Hakutulokset

  1. S

    Kuukausibudjetti itseesi?

    Iho - varmaan n. 5e/kk Hiukset - 0-70e/kk Vaatteet - 0-100e /kk Phoebsi, mua kiinnostaa tuo sinun ihonhoito, kuoritko sokerilla ja hunajalla vai miten teet?
  2. S

    Miksi teitte itse vauvalle soseet/ruuat? Ettekä antaneet valmissoseita pääsääntöisesti.

    "Periaatteiden alku on viisauden loppu" sanoi oma mummuni.:) Mulle on oma äitiys opettanut, että kaikkea ei voi suunnitella ja pitää joustaa tilanteen mukaan. Meidän vauva on saanut korviketta (vaikka mun piti täysimettää 6kk saakka), hän syö kaupan soseita (vaikka mun piti antaa...
  3. S

    Vieraita tulee viideltä ja siihen mennessä pitäisi siivota! Raskaus, poika vajaa 1v, mies töissä!

    Jos pystyt, niin siivoa tosiaan yksi asia kerrallaan. Ja kuten joku ehdottikin, valmisruoka on hyvä idea tässä kohtaa! Soitat vaikka miehelle, että sulla on paha olo ja voisiko tuoda Prismasta tai vastaavasta niitä valmissalaatteja jotka on tuoreina vitriinissä ja tuoretta patonkia tai...
  4. S

    Mikä auttaisi kuiviin, halkeileviin käsiin?

    Mulla on samantapaista ongelmaa kuin sinulla ap. Mulla auttaa Sibicort, illalla kun laittaa niin kädet on aamulla jo paljon paremmat. Huomaan, että tiskiaine tekee mun käsille tosi pahaa, pitäis muistaa aina käyttää hanskoja kun käyttää tiskiainetta tai siivousaineita.
  5. S

    keskenjääneitä kotitöitä...

    Mä palstailen poika sylissä, kahvikuppi vieressä. Pöydällä vieressä aamupuuronjämät sekä mytyssä oleva ruokalappu ja puuroontuneet pöytätabletit. Lattialla imeskelty ruisleivänpala, porkkana ja vitamiinipullo. Sohvalla iso kasa kokoamattomia kestiksiä ja leluja lattialla. Antaa olla. Mä...
  6. S

    keskenjääneitä kotitöitä...

    Kertoo normaalista arjesta.=) Tuttua, niin tuttua...
  7. S

    Miksi teitte itse vauvalle soseet/ruuat? Ettekä antaneet valmissoseita pääsääntöisesti.

    Meillä tosiaan poika ei syö itsetehtyjä, kun niissä on pienenpieniä kokkareita, jotka eivät meidän silkkikurkulle käy.:) Oon soseuttanut ihan sauvasekottimella, pitäisköhän ostaa ihan kunnon tehosekoitin, mikä tekee sileää? Sillä vois sit äitikin tehdä terveellisen smoothien itselleen aamuisin...
  8. S

    Miksi teitte itse vauvalle soseet/ruuat? Ettekä antaneet valmissoseita pääsääntöisesti.

    Halusin antaa ihan puhdasta, kotimaista, tuoretta ruokaa. Poika päätti toisin, vähänkin kun on "kökköjä" ruoassa niin ei syö. Eli nyt kaupan soseilla mennään... Aion kokeilla pian uudestaan itsetehtyjen soseiden tarjoamista.:)
  9. S

    Kuinka paljon teillä muilla pestään pyykkiä?

    Meillä on 7kg:n pyykkikone ja pestään pyykkiä 5 koneellista viikossa. Näistä 2 koneellista on kestovaippapyykkiä. Ja perhekoko vauva + 2 aikuista
  10. S

    Matkarattaat vai vaunut?

    Saako matkarattaat "uniasentoon"?
  11. S

    Pikkuvauvoista..

    Minä olisin halunnut nukuttaa vauvaa samassa sängyssä vieressä. Vauvan isä kuitenkin pelkäsi kierähtävänsä tämän päälle, niin luovuimme ajatuksesta. Teette mikä parhaalta tuntuu, toisaalta minulla on turvallisempi olo kun vauva on pinniksessään (joka on ihan kiinni minun sängyssäni)...

Yhteistyössä