Hakutulokset

  1. R

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Ei ole tullut kirjoiteltua tälle puolelle pitkään aikaan vaikka olenkin kaikkien muiden kommentit täältä aina lukenut. Enemmän oon kuitenkin ehkä siirtynyt tonne FB:n puolelle. Ennen joulua täällä oli rakenneultra, jossa kaikki oli mallillaan ja vauvelin koko vastasi hyvin viikkoja. Samalla...
  2. R

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Okei, eli Amalia89 saa ne. Joo ja tosiaan ilmaseksi kun itsellä ei niille nyt tarvetta ole ja kaikkea turhaa tavaraa on muutenkin kertynyt tarpeeksi. Jos sitten laittelet sitä osoitetta privana kun ehdit niin vien ne postitettavaksi joku päivä.
  3. R

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mä tulin moikkaamaan tuolta odottajien puolilta teitä tänne. Lueskelen teidän keskusteluja aina välillä. Kävin tänään nt-ultrassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Nyt siis viikkoja kasassa 12+5, joten nyt uskaltaa jo vähän huokaista helpotuksesta. Ja ajattelinkin sitten heti teitä plussaa...
  4. R

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Tulin just nt-ultrasta. Pikkuinen liikkui niin kovasti, että mittoja oli hankalaa saada :). Mutta niskaturvotus oli normaali ja koko vastasi 12+5 eli aika tarkkaan menee yksiin kierrosta lasketun kanssa, joka on 12+4. Alkuraskausultran mukaan olisi kylläkin vasta menossa 12+0 eli on kyllä...
  5. R

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnea ultrakuulumisista. Itse odotan np-ultaa jo kovasti. Se on vasta 24.10, jolloin viikkoja on täynnä 12+4. Verinäyteet seuloja varten tosin annoin jo viime viikolla, sillä ne on täällä kuulemma pakko antaa yhdeksännellä raskausviikolla. Täällä kauhea flunssa...
  6. R

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    En oo paljoa jaksellut kirjoitella, mutta oon intensiivisesti lukenut teidän kaikkien jutut. Ensinnäkin suuret pahoittelut Nöhville :hug: Itsellä olo on jo suht hyvä väsymystä ja rintojen arkuutta lukuunottamatta. Ekassa neuvolassa on käyty ja eilen otettiin verikokeet sitä NP-ultraa varten...
  7. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Mulla näköjään tuolta listasta puuttui vielä, että monetta lasta odotellaan. Eli ensimmäinen kyseessä.
  8. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Tervetuloa uusille mukaan! Muistaakseni ainakin muutama oli jo neuvolassa käynyt. Itse tänään varailin aikaa ja sain sen jo ensi viikon tiistaille. Mulle on kuitenkin vielä vähän epäselvää, että mitä siellä tehdään ekalla kerralla. Ainakin joku pissanäyte otetaan, sillä terkka käski olla...
  9. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Tulin just ultrasta. Pikkuisella kaikki kohdallaan ja sydän jumputti mallikkaasti. :D Litteen mukaan raskausviikkoja kasassa 7+1, omien laskelmien mukaan 7+6. Mutta kuulemma ei mitenkään erikoista, että heittää hiukan. Pitäydyn kuitenkin vielä tuossa 7+6:ssa sillä näin gyne neuvoi.
  10. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Tänään varhaisultra edessä ja jännitystä on kyllä paljon ilmassa. Yöunet jäikin vähän vähäisiksi, kun ei tahtonut saada unen päästä kiinni milllään, kun vain mietti tämän päivän ultraa ja sitä, että löytyyköhän sieltä edes ketään... Ruby & 7+6
  11. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Nyt alkaa paha olo jo helpottaa, ja siitä tietenkin huolestuin, että onko pikkuisella kaikki varmasti hyvin. Eipä sitä näköjään voi olla mihinkään tyytyväinen, oireet eikä oireettomuus ole hyvästä. :-/ Perjantaiaamuna ois sitten se varhaisraskauden ultra, joka jänniittää jo kovasti. Täytyy...
  12. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Kirjoitin taas pitkän tekstin ja sinne se katos :kieh:. Pahoitteluni Miwwille. Voimia sulle, toivottavasti jaksat. :hug: Oma napa: Aivan järkyttävä olo. Hirveä väsymys ja pahoinvointi on päällä koko ajan. Työkaveritkin kyselee huolissaan, että oonko sairas ja pitäiskö mun käydä lääkärillä...
  13. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Janlind ois kyllä kivaa jos oltais synnärillä samoihin aikoihin. :) Miwwi ikäviä tollaset vuotelut, kun saa olla koko ajan epäilemässä. Mutta toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki olisi siellä hyvin ja olisi vain viatonta vuotelua tuo. Raskauden kertomisesta: Meillä tietää miehen perhe...
  14. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Moi, Alkuviikko menny täällä sekalaisissa merkeissä. Sunnuntai-iltana alkoi kovat vatsakivut joiden kanssa sinnittelin maanantaiaamuun, jolloin soitin terveyskeskukseen. Sieltä ohjasivat päivystykseen. Ilmeisesti epäilivät kohdun ulkoista. Päivystyksessä verta ottivat monta putkiloa sekä...
  15. R

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Liittyisin mukaan joukkoonne. Vuosi yritystä takana ja viime viikonloppuna plussa pärähti ruutuun. Olo ei tuntunut todelliselta, mutta nyt alkaa painaa pelko keskenmenosta. Tämän johdosta oonkin varannut ajan varhaisultraan 21.09. Ensi viikolle ei aikoja nimittäin ollut saatavilla :/ Ruby 5+5
  16. R

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Moips! Pahoitteluni, että musta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. On ollut kiireistä aikaa: lomaa vietetty ja asuntokauppoja järjestelty ja tavaroita pakkailtu urakalla. Ensi viikolla pitäisi sitten päästä muuttamaan uuteen asuntoon. Kaiken lisäksi käyttäjätunnut oli lukkiutunut, joten...

Yhteistyössä