Hakutulokset

  1. nebu

    Äitejä joensuun alueelta ?

    Moikka, olen itse tänä vuonna 20 v täyttävä nuori nainen, asun yhdessä kihlattuni ja 4kk ikäisen tyttöni kanssa. Kaipaisin juttelu, lenkki/kahvi seuraa muista äideistä sillä päivät tuppaavat joskus käymään pitkäksi, kun ollaan paljon tytön kanssa kahdenkesken. Mukava olisi päästä jakamaan...
  2. nebu

    Joensuun äipät ! :)

    Heippa, aloitin täällä joskus alku keväästä ketjun, mutta ajattelin aloittaa uuden. Löytyykö joensuun alueelta äitejä lenkki, juttelu/kahvi seuraksi ja vaikka muutenkin vapaa-ajan viettoon :) itse täytän tänävuonna 20v ja minulla on 4kk ikäinen tytär, mukava olisi tutustua ihmisiin jotka elää...
  3. nebu

    Soseen pakasuts

    Hei, onko kellään kokemusta/tietoa pystyykö kaupan valmissoseita pakastamaan ? Meillä masitellaan sosetta nyt 2-4 lusikallista/päivä, joten hukkaan menee aikalailla, kun jääkaapissa sose säilyy 2vrk. Itse teen bataatti soseen, mutta hedelmä/marjasoseet ajattelin ostan kaupasta.
  4. nebu

    Turvakaukalossa nukkuminen

    Hei, kertokaahan onko teillä tietoa tai kokemuksia turvakaukalossa nukuttamiseta, meidän kohta 2 kk:n ikäinen tyttö ei oikeen päivällä viihdy muualla kuin sylissä ja ehkä noin 5-10 min ajan sitterissä. Nyt kuitenkin kokeilimme kerran heijata häntä turvakaukalossa johon hän rauhoittui...
  5. nebu

    raskaus ja painon nousu

    Onko millaisia kokemuksia raskaus ajan painon noususta ? Itse olen alkanut kokea painon nousun ahdistavana ajatellen raskauden jälkeistä aikaa. Olen vko:lla 35+2 raskaana ja painoni on noussut 7,5 kg. Lähtöpainoni tosin on aivan normaali pituuteen nähden 68kg ja 174 cm, ennen raskautta harrastin...
  6. nebu

    vastasyntynyt ja juhlat

    Hei, ryhdyin pohtimaan sellasita asiaa, isoveljeni päättää pitää häänsä jouluaattona, itse odotan lasta ja laskettu aika on 18.12, mitä mieltä olette jos lapsi hyvinkin ehtii syntyä ennen häitä voisiko niin pienen lapsen kanssa häihin osallistua ? Häät on suunniteltu ihan vaan ydinperheelle eli...
  7. nebu

    Tulevia/äitejä Joensuusta

    Hei ! Olen 19v tuleva äiti joensuusta, esikoiseni saan joulukuussa, raskaaksi tullessa huomasin ystävä piirin yllättyen kaventuvan lähes olemattomiin. Joten löytyisikö tältä alueelta juttu/lenkkiseuraa yms., toisista lähelle saman ikäisistä tulevista tai jo äidiksi tulleista ? :)

Yhteistyössä