Hakutulokset

  1. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Täällä ilmottautuu myös yksi heppaimmeinen :wave:. Olen harrastanut hevosia koko pienen ikäni, sekä ratsu- että ravipuolta. Esikoisen kohdalla lopetin ratsastuksen siinä rv 8 paikkeilla, kakkosesta heti kohta plussattuani. Lähinnä syynä oli se armottoman huono olo, mutta alitajuntaisesti sitä...
  2. V

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Hei vaan kaikille! Mahtuisinko vielä mukaan pinoon? Kaksi raskaustehtiä olen tehnyt, ja molemmat näyttivät plussaa :heart:. Tämän aamuinen toissa-aamuista hiukan vahvempi jo :). Minulla on ennestään kaksi lasta, joten kolmatta siis odotellaan. Takana on myös yksi karvas tippuminen tämän...
  3. V

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Hei vaan! Minut voi poistaa listalta :'(. Ekalla neuvolakäynnillä yritettiin kuunnella sydänääniä (8+4), mutta niitä ei kuulunut. Viikon päästä yritettiin uudelleen ja taas tuloksetta. Koska ultra oli tuolloin vapaana, kätilö yritti löytää sykkeen ultraamalla vatsan päältä. Näkyi kohtu ja...
  4. V

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Hei kaikille toukokuun toukkien odottajille! Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tähän ketjuun. Laskettu aikani on 9.5 (saa lisätä listaan). Tuntuu etten tänne uskalla oikein vielä kirjoitella, kun tiedän että monet tutut täällä palstalla pyörii. Facebookin salattu keskusteluryhmä olisi...
  5. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Kiitos kaikille vastauksistanne. Testailen maanantaina uudestaan, ja katsotaan sitten miten käy. Päätin, etten murehdi asioista etukäteen, kaikella on tapana järjestyä :)
  6. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Ok. Yritän rauhoittua nyt :). Mutta osaatko Anatolia tai joku muu sanoa, voiko polvea leikata jos on raskaana? Tuttavalla oli eturistiside leikattu tähystyksessä ja nukutuksessa. Vai kenkkaanko seuraavat yhdeksän kuukautta (jos siis ylipäätänsä olen raskaana)?
  7. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Magneettikuvaajatäti kertoi olleensa ko. duunissa koko molempien raskauksen ajan ja kaikki meni hyvin. Mielestäni on kuitenkin aivan eri asia istua koneen vieressä, missä magneettikentän voimakkuus on pieni verrattuna sinne putken sisälle.
  8. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Kiitos vastauksistanne Anatolia ja muut. Magneettikuvauksessa tosiaan altistutaan huomattavan voimakkaalle magneettikentälle, ei röntgen- tms. säteilylle. Voimakkaan magneettikentän epäillään aiheuttavan ylimääräistä tärinää alkiolle ja tämä siis mahdollisesti voisi ongelmia aiheuttaa...
  9. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Olin putkessa olkapäitäni myöten.
  10. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Kiraki: kyllä tutkin testiä ennen testin tekemistä, enkä omasta mielestäni nähnyt silloin viivaa.
  11. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kiitos kommenteistanne. Kyllä se viiva tuli näkyviin ihan testiajan puitteissa.
  12. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Vieras: Itsekin olen ollut varovainen kaiken sellaisen suhteen, joka mahdollista pientä alkiota voisi haitata (esimerkiksi alkoholia en ole käyttänyt käytännössä lainkaan näiden yrityskuukausien aikana). Nyt tilanne on kuitenkin eri, kun epäillään että eturistisiteeni polvessa on poikki ja...
  13. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Mitä olen tuota magneettikuvausasiaa googlettanut, niin kaikkialla todetaan vaan että magneettikuvausta ei suositella raskauden ekalla kolmanneksella. Keskenmenon riskiä ainakin kasvattaa, mutta nyt erityisesti huolena on että voisiko aiheuttaa mahdolliselle alkiolle kehityshäiriöitä tms.
  14. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Viiva tuli heti, ja mielestäni se on vaaleanpunainen. Raskaus olisi todella toivottu, yli puoli vuotta olemme yrittäneet. Loukkasin kuitenkin polveani ja jouduin/ pääsin magneettikuvaukseen kp 27/29. Kp 26 tehdyllä mammaksin herkällä testillä tuli selkeä nega. Voi ei, pakahdun huolesta nyt...
  15. V

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    Mitäs sanotte tästä? http://kuvaton.com/k/YMWM.jpg http://kuvaton.com/k/YMWV.jpg Testi tehty tänään kp 29/28, aamupissaa jemmasin pari tuntia purkissa kun mies toi testin ruokatunnilla. Luonnonvalossa erotan selkeän, haaleaakin haaleamman viivan, joka ei oikein tahdo...
  16. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mitäs sanotte tästä? http://kuvaton.com/k/YMWM.jpg http://kuvaton.com/k/YMWV.jpg Testi tehty tänään kp 29/28, aamupissaa jemmasin pari tuntia purkissa kun mies toi testin ruokatunnilla. Luonnonvalossa erotan selkeän, haaleaakin haaleamman viivan, joka ei oikein tahdo...

Yhteistyössä