki itkuiseksi ja ärtyisäksi. Itkuisuutta ja ärtyisyyttä kesti n. 5päivää.
  14. S

    Miksi teitte itse vauvalle soseet/ruuat? Ettekä antaneet valmissoseita pääsääntöisesti.

    Annika, minä odotan, että pojalle tulee ikää lisää ja hampaita. Ei tunnu kauhean kivalta kun toinen yskii ja yökkii niitä kokkareita.
  15. S

    Mulle tuli tänään niin hyvä mieli pienestä asiasta :)

    Ja tuli muuten mieleen otsikostasi ap, että sinulle se ehkä oli pieni asia, mutta sille naapurin papalle varmasti tosi iso asia.
  16. S

    Mulle tuli tänään niin hyvä mieli pienestä asiasta :)

    Ihanaa, juuri näin! Annetaan hyvän kiertää!
  17. S

    Kuukausibudjetti itseesi?

    Kiitos vinkeistä Phoebsi!:)
  18. S

    Kuukausibudjetti itseesi?

    Nimim. "Kaikkee on jo", mistä osoitteesta tilaat hiustenhoitotuotteita?
  19. S

    Lapsenvahti perui

    Et ole yhtään huono äiti, kun kaipaat parin tunnin taukoa. Jos ette saa ketään nyt tähän hätään, niin sopikaa heti uusi aika miehen ja lapsenvahdin kanssa, ettei jää kokonaan. Toivottavasti järjestyy!
  20. S

    No poo - kokemuksia?

    Jossain vaiheessa oli enemmänkin juttua näistä ihmisistä, jotka eivät käytä shampoota ja hoitoainetta ollenkaan. Pesevät siis hiukset pelkällä vedellä ja etikalla vai kuinka se menikään... Onko täällä kenellään kokemuksia? Olis mielenkiintoista kuulla.

Yhteistyössä