Hakutulokset

1. A

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kyllä. Bussin vessassa. Kotiin kun olis ollu vielä muutaman tunnin matka niin eihän sitä voinu odottaa. :D miehelle laitoin kännykällä kuvan kaivatusta plussatestistä ja vastaus oli "testaatko sä oikeesti bussissa????" :D
  2. A

Bussin vessassa (huutonaurua) pissattu plussa :):):)
  3. A

Pikapostaus puhelimella ovisplussasekoilustani. :D tänä aamuna tummempaakin tummempi testiviiva tikkuun. Väri on vaan tummentunu päivä päivältä. Kuvia testeistä ei ole mutta pari viikkoa sitten digillä tuli hymynaama ja liuskatesti näytti samasta pissasta lähes kontrolliviivan väristä...
  4. A

Tervetuloa Mojito ja Wi! :) Naspulalle suuuuuret onnittelut plussasta ja Pamskulle uudesta kodista! :heart: Pahoittelut Grill :hug: ON: Koko kierron olen vältellyt kroppani yliaktiivista tutkimista ja yrittänyt unohtaa koko yrittämisen. Ei se nyt kovin helppoa ole ollut mutta ei kyllä...
  5. A

KyyneltenHymylle onnea talosta ja toivottavasti pääset plussaamaankin! :) Sunflower :( tsemppiä! :hug: pahoittelut uudesta kierrosta memsie ja -es-! hali ja synttärionnea -es- kaikesta huolimatta :) Melko järkky uutinen kyllä Pamsku. :eek: Ei edes kenenkään ystävän raskaus varmasti niin...
  6. A

Pikaisella silmäyksellä huomasin uudet tulokkaat; Tervetuloa! :) Lähes päivittäin oon kyllä käyny kännykällä täällä lueskelemassa mutta sen kanssa kirjottelu on niin rasittavaa että huhhuh. :D Täällä vähän huolta ja murhetta suunnasta jos toisesta. Tänään käyty gynellä yhdynnän aikasen...
  7. A

Mulle voi päivittää kp 4/28-32......... yk 5........ 23.........1. lapsi Tässä on kauheeta kiirettä pitäny, ylitöitä riittää. Yritän tulevan viikon aikana vähän rentoutua ja repiä aikaa lukemaan ja kommentoimaan enempi. Nyt vähän masistelee. Eilen sain kuulla kaks raskausuutista...
  8. A

Heissan! Täällä oli aivan pakko pitää pari viikkoa taukoa palstailusta kun alko olemaan niiiiiin älytön stressi vauvansaamisesta että se meni jo siihen pisteeseen jotta alko olemaan painajaisia ettei koskaan meille vauvaa tulisikaan. Jotenkin järki hävisi aivan muille maille, Luojan kiitos se...
  9. A

Eipä tarvinnu pissailla mitään viivoja tikkuun... kp 1/28-32........ ikä 23...... yk 4...... 1. lapsi Ei nyt turhautumiselta jaksa kirjotella enempää, palailen ensi viikolla. :) Tosin seuraava kiertokin menee 99% harakoille kun mies lähtee 5 päivää ennen oletettua ovista kahdeks viikkoo...
  10. A

Tässä uutena vähän kestää totutella että kuka on kuka joten kommentoin vaan aiheisiin. :D Ihailtavia asenteita teillä kyllä on noihin uteluihin. Itseltähän kukaan ei ole udellut eikä mitään kysellyt. Enemmänkin kuulee noita ETKAI SÄ VAAN OO RASKAANA, jos vaikka ei alkoholia satu nauttimaan...
  11. A

Galluppiin Meillä menee hommat nytkin kun kaksistaan ollaan että mä hoidan siivoukset ja pyykkäyksen, mies välillä auttaa tiskeissä ja ruokaa kyllä laittaa. Tää on ihan ok tällä hetkellä kun hän kuitenki tekee sellaset kevyet 16 tuntia töitä päivittäin ma-pe ja ittellä on vaan noin 25 tuntia...
  12. A

Pahoittelut kaikille, jotka "joutuu kestämään" noita lähipiirin vauvauutisia. Meillä miehen paras kaveri just eilen kertoi, että tyttöystävänsä on raskaana. Ei mulle nyt vielä, tässä kolmannen yrityskerran vaiheilla, kauheen vaikeeta ollu olla vain onnellinen heidän puolestaan. Sillon tollaset...
  13. A

Tuohon listaan sen verran että juu ensimmäistä yritetään. :) Mä tikuttelin tässä kierrossa ekan kerran, lähinnä tarkistaakseni, onko ovis tosiaan silloin kun luulen. Kivut on kyllä sellaset että oviksen huomaa. Tikuttelun aloitin pari päivää ennen kipuja ja neljä päivää ihan epätoivosena olin...
  14. A

Heissan kaikki, voisin liittyä joukkoonne. Tullu lueskeltua kauankin kaikenmaailman palstoja mutta jotenki taikauskosesti ajattelin että jos liityn itse niin sit sitä vauvaa ei kyllä suoda. Eihän ne heti raskautuneet mistään palstoilta vertaistukea raskautumiseen hae. :D Täällä sitä kuitenkin...

Yhteistyössä