vastasyntynyt ja juhlat

Hei, ryhdyin pohtimaan sellasita asiaa, isoveljeni päättää pitää häänsä jouluaattona, itse odotan lasta ja laskettu aika on 18.12, mitä mieltä olette jos lapsi hyvinkin ehtii syntyä ennen häitä voisiko niin pienen lapsen kanssa häihin osallistua ? Häät on suunniteltu ihan vaan ydinperheelle eli molemman puolen vanhemmat ja sisarukset tulevat paikalle.
 
Kyllä minä osallistuisin vastasyntyneen kanssa tuollaisiin häihin. Osallistujia, kun ei ole montaa eli varmasti on rauhallista. Ja missä häät vietetään? Jonkun kotona? Varmasti löytyy rauhallinen paikka, minne pääsee imettämään. Tietysti, jos häät monen sadan kilometrin päässä, niin en välttämättä lähtisi pienen kanssa.
Sitä sitten onkin hankala ennustaa, että oletko jo synnyttänyt ja kuinka vanha vauva tuolloin on. Ja se että kuinka itse jaksat synnytyksen jälkeen.
p.s. mulla oli muuten sama laskettuaika vuonna 2010, mutta tyttö syntyi muutaman päivän etuajassa :)
 
Hei
kiitos vastauksestasi, häät tosiaankin pidetään ihan omalla paikkakunnalla joten ajo matka hääpaikalle ja kirkkoon ei kestä yli 20 minuttiakaan :) juhlapaikka on semmosella pienellä "maatilalla" johon on muokattu siistit sisätilat juhlapitoja varten.
Se on totta ettei vauvan syntymä ajan kohtaa voi tarkkaan ennustaa ja omia voimiaan sen jälkeen varsinkin kun esikoisesta on kyse :) mietiskelyni lähti lähinnä mieheni reaktiosta sillä hänen mielestään vauva voisi stressaantua jos hänet niin varhain viedään kodin ulkopuolelle, itse en koe että häissä olisi niin rauhatonta jottenko voisi vauvaani sinne viedä varsinkin kun osallistuja määrä on niin pieni.
 

Yhteistyössä