Hakutulokset

  1. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    naapurin tyttö kannattaa testata vaikka apteekin omalla aamupissasta, ku sehän näyttää paremmin kun nuo herkät :) ja mie kyllä näin ihan selvän punaisen viivan siinä testissä minkä lisäsit tänne 11:38 :heart:
  2. V

    Ekat raskaus oireet??

    Mulle tuli ekaks iha järkky nännikpu, sitten alko pissattaa hirveesti, alapään kosteus, menkkajuilinnat, itkuherkkyys ja nenä oli tukossa nukkumaan mentäessä :)
  3. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    panzkus sulla näen jotain.. :) toivottavasti vahvistuu kunnon plussaksi!
  4. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    tässä vielä mun kuvat mitkä on vähän parempia kuvasia :) eka haamulainen: 15.8 Aijaa.com - 10773419 ja toinen testi 16.8 Aijaa.com - 10773421 ja kolmas 21.8 Aijaa.com - 10773424 harmittaa ku en oo vieläkää saanu ostettua sitä apteekin omaa.. :ashamed: apteekki ois ihan kävelymatkan...
  5. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    haave2 onnea vahvasta plussasta! :)
  6. V

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Saanko minäki nyt tunkea tänne? :D Positiivisen raskaustestin tein 14 päivä ja nyt ois dpo 22? ja rv 5+1 raskauslaskurin mukaan (ylläripylläri koska söin pillereitä, mutta unohdin pari). Mulla kuitenkin on nyt semmonen tunne, että kesken menee, koska viimeks viiva alko haalenemaan 2 päivää...
  7. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    predictor on juu.. Tänään ostan apteekin oman, kuhan vain sais raahattua perseen apteekkiin :D ovulaatiosta ei mitään tietoa koska söin pillereitä, villi veikkaus vain.
  8. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    sekundamamma selvä plussa! onnea :) taas vähän omaa napaa, oon vaa nii huolissaan.. Onko tää tarpeeks vahva plussa dpo 20 Aijaa.com - 10758918 ? :'( eikös sen pitäis olla jo kirkuvan punanen näillä päivillä? :O
  9. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    en, mutta ajattelin kyllä huomenna :) ja myös apteekin oman.
  10. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    heippa taas! Tein 14 päivä tätä kuuta raskaustestin johon tuli haamu. Seuraavana päivänä tein uudestaan samalla testillä (apteekin oma) johon tuli vahvempi viiva. No nyt 6 päivää myöhemmin sain predictorilla (dpo 20 luulisin? ei tosiaan varmaa tietoa dpo:sta, arvio vain) tämmöisen viivan...
  11. V

    Te joilla ollut kohdunulkoinen raskaus tänne!

    kiitos vastauksesta! lisää?
  12. V

    Te joilla ollut kohdunulkoinen raskaus tänne!

    Kummalla puolen vatsaa oli kipua ja millaista kipu oli? erosivatko oireet normaalista alkuraskaudesta? Olisin kiitollinen jos vastaisitte :)
  13. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    metsämansikka: juu niin mustakin mutta silti vaan oon huolissaan :D toivottavasti sulla lähtee tuo viiva tummumaan :heart: ja positiivisia testejä kaikille muilekkin toivon! =)
  14. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    metsämansikalla näen jotain :)
  15. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    hei :) syön e-pillereitä, mutta pari unohdusta sattui.. ja nyt olen ilmeisesti raskaana testeistä ja oireista päätellen. Oireina ovat nännien arkuus (tosi kipeät) kakkoshädällä pitää käydä joka päivä (ennen piti vain joka toinen :D) alaselkäkivut, pistelyt munasarjoissa kun nousee ylös, alapään...

Yhteistyössä