Hakutulokset

  1. B

    Nuttura kiharoista!

    Ottaisin vastaan vinkkejä miten saa ns. nutturakiharat kestämään vaikka yhden päivän ajan. Ongelmana minulla on että hiukseni ovat aika jäykät, paksut ja painavat joten ne suoristuu pian nutturan avaamisen jälkeen. Millä aineilla/kikoilla hiukset saisi pysymään kiharalla kauemmin kuin 4...
  2. B

    Kotona viihtyminen?

    Ongelmana on että olen lapsesta asti muuttanut suunnilleen vuoden välein ja huomannut että en viihdy kodissani. Muutimme lapseni kanssa 5kk sitten uuteen asuntoon ja kun viimein sain kaikki "aloilleen" niin rupesin kaipaamaan jo uutta osoitetta. Miten saan itseni viihtymään kotonani ilman...
  3. B

    Pihassa pysyminen

    Pitää varmaan lapsukaisen kanssa käydä yhessä katsomassa se metsä että mitä siellä on, jos se into laantuis sitten vähän. Tosi kurja lähteä sisälle aina huudon kanssa, uhmiskin tässä muuton yhteydessä vahvistunu.
  4. B

    Pihassa pysyminen

    Elikkäs minun kaksi vuotias lapsukainen haluaisi isompien lasten kanssa mennä lähi metsään. Saman ikäisiä pikku lapsia ei näyttäisi piha piirissä pyörivän joten isompien lasten menot kiinnostaa hirveästi. Samatenkin nyt ongelmaksi on muodostunut sisälle lähtö. Aina kauhea kiljuminen :D...
  5. B

    Lastenhoitoa , mutta miten ?

    Eikös Mannerheimin lastensuojeluliiton kurssilta saa sellaisen todistuksen että on suorittanut sen?
  6. B

    Sopivan raskauden ehkäisyn löytäminen ei oikeasti olekaan niin helppoa kun olin luullut

    Mulla oli usean vuoden e-pilleri kierre kun aloitettiin jollain, meni muutama kuukausi ja kummallisia oireita alko. Ensimmäisistä pillereistä muistaakseni tuli turvotusta, seuraavista rupes vispaamaan päässä ja kolmas aiheutti 2 menkat kuussa ;)
  7. B

    Höh, yritin hakea yksinhuoltajakorotusta lapsilisään

    Ite kävin läpi just 3 viikossa muuton, kaikki tukihakemukset ja sossun juoksut, opintolaina hakemukset yms muut. Kelan tukipäätökset ei oo vielä tullu koska päätökset menee ens kuun alkuun. Onneksi opintolaina osu sopivasti muuttoon isona eränä ettei joutunu vuokrien ja takuiden kanssa...
  8. B

    Mies ei enää halua antaa minulle rahaa käyttöön, sossustakin sanotaan että mies käy töissä niin siksi en saa sieltä...

    Muuta muksujen kanssa äkkiä samaan asuntoon! Täällä sama juttu, sain puolesta kuusta eteenpäin jo asunnon kun sossussa kävin sanomassa. Etsivät sulle nopeasti asunnon ja järjestävät sulle keskustelu ajan raha-asioiden selvittämiseen.
  9. B

    Hormoniehkäisy ei käy laatuun, vaihtoehtoja.

    Mitenkä toi puikko toimii? Onko se hormoniperäinen vai tekeekö se jonkun "kalvon"?
  10. B

    Hormoniehkäisy ei käy laatuun, vaihtoehtoja.

    Kierukka ei pysy :D Kokeiltu on :D
  11. B

    Kuvia olohuoneista?

    Kauniita huoneita :) Kattelen kuinka ihana vaaleita materiaaleja käytetty. Minä en kyllä vois valkoista sohvaa suunnitellakkaan (meidän villikko sotkis sen 5 sec.) ;)
  12. B

    Hormoniehkäisy ei käy laatuun, vaihtoehtoja.

    Mä oon kovin nuori vielä etten nyt haluaisi vielä ihan lopullista päätöstä tehä kuten sterilisaatio :) Selibaatti tulee kysymykseen vielä tällä hetkellä mutta tulevaisuudessa sitten olisi mukava tietää jotain vaihtoehtoja :) Mulla rupee noi hormoniehkäsy esim. pillerit vispaa päässä :D
  13. B

    Hormoniehkäisy ei käy laatuun, vaihtoehtoja.

    Minulle ei käy minkäänlaiset hormoniehkäsy-välineet, näinpä siis utelen mitä vaihtoehtoja on muita kuin kondomi ja kierukka?
  14. B

    Yksinhuoltaja vai yhteyshuoltajuus?

    Eihän ero koskaan ole helppo ja tämäkin ero on saanu jo aika raadollisia piirteitä kummaltakin osapuolelta mutta yritetään hoitaa asiat järkevästi. Onneks meillä on järkeviä viranomaisia jotka osaa auttaa :)
  15. B

    Yksinhuoltaja vai yhteyshuoltajuus?

    Ensi sijaisena on meillä siis tarkoitus tämä yhteishuoltajuus mutta arveluttaa tuo lappujen kuskaaminen lapsen isälle. No pitää katsoa mihin tämä tästä etenee :) Kiitoksia vastauksista :)
  16. B

    Yksinhuoltaja vai yhteyshuoltajuus?

    Mutta eikö ole lapsen etu etten putoa rahattomana sosiaalituen varaan? En tullut hakemaan haukkuja vaan apuja, joten kiitoksia kommentista kuitenkin :D Kukahan eristämisestä on puhunut? :D
  17. B

    Yksinhuoltaja vai yhteyshuoltajuus?

    Kiitos :) Mies on ollut jo vuoden verran aikas mahdoton tapaus, masentunut ja tällaisia tempauksia tehnyt. En tietenkään halua lasta häneltä viedä ja hän saa tavata lasta -> lapsen etu aina ensin :)
  18. B

    Yksinhuoltaja vai yhteyshuoltajuus?

    Mitenkäs tällainen tilanne ettei isä anna lapsen yksinhuoltajuutta minulle? Meneekö oikeuteen? Voiko yksinhuoltajuutta hakea myöhemmin jos näyttää siltä ettei asiat pyöri? Lapsen isä on aika saamaton ihminen ja juokin paljon, ihan lääkärissä käyntikin on hänelle liikaa pyydetty...
  19. B

    Yksinhuoltaja vai yhteyshuoltajuus?

    Tämmöistä tällä kertaa :) Erosimme lapseni isän kanssa ja nyt sitten pitäis miettiä elämää eteenpäin. Kumpi parempi, yksinhuoltajuus vai yhteishuoltajuus? Mitä käytännössä niillä on eroa? Hankala tilanne kun lapsen isä ajoi vielä rattijuopumuksen pari päivää sitten ja olen lähtenyt...
  20. B

    Synnytyslaitoksella psykiatrin puhutteluun

    Anteeks, tää repäs naurut :) Varsinkin kun ite mietin synnytyksen jälkeen ihan samaa :D

Yhteistyössä