Uusi palstalainen paikalla!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SirLanka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noo mä olen ulkonäöltäni vaalea, normaalipainoinen. Tykkään pitää kodin, itseni ja lapset siisteinä. Pidän puistoiluista ja kerhoiluista, mutta rakastan myös omaa aikaa ja tykkään käydä ystävien kanssa ulkona. Opiskelen juuri nyt, koulussa on kivaa :D
 

Yhteistyössä