Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuiset 2022

    Moikka, täällä myös kesäkuinen tulossa. Oikeastaan olin jo eka tuolla toukokuisissa koska menkkojen mukaan nyt ois 8+1 ja la 28.5., mutta koska tää alkuraskaus on ollu niiiin oireeton väsymystä ja ihan pientä etovaa oloa ja nyt torstain jälkeen ei oo ollu ees niitä ni panikoin ja kävin tänään...
  2. J

    Toukokuiset2022

    Moikka, täällä eilen plussannut rv5+3. Menkat oli siis jo kunnolla myöhässä, mutta koska kierrot on välillä ollu tosi pitkiä ja selkeitä oireita ei ollu ni en aiemmin uskaltanu testata. Tänään heti varasin sitte neuvolan (ja tein ihan varuiksi vaan toisenki testin vaikka ekaki oli niin selkee ku...
  3. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sieltähän ne menkat sitte alko kp40 :( jatkossa ei varmaan uskalla innostua ja testailla ennen ku on kuukauden myöhässä.
  4. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vitsi ku hirveesti tekis mieli mennä verikokeeseen, mutta tuntuu että sitte toiveet vaan nousis hirveenä ja tipahan vielä korkeemmalta jos seki on nega. Esikoisesta testasin negan ku menkat oli 2pv myöhässä ja positiivisen ku oli 5pv myöhässä eli aika myöhään ni toivotaan, että nyt on sama! Ehkä...
  5. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko tulla kyseleen, että mitähän ihmettä! Mulla nyt kp39/29-30. Olin tuntevinani oviksen 5pv myöhemmin ku normaalisti (tunnen sen siis aina) ja 5pv oviksen jälkeen oli taas samanlaiset kivut, mutta voimakkaammat. Piti oikeen miettiä, että otanko illalla särkylääkkeen, että voin nukkua...
  6. J

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Vihdoin minäki sain aikaseksi tänne tulla kertomaan meidän kuulumiset! Kävin perjantaina 8.3. Oulaskankaalla ku oli paineet ollu vähän nousussa vaikkakin edelleen normaalien rajoissa, että ottavatko seurantaan ettei ala kehittämään raskausmyrkytystä. Ottivat sitte seurantaan ja käskivät...
  7. J

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Empäs ookkaan käyny täällä aikoihin lueskelemassa ku enemmän tuolla facebookin puolella pyörin :) Mulle saa päivittää LA:ksi 11.5., sairaalaksi OAS ja poikaolo/tyttölupaus :)
  8. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    attol- minä ainaki sain jo ekasta neuvolasta/ultrasta kuvia mukaan :)
  9. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Nyt on äidille ja siskoille kerrottu ja hyvin ottivat tiedon ensimmäisestä lapsenlapsesta/sisaruksen lapsesta vastaan :) Facebook-ryhmään olisi kiva liittyä kans, mutta jos siinä on mahdollisuus, että se liittyminen näkyy kaikille kavereille niin minäkin odottelen kyllä vielä muutaman viikon...
  10. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Jonna_82 ja Panzkus tuo 3.5. on siis menkkojen mukaan laskettu ottamatta huomioon kierron pituutta. Mullahan edellinen kierto oli hirveen pitkä eli hedelmöittyminen on tapahtunu myöhemmin ni siksi vähemmän viikkoja. Viikot kuitenkin katottiin sikiön koon mukaan. Osasinkohan nyt yhtään selittää? :D
  11. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Meilläki oli tänään eka neuvola ja siellähän se pieni sydän sykki :heart: Viikkoja onkin ilmeisesti viikko vähemmän kuin menkkojen mukaan, mikä on ymmärrettävää kun oli harvinaisen pitkä kierto. Nyt siis 9+1 ja laskettu aika muuttui kans 3.5.2013 :) Hieman inhotti kun mies ei pystynyt olemaan...
  12. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Mulla helpoiten menee alas hedelmät sillon ku ei tee mieli syödä mitään. Mandariinia oonki nyt syöty ihan hirveesti ja sitä tekis mieli koko ajan :D Nyt ei onneksi enää kuvota mikään, mutta edelleenkään ei oikeen mitään tee mieli. Väsymys on tullu takas vaikka se välillä tuntu helpottaneen...
  13. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Jaksamisia Nöhvi1 :( Ruppu tuo, mitä sun neuvolantäti sano, autto vähän tätä munki paniikkia tästä tuhruttelusta kun se nimenomaan on ollu niukkaa eikä oo ollu kipuja :) Ja eihän munkaan tartte enää ku huominen jännittää ja sitte perjantaina aamusta neuvolaan.
  14. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Mullaki nyt vessareissulla tuli vähän verta, mutta en nyt ala mitään panikoimaan kuitenkaan ku ei kipuja oo ollu ja niin monella muullaki täällä ollu. Tietenki se vähän huolestuttaa, mutta yritän olla rauhassa siihen perjantain neuvolaan asti :) Jen 9+4
  15. J

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Viikonlopusta selvitty ja oksentaminen onneksi loppu siihen yhteen päivään :) Lauantaina mies lähti sinne ulkomaille ja etukäteen pelkäsin, että minkälaisen kohtauksen nämä hormonit aiheuttaa kun hänet juna-asemalle saattelen, mutta sain pidettyä itteni kasassa odotettua paremmin :D Nyt on...
  16. J

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Nyt se alko täälläkin nimittäin oksentaminen :( Oksentaminen on mulle jotenki hirveen vaikiaa ja nytki on ollu jo ainaki viikon, että kurkussa on käyny, mutta en oo saanu oksennettua. Nyt sitte mies ilmeisesti söi eilen pilaantunutta ruokaa ja aamuyöstä meni oksentamaan ja minähän sitten juoksin...
  17. J

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Minäkään en osaa vastata tuohon, että mitä tehtäisiin jos tulevalla lapsella olisi jokin kehitysvamma. Enkä suoraan sanottuna edes halua sitä etukäteen ajatella, sen verran paljon ajatuksia pyörii päässä jo muutenkin kun ensimmäisestä raskaudesta kyse. Minulla on nyt väsymys jo vähän...
  18. J

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    LillaVe<3 Mullaki katos oireet jonnekki, mutta ei ne tainnu olla poissa ku yhen päivän ja tänään on meinannu taju lähteä parikin kertaa kun on ylös noussut. Viime yönä heräilin neljän jälkeen jatkuvasti ja varmaan siitä johtuen tänään on tullu nukuttua paritkin päiväunet. Myös hirveä suolaisen...
  19. J

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    On tämäkin touhua kun toivoo enemmän oireita, että uskaltais alkaa uskoa, että totta tämä on :D Nyt on paha olo väistynyt ja rinnatkaan ei juurikaan enää arista. Eilen uskalsin jo toivoa, että maha ois vähän alkanu kasvaa, mutta turvotusta se vaan tais olla koska tänään taas ihan littana maha :/...
  20. J

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Typy85 Mullaki on normaalisti, että joka päivä tulee herkkuja syötyä, mutta nyt on makeanhimo kadonnu jonnekki. Niin on ruokahalu muutenki ni välillä sorrun jotain herkkuja syömään vaan sen takia ku tuntuu ettei mikään muu mee alas ja pakko jotain syödä :D Unista sen verran, että muuten ei oo...

Yhteistyössä