Hakutulokset

  1. R

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hirmusti tekstiä. Osalle olen kertonut kavereista, mutta lähinnä sellaisella hyshys meningillä ja no vielä kun ei ole kuin vasta yk4 niin muutama hassu joko on pullat uunissa ei tuskastuta vielä. Muutoin tosiaan yk 4 ja kp2. Nyt on pakko myöntää että ensikertaa hieman kiukutti kun menkat...
  2. R

    Esikoista yrittämään 2012!

    sivusto ei oikein tue puhelimella selailua niin pikaisesti kerron vain että nyt on tilaus raskauskeijuun laitettu. Kiitos vinkistä! Katsellaan tuleeko 1.lk postista jo huomenna vai torstaina ja sitten saa mielenrauhan. Sitten onkin jo hyvin päiviä kulunut ihan huomaamatta vaikkei nyt vielä ihan...
  3. R

    Esikoista yrittämään 2012!

    pakko kaffetunnilla avautua. ei sitten kiinnosta yhtään työnteko kun miettii vaan että millä malttaisi odottaa sunnuntaille. Meneillään se yk 3 ja 26/29-30. En malta kerta kaikkiaan odottaa!! pahinta on se että periaatteessa voisi tehdä testin jo nyt mutta jos se ei ole varma ja toisaalta...
  4. R

    Esikoista yrittämään 2012!

    Verenluovutuksesta Kävin itse tuossa parisen kuukauta sitten ensimmäistä kertaa. Ajattlein, että voisi käydä siinä puolen vuoden välein, kun vähän tuli kuitenkin oireita ja urheillessa heikompi olo. Juuri se vertaistuki täältä on se oma juttu ja kun mies kuitenkin selkeesti ottaa stressiä...
  5. R

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hei! Aloin huhtikuun puolella selailla keskusteluja kun aihe tuli meillekin avopuolison (ollan tosin oltu jo 7 vuotta yhdessä) kanssa aiheelliseksi kun hänen lapsipuheille aloin vihdoin lämmetä. Päätin hakea ajatuksilleni vähän laajempaa perspektiiviä näin keskustelupalstoilta (pelotti tehdä...
  6. R

    Te jotka olette käyttäneet pillereitä,ennen Vaavikuumetta?

    Mielenkiintoinen keskustelu. Aloitin 2006 Diane novalla ehkäisemään muka niin hirmuista määrää finnejä. Olin silloin teini-iässä. Diane novia ehdin syödä puolisen vuotta mahdottomilla herkkyysoireilla, itkin helposti. Uutta kolmen kuukauden pakettia apteeksita hakiessa ystävällinen apteekkari...

Yhteistyössä