Hakutulokset

  1. L

    Valokuvakisa

    Kiitos sally, ehdin just muokata alotuksen piiloon.
  2. L

    Valokuvakisa

    Jaa, no ihan miten vaan mulle :D
  3. L

    Valokuvakisa

    Kuis? Ei säännöissä ainakaan lue, ettei saisi pyytää ääniä.
  4. L

    Valokuvakisa

    No joo, poistin tän nyt täältä palstalta.
  5. L

    Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Onko lapsesi iho pysynyt kuivana ja terveenä?

    Ei ole pysynyt hyvänä. Punoittaa ja on arka.
  6. L

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Muutaman päivän testailun tuloksia ja huomioita: -Heti vaippojen vaihduttua Pamperseihin, alkoi iho punoittaa vaippa-alueelta -Haju on outo, oli pissaa taikka ei... -Läpi ei ole tullut kertaakaan :) -Vaikuttaa hyvältä liikkuessa. Suosittelisin kyllä vaippoja, jos iho ei ala punoittamaan.
  7. L

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Täällä yksi nuori mamma ja vaippojen testaajana toimii nyt 8kk-ikäinen Lilja-tyttö. :wave: Vaippoja ei ole vielä postissa kuulunut, mutta kirjoittelen sitten käyttökokemuksia, kun on päästy vaipanvaihdon makuun.
  8. L

    Seitankinkku

    Onko palstalaiset kokeilleet seitankinkkua? Kannattaako edes yrittää tehdä, vai onko tuhoon tuomittu ajatus? Millä reseptillä olette tehneet, tuliko hyvää? Tarkoitus olisi kokeilla tänä vuonna tehdä.
  9. L

    maidon herumine alkuraskaudessa?

    Raskaustesti olisi aika kätevä. ;)
  10. L

    Tänään minulla oli vielä koira

    Muistan hyvin, kun meidän rakas dallumme piti viedä lopetettavaksi. Olin varma, että äiti tulee vielä Sannin kanssa kotiin, mutta ei koskaan tullutkaan. :'(
  11. L

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Itse pädet ja yleistät.
  12. L

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Ihan turha kuule yleistää, ihmiset on erilaisia. Ja aikuisetkin ihmiset eroaa.
  13. L

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Kyllä mä ainakin olen vastuussa omasta lapsestani.
  14. L

    Koska teillä alkanut raskausvatsa näkymään? Millä viikolla?

    No ei kyllä omasta mielestäni.
  15. L

    pinoutukoon ne onnelliset jotka on joskus voittaneet jotain kilpailuista, arvonnoista yms...

    Voitin Tefalin induktiolieden. :D Kyseessä oli Citymarketin järjestämä kilpailu, tästä on kolmisen vuotta aikaa.
  16. L

    Koska teillä alkanut raskausvatsa näkymään? Millä viikolla?

    Mulla alkoi näkyä selkeä raskausmaha viikoilla 24. :-) 15 ja tuleva äiti: Maha
  17. L

    Keksittekö tähän etunimeen sopivaa toista ja kolmatta nimeä?

    Säde Hilla Aurora (Auroora) kuullostaa ihanalta.
  18. L

    Onko samassa tilanteessa olevia tai olleita odottajia/äitejä?

    Otat neuvolassa asian puheeksi, heillä on velvollisuus kertoa sinulle asiasta. Kyse on kuitenkin lapsestasi.
  19. L

    Mitä teen tuon teinin kans:(???

    Itse olin 13-14-vuotiaana ihan samanlainen. Kannattaa yrittää joustaa mahdollisimman paljon, vaikka vaikeaa se varmasti on. Itseäni nolottaa aikaisempi käytökseni vanhempiani kohtaan. Toivottavasti tyttäresi tajuaa itse oman käytöksensä, ja tajuaa pyytää anteeksi. Ja sen voin sanoa, että...
  20. L

    14 vuoden ikäinen raskaana

    Blogini osoite on nykyään 15 ja tuleva äiti :)

Yhteistyössä