Hormoniehkäisy ei käy laatuun, vaihtoehtoja.

Mä oon kovin nuori vielä etten nyt haluaisi vielä ihan lopullista päätöstä tehä kuten sterilisaatio :)

Selibaatti tulee kysymykseen vielä tällä hetkellä mutta tulevaisuudessa sitten olisi mukava tietää jotain vaihtoehtoja :)

Mulla rupee noi hormoniehkäsy esim. pillerit vispaa päässä :D
 
"Kemeli"
Mitenkä toi puikko toimii? Onko se hormoniperäinen vai tekeekö se jonkun "kalvon"?
Tuossa pakkausohjeessa ei suoraan sanota, mutta mun käsittääkseni se tuhoaa siittiöt tms. Laitetaan siis aina yksi puikko ennen yhdyntää. Apteekissa suosittelivat käyttämään kortsua samalla, mutta pakkauksessa lukee, että teho on lähes sama kuin kondomin tai pessaarin. Me ollaan siis pärjätty pitkään näillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Blade
"Kemeli"
[QUOTE="Kemeli";26840419]Tuossa pakkausohjeessa ei suoraan sanota, mutta mun käsittääkseni se tuhoaa siittiöt tms. Laitetaan siis aina yksi puikko ennen yhdyntää. Apteekissa suosittelivat käyttämään kortsua samalla, mutta pakkauksessa lukee, että teho on lähes sama kuin kondomin tai pessaarin. Me ollaan siis pärjätty pitkään näillä.[/QUOTE]

Ei siis missään tapauksessa hormoniperäinen..
 
  • Tykkää
Reactions: Blade
"Kemeli"
[QUOTE="Kemeli";26840357]Apteekista voi ostaa Pantenex oval -ehkäisypuikkoja. Eivät kaiketi ole maailman varmin ehkäisykeino, mutta näillä on pärjätty viimeiset kaksi vuotta.[/QUOTE]

Se olikin Patentex oval ...lukihärö
 

Yhteistyössä