Hakutulokset

1. SirLanka

Uskaltaisitko jättää vauvasi Björnin hoitoon?

Pärjäsihän se Björn kai omien lastensakin kanssa.
  2. SirLanka

Jos joutuisit autiolle saarelle, niin

Ottaisin Rätti Väsyneen, koska muistutat kovasti erästä pitkäaikaista ystävääni, jonka kanssa ikävä kyllä ajauduimme eriteille 2 vuotta sitten. Mukaan tulisi myös Astrolabe, hänen juttujaan olisi mukava kuunnella.
  3. SirLanka

Erittäin hyvää päivää vaan kaikille!

Me syötiin tänään tortilloja! :p
  4. SirLanka

käyttääkö joku oikeasti pillereitä vaan sen takia että ukko vois vetää paljaalla?

No ei kukaan varmasti tuntemattoman kanssa vetele paljaalla. :x mutta miksei oman vakituisen kumppanin kanssa?
  5. SirLanka

Siis tää on aivan kamalaa... oon ihastunut noin 14 vuotta nuorempaan työkaveriin..

:heart: ihastuminen on ihanaa! Jos sulla olis nyt mahikset siihen, niin haluisitko jotain vakavaa vai vain hauskaa? :)
  6. SirLanka

Voiko sokerille olla allerginen, tms? Miksi makeansyönnin jälkeen tulee olo,

Ahdistut, kun syöt herkkuja. Lähdet urheilemaan. Kuulostaa siltä, että ahdistut alitajuisesti, luulet lihovasi. Kun syöt, sun on pakko kuluttaa kaikki kalorit heti. Joo, en tiedä, tämä tuli mieleen.
  7. SirLanka

Uusi palstalainen paikalla!

Noo mä olen ulkonäöltäni vaalea, normaalipainoinen. Tykkään pitää kodin, itseni ja lapset siisteinä. Pidän puistoiluista ja kerhoiluista, mutta rakastan myös omaa aikaa ja tykkään käydä ystävien kanssa ulkona. Opiskelen juuri nyt, koulussa on kivaa :D
  8. SirLanka

Jyrki Katainen on kuulemma liian seksikäs

Eihän Jyrki Kataisessa mitään vikaa, mutta kun avaa suunsa niin on kyllä hauskan kuuloista. Jotenkin niin söpön oloinen. Ressukka. Ei pahalla :)
  9. SirLanka

Ei ole #1 miestä.
  10. SirLanka

Ikää 25 ja kaksi lasta. Etelä-Suomesta
  11. SirLanka

Ja miesten perässä tietysti, mitäs muutakaan täällä palstalla tekee!? =)
  12. SirLanka

En ole neitsyt. =) Ajattelin, että mustana kivempi osallistua keskusteluihin. Kiitos tervetuloista. Olen nainen ;) SirLanka viittaa Sri Lankaan.
  13. SirLanka

mitä teillä pe illan ohjelmassa?

Kaupoille ja illalla herkuttelen :p
  14. SirLanka

Lisätietoja saa pyydettäessä =)
  15. SirLanka

Mieheni ei pidä minua enää viehättävänä

Kukaan vaimoaan RAKASTAVA mies ei hylkää vaimoaan pienen pyöristymisen jälkeen. Miehellä on nyt joku muu ongelma.

Yhteistyössä