Hakutulokset

  1. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Huomenna on jo heinäkuu :ROFLMAO: Enään 6kk :love: Mites muilla voinnit? Onko yhtään helpottanut? Täällä ei onneksi enää oo kuin rinnat kipeenä. Tosi harvoin tulee mitään pahaa oloakaan. Ei mun siltin tee mitään mieli syödä o_O Ehkä nää lämmötkin asiaan vaikuttaa... (n) Pikku hiljaa alkaa...
  2. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Laita täällä kaksplussassa viestiä Catharinille, kerro nimesi ja jotain miten tunnistaa sinut fb-kuvasta (jos monia saman nimisiä) hän lisää sinut sitten kaverikseen ja lisää sinne ryhmään.
  3. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Mulla! Eka neuvola oli 15.5. Sieltä päästyäni meinasin mennä kauppaan, autosta noustessani holahti verta niin että housut kastui läpi asti. Soitto neuvolaan, sieltä käskivät mennä kotiin ja jos pahenee tai tulee kipuja niin päivystykseen ja jos ei nii soitto seuraavana aamuna neuvolaan. Vuoto...
  4. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Heippa vaan pitkästä aikaa! Nyt sain kaiken luettua :) Onnea uusille mukaan tulijoille :) ja pahoittelut menettäneille! :unsure: Mulla oli eilen eka neuvola. Neuvolan mukaan viikkoja oli 8+6. Reilu tunnin siellä aikaani kulutin, sieltä lähdin kaupoille. Tai niin luulin.. Pääsin kaupan pihalle...
  5. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Kiitti vinkistä Catharin (y) täytyykin kolpata tuota vaatekaappia josko löytyisi sukkikset, jotka on ehjät :D:p
  6. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Ei mullakaan kuopuksesta ekalla kerralla kuunneltu, esikosta kuunneltiin. Eri neuvolatädit ollu tytöistä. Ja nyt taas olis joku eri täti vastassa, hänet oon kyl ennenkin nähny kuopuksen aikana kun on sijaistanut silloista neukkutätiä. Meidän neuvolassa on onneksi aina ollut kivat tädit ja...
  7. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Juu virstanpylväs saavutettu :) Mua mietityttää kauheesti tuo tuulimuna. Mulla ei oo ennen ollut mut äidiltä kyselin ja meillä niitäkin suvussa ollut. Senkin takia haluaisin varhaisultraan mut on se 200e aika iso raha. Varsinkin kun mä en oo töissä tällä hetkellä missään, miehen tuloilla...
  8. janlind

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Hyvää vappua kaikille! :) Täällä mietityttää et pitäiskö vaiko ei varata aika varhaisultraan. Toisaalta ei olis enää mikää hirmu pitkä aika nt-ultraankaan. Rahan menoa olis muuhunkin tällä hetkellä :D Just kattelin kuopuksen vaunuja et kyl tarvii taas ostaa uudet jos/kun jouluun asti päästään...
  9. janlind

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mulla oli migreeni viimeks jo niin pahana ettei lääkkeet olisi enää ees auttaneet. Panadolia kaiketi vaan suositeltais. Mulla siitä ei ole mitään tehoa. Tarvii varmaan ottaa neuvolassa puheeksi että mitä sit ens kerralla... Kerran on yksi kätilö sanonut että buranan voi rajoitusten mukaan...
  10. janlind

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pahoittelut menettäneille! :unsure: Toivottavasti pian tärppää uudestaan ja vuosi 2017 on teidän! Täällä on 3v.-juhlat juhlittu, kaiken sain ajoissa valmiiksi ja kaikki meni hyvin. Pikku prinsessa oli tyytyväinen :love: Sunnuntai ja maanantai välisen yön sekä maanantain sairasteltiin mahatauti...
  11. janlind

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pitkästä aikaa kerkeen kirjoittelemaankin tänne, on ollut niin tohina viikko leipomusten kanssa. Kuopuksella on tänään 3v juhlat :love: Pahoittelut Jösselle:unsure: Onnittelut uusille!:love:(y) Mäkin sinne fb-ryhmään haluan tulla kunhan oon ensin käynyt siellä nt-ultrassa. Vieläkin on niin...
  12. janlind

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Heippa rallaa! Onnea kaikille plussanneille! :) Täällä yks mamma varovaisesti ilmoittelee mukaan joulutonttunsa kanssa. Eilen illalla plussasin. Vaun laskurin mukaan viikkoja olisi nyt 4+4. Viime raskaudesta on aikaa 1v2kk, joka päättyi keskenmenoon rv6+3 :unsure: Nyt vasta tärppäsi uudelleen...
  13. janlind

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heippa! Täällä yks uusi mamma ilmoittautuu joukkoon :) Olen 27v (kesällä 28), marraskuussa naimisissa oloa tulee 4v. Yhteensä miehen kanssa ollaan lokakuussa oltu 10v. Meillä on ennestään Tyttö 09/10 ja Tyttö 04/13. Haaveissa on pitkään ollut kolmas. Varsinaisesti ollaan aloitettu yrittämään...
  14. janlind

    Marraskuun mussukat <3

    Heippati hei kaikille! Ihan hirmuisesti kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia mukaan! :) Mä olen käyny kyllä kaiken lulemassa mutta nyt vasta kerkesin kirjoittamaan kun varmistuksenkin tänään sain.... Mä tosiaan torstaina (viikko sitten) kirjoittelin niistä veriviiruista jne.. Tällä...
  15. janlind

    Marraskuun mussukat <3

    Onnea kaikille plussanneille!! Mua JÄNNITTÄÄ nyt ihan sikana!! Illasti mulla tuntui repäisykipuja vasemmalla puolella alavatsaa. Ja nyt äsken vessassa käydessä paperiin tuli pari punaista viirua... :( Tiedän ettei välttämättä merkitse mitään vakavaa mutta...! En tie millai päin kuuluis olla...
  16. janlind

    Marraskuun mussukat <3

    Heippa kaikille! Tässä oloja tunnusteltu pari päivää :) Välillä yököttää, välillä huimaa, rintoja ei arista olleskaa. Esikoisesta oli todella arat rinnat jo ennen kuin tiesin olevani raskaana. kakkosesta mulla ei ollut muita oireita alkuun kuin raudan maku suussa. Jotenkin ei tunnu vielä niin...
  17. janlind

    Marraskuun mussukat <3

    Heippati kaikille! Onnea plussanneille! Tää 2 lapsen äiti varovaisesti ilmoittauttuu joukkoon. :) Nyt illalla testin tein ja haaleaa plussaa näytti, pakko oli mieheltäkin kysyä että näkeekö siinä mitään. Ja ennen ku ehdein mitään itse sanomaan niin hän sanoi näkevänsä kaksi, toisen vain tosi...
  18. janlind

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    Heips! Tervetuloa uusille!:flower: Mä en vieläkään kerkeä pitkälti kirjoitteleen ja paljon on vielä lukematta! Omat kuulumiset päivittään tulin. Oltiin tosiaan reilu pari viikkoa sitten ultrassa, sieltä löytyi pikkuinen toukka jonka sydän sykki loistavasti :heart: viikkoa pienempi hän on...
  19. janlind

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Huomenta kaikille! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: Pahoittelut toukovauvan menettäneille :hug: Itse olen matkalla np-ultraan... Vähän jännittää jo... Aika on 10:30. Onneksi on mies mukana, tuli sitten hyviä tai huonoja uutisia. Vuotoja tms ei enää ole ollut... Mut...
  20. janlind

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Kristiin soitin lauantai aamulla päivystykseen ja siellä sanoivat että jos ei mitään kipuja tms tule taikka lisää verenvuotoja niin odotan sinne torstaihin. Eli sinne asti nyt joutuu jännittämään... Enään ei ole mitään tullut eikä mihinkään ole sattunut misään vaiheessa. Pientä pahoinvointi...

Yhteistyössä