Täällä ilmottautuu myös yksi heppaimmeinen :wave:. Olen harrastanut hevosia koko pienen ikäni, sekä ratsu- että ravipuolta. Esikoisen kohdalla lopetin ratsastuksen siinä rv 8 paikkeilla, kakkosesta heti kohta plussattuani. Lähinnä syynä oli se armottoman huono olo, mutta alitajuntaisesti sitä kai pelkäsi tippuvansa tmv. Viime syksynä tipuin pahasti nuoren ravurin kyydistä sen alettua pukittelemaan kesken kovan vauhdin. Olin tuolloin raskaana aivan varhaisessa vaiheessa, alkiolla oli suurin piirtein kiinnittymisvaihe menossa. Tuo raskaushan meni sitten myöhemmin kesken (rv 8 oli loppunut kehitys ja rv 11 tyhjennettiin). Kovasti syytin keskenmenosta tippumista tai sitä seurannutta polven magneettikuvausta, vaikka kuinka lääkärit sanoivat ettei kumpikaan voinut aiheuttaa keskenmenoa.
Tässä raskaudessa tuntuu, että haluan pelata ratsastuksen suhteen varman päälle. Eilen ratsastin ratsastuskouluni koulukisoissa, kun olin tullut niihin ilmottautuneeksi ennen tietoa plussasta. Tuntui vähän niinkuin olisin ollut jäähyväisratsastuksella, sillä taitaa nyt harrastus jäädä tauolle vuodeksi ainakin .
Onkos tuolla Facebookin puolella kuinka aktiivista? Itse tahtoisin sinne jo ilmottautua, mutta olen päättänyt että ilmottaudun vasta sitten jos/kun ultrassa on näkynyt mitä pitää.
Tapahtumiin minulle voi päivittää VU 16.4 ja N 24.4.
Palmusunnuntaiterkuin,
Veluwe 5+0
Tässä raskaudessa tuntuu, että haluan pelata ratsastuksen suhteen varman päälle. Eilen ratsastin ratsastuskouluni koulukisoissa, kun olin tullut niihin ilmottautuneeksi ennen tietoa plussasta. Tuntui vähän niinkuin olisin ollut jäähyväisratsastuksella, sillä taitaa nyt harrastus jäädä tauolle vuodeksi ainakin .
Onkos tuolla Facebookin puolella kuinka aktiivista? Itse tahtoisin sinne jo ilmottautua, mutta olen päättänyt että ilmottaudun vasta sitten jos/kun ultrassa on näkynyt mitä pitää.
Tapahtumiin minulle voi päivittää VU 16.4 ja N 24.4.
Palmusunnuntaiterkuin,
Veluwe 5+0