Hakutulokset

  1. S

    jaa et huono päivä?

    prkl. nukuin pommiin, ja eihän se muuta tarvikkaa... |O
  2. S

    30-v syntymäpäivät.

    eli semmosia pitäis järjestää miehelle. ihan kotona oltais, et mitä ehdotatte ohjelmaksi? pää on ihan tyhjä.
  3. S

    kinkut jo uunissa?

    potut liedellä? kaapit siivottu?
  4. S

    arvatkaa mitä makso?

    [/URL][/IMG]
  5. S

    vauva on kipee

    puol kuusi heräsin kauheeseen itkuun. 1v 3kk vauva ihan kuuma. annoin lääkettä ja juotavaa ja herättiin 9 aikaa. edelleen yhtä kuuma, tosi itkunen. on nyt vaan makoillu tuol mein sängyllä. soitin jo lääkäriajan ku ei mitään yskää ja nuhaa oo ollenkaa. mitä tuo nyt on. :(
  6. S

    pissatulehduksesta.

    syön nyt 3:tta päivää lääkkeitä siihen ja vieläkin ajoittain epämukava olo. kai se siitä menee ohi?
  7. S

    apua...

    en mä osaa käyttää tätä. pitäiskö käydä useemmin... :stick: ja uusia hymiöitä...
  8. S

    täydellinen aamu!

    -sisko lähetti viestin että on se kiva kun tulette meille ja kynät ja paperit jäi pöydälle leviänä. et ne vois siivota pois ennen ku lähtee. -1 vee sai raivarin ku laitoin päikkäreille -7 ja 6 vuotias tappelee ja huutaa ja 1 vee ei nuku. -pää särkee ja kurkku kipee.. prkl. 1...
  9. S

    et osaa olla tylsää!!!

    |O
  10. S

    miten tolle pojalle pitäis kertoo tulipalon vaaroista!!?

    poika 6½ yritti eilen sytyttää jotain nuotiota tuol takapihal. siitä pidettiin pitkä tiukka puhuttelu, ja pyörä laitettii takavarikkoon. äsken sama juttu!!!tyttö tuli sanomaan. saa olla huoneessaan ruokan asti ja tänään ei oo kyl ulos asiaa. juu ja tulivehkeet ei ole saatavilla. ilmeisesti ne...
  11. S

    miten tolle pojalle pitäis kertoo tulipalon vaaroista!!?

    poika 6½ yritti eilen sytyttää jotain nuotiota tuol takapihal. siitä pidettiin pitkä tiukka puhuttelu, ja pyörä laitettii takavarikkoon. äsken sama juttu!!!tyttö tuli sanomaan. saa olla huoneessaan ruokan asti ja tänään ei oo kyl ulos asiaa. juu ja tulivehkeet ei ole saatavilla. ilmeisesti ne...
  12. S

    täs on nyt tätä olohuonetta.

    älkää nyt mutisko jostain reijistä tai muista ku ei tuo ole vaalmis. :D ennen: nytte:
  13. S

    kyl vaa ketuttaa!

    yritän ny sit tyhjätä tota olkkaria. 400 dvd:tä on kannettu makkarin lattial. lamput, taulut. yksi hylly tytön huoneeseen, takkahuone on täynnä, ja hermo menee ku täytyy kävel tääl jotain aitajuoksuu koko ajan ku tää on kapum! muksut einpal auta ku ne vaan tappelee keskenään ja yllää ja pöly...
  14. S

    tuolla pihalla on tosi kiva tehdä hommia, mutta...!

    mä oon niin vainoharhanen noitten punkkien takia. mä katon joka askelta ja pelottaa et ne tekee jotain hyökkäyskiä tuol koko ajan. yääh!! siskoo puri punkki viikko sitten, sen takia varmaan mieles koko ajan!
  15. S

    jopas oli eilen rapula!

    iha meinasin kuolla. tänäänkin vielä ällö ja saamaton olo. huh. |O
  16. S

    eilen pojan kouluun siunaustilanteessa..

    huomasin loppuvaiheessa kirkon isoista ikkunoista että sellanen pieni oravanpoikanen roikkui katonreunalta. sillai etutassuillaan roikku siellä. kun tilaisuus oli päättynyt nii palokunta tuli pelastamaan sen. :D
  17. S

    mites tän olkkarin järjestelis...

    eli seinät tulee samppiksen helmiäisen väriseksi, ja lattia tuota ruskeaa laminaattia mitä näkyy muuallakin. ei saada miehen kanssa vaan mieleen tota järjestystä ku tää tuntuu nii hajanaiselta.
  18. S

    että ärsyttää toi pikkumyy.

    ku se ravaa tossa tiellä koko ajan!
  19. S

    mä heräsin aamulla kun...

    jokin veti verhot auki. kuulin eteisestä askelia. kun nousin ni ei ketää missää ja muksutki viel nukku.
  20. S

    epäonnistunein kuva sinusta!

    tämmästä ei varmaan ole vielä ollut.

Yhteistyössä