Te jotka olette käyttäneet pillereitä,ennen Vaavikuumetta?

Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:
löyty mielenkiintoinen ketju..oisko tuoreempia kokemuksia =)
minä söin cerazettee puoltoista vuotta, menkkoja ei ollut ollenkaan koko aikana. lopetin tuossa vajaa 5vko sitten, nyt ollu rinnat kipeet (siis todella kipeet) ja paha olo ajoittain, tein r.testin ja näkyi haalean haalea viiva :eek: :eek:
menkat alkoivat pari päivää pillereiden lopetuksesta. saa nähä, ens viikolla pitäs menkkojen alkaa jos alkaa ;)
onko muilla ollut vastaavanlaisia oireita lopetuksen jälkeen???
vauvakuumetta pukkaa mutta taas takaraivossa pelko et tämä on jotain hormoonien tasoittelu vaivoja...
Mä lopetin pillerit elokuun jälkeen, ja muistan että ekassa luomukierrossa oli rinnat ihan järkyttävän kipeät. Raskaustestiä en kerennyt koskaan tekemään, kun menkat tulivat sen verran ajoissa. Paha varmuudella sanoa, mitä tuo haalean haalea viiva sulla tarkoittaa... mutta onhan se ihan mahdollista, että olet kerennyt raskautua heti. Toivotaan parasta! :heart:
 
tein testin tänään ja negaa näytti. viivan kohdalla haalea viiva...joten ei ole tainnu puurot palaa pohjaan :|
ja rinnat yhäkin siis aivan järkyn kipeet...selkää jomottaa ja alamahaa vihloo, taitaa menkat alkaa...
 
R'
Mielenkiintoinen keskustelu.
Aloitin 2006 Diane novalla ehkäisemään muka niin hirmuista määrää finnejä. Olin silloin teini-iässä. Diane novia ehdin syödä puolisen vuotta mahdottomilla herkkyysoireilla, itkin helposti. Uutta kolmen kuukauden pakettia apteeksita hakiessa ystävällinen apteekkari kertoi halvemmasta versiosta Cypretyl. Sitä söinkin aina vuoden 2011 alkuun kunnes uskautaudun vaihtamaan tavalliseen finnitaudin pelossa kun elin ( virolainen lääkäri totesi, että vaihtamalla tulee finnitauti). Uskaltauduin kuitenkin hetken reseptiä jemmattuani ja tavattuani toisen lääkärin. Minulettiin vaihtui merkki. Kyllähän finnejä tuli, muttei niin pahoja kuin pelkäsin.

Nyt sitten 05/2012 lopetin kesken liuskan viimeisen viikon. Ja kuten normaalisti kun viikko piti olla aina välissä syömättä tuli tyhjennysvuoto. Enne ensimmäisiä oikeita menkkoja oireet oli kuin olisin ollut raskaana. Pahoinvointia, rintojen arkuutta ym. Tuntui niin aidolta ja matka pukkasi päälle juuri kuin menkkojen olisi kuulunut alkaa. Satuin käymään papakokeissa ja mukava kokeen ottaja kertoi terveyskeskuksen ilmaisesta verikokeesta jossa selviää rakaus. Halusin tietää, sillä en halunnut yllätystä matkalle. No en tietysti ollut raskaana ja menkat alkoi kp 29. Malttamaton. No siitä tasaantui kp 29-30 välille. Nyt mennään yk3 kp 17. Saa nähdä kuinka käy tällä yrittämällä. Josko pääsisi testaamaan elokuun loppu puolella plussaa. :)
 
miss_piggy
-En edes muista mitä kaikkia merkkejä olen syönyt, Meliane, Yasmin, Diane Nova, Cypretyl, Cerazette, Gestinyl...
-Ekat menkat alkoi 3kk:n jälkeen pillereistä, sitten ei taas tullut mitään pariin kuukauteen..
-Ei todellakaan ole säännöllinen kierto.
-Juu, eli pco sitten todettiin lääkärissä, ja terolutien voimalla koitetaan menkat saada tulemaan...
-Eka yrityksessä, yk3 ja kp 13.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä