Koska teillä alkanut raskausvatsa näkymään? Millä viikolla?

Mulla nyt viikko 16+3 ja jotenkin ahdistaa tämmönen välimallin maha. Vatsa selvästi mielestäni isompi mutta ei näytä selkeältä raskausmahalta vielä. Tuntuu että oon vaan kauhee tynnyri, ja haluisin jo semmosen raskausvatsan näkösen vatsan. Omat vaatteet vielä mahtuu ja housutkin menee kiinni, mutta näyttää mun mielestä jotenkin kittanoilta, niin ostin sit yhdet äitiys housut ja paitojakin, mutta nekin päällä tuntuu oudolta kun ei oo kunnon mahaa. Ylipainoa on ennestäänkin niin sekin vaikuttaa asiaan kai, ja huono itsetunto painoon liittyen. Painoa kuitenkaan ei oo tullut vaan lähteny 5 kiloo.

Onko muilla tuntunut vaikealta sopeutua vatsan kasvuun?
 
Noin se vähän taitaa mennä tuossa vaiheessa... Maha näytti ainakin mulla ilman vaatteita jo selvästi pieneltä vauvamahalta, mutta vaatteet päällä näytin vaan siltä että olin lihonut. Sitten joskus puolen välin paremmalla puolen se pullahti esiin niin että alkoi ulkopuolisetkin erottaa että olen raskaana.
 
Siis ainakin kuukausi vielä eikä tätä saa vedettyä sisään edes :D Ihan perseestä kun kerrankin oon oikeesti laihtunut niin mistään ei vahingossakaan huomaa, vaan näytän pikemminkin siltä et oisin lihonu sen 5 kiloo.
 
"joku"
Nyt tokassa raskaudessa maha tuli tosi aikasin ja nyt rv 15 on jo selkeen pyöreä. Ja koska mulla ei ole ylipainoa on mulla pelkkä pieni kumpu mahan kohdalla. Käytän jo äitiyshousuja. Vaatteilla tosin pystyn vielä piilottelemaan raskauden jos haluan.

Esikoistesta vatsa tuli paljon myöhemmin, vasta rv 25 näkyi kunnolla.
 
Krisra
Sillo ku omasta takaa ja runsaasti. Eka kerra ute huomasib läskie kovettuneen 30. En halunnutkaa kertoo heti muill et hyvö sinänsä
Nyt toka ku tuli olin lähes puolta pienempi niin alko näkyy jo siin 12
 
normipainoinen
Siis ainakin kuukausi vielä eikä tätä saa vedettyä sisään edes :D Ihan perseestä kun kerrankin oon oikeesti laihtunut niin mistään ei vahingossakaan huomaa, vaan näytän pikemminkin siltä et oisin lihonu sen 5 kiloo.
Jos on paöjon painoa, viiden kilon pudotys ei edes näy. Joskus päälle 25 viikolla näkyi hoikkana vatsa, pullahti vain. Seuraavilta aiemmin.
Suurimmassakin pudottajassa lihavilla ei paljoa näy edes kymmenen kilon pudotus, samanmoisia lylleröitä ovat.
 
"vieras"
Rv 12 oli pakko luopua ''omista'' housuista, kun eivät vaan menneet enää jalkaan. Puolessavälin raskautta näytin siltä, kuin olisin synnyttämässä hetkenä minä hyvänsä ja rv37 sitten käynnistettiin synnytys ihan siksi että lääkärikin oli sitä mieltä, että mun 152-senttinen kroppani ei kanna yhtään isompaa vatsaa.

Ei siis koviin pitkään voinut piilotella mahaa, kun löysempienkin paitojen alta näkyi kumpu jo niin varhain.
 
Ekasta tosi aikaisin. Rv 11 taisin joutua ostamaan äitiyshousut.

Tokasta myöhemmin, rv 20 meni vielä omat farkut jalkaan.

Kolmannesta aika ajoissa, nyt kesäkuussa hän syntyi ja kyllä mulla jo jouluna pötsi oli.

Ap, mä vihasin "onko tuo raskaana vai muuten vaan läski?"-vaihetta, kun vatsa oli kasvanut, muttei vielä sellaiseksi että se näyttäisi selkeästi raskausvatsalta :)
 
"ilona"
Puolivälissä olin vielä tasapaksu, mahan huomasi vain ilman vaatteita. Sitten viikolla 24 alko olemaan jo selvempi, töissäkin alkoivat huomaamaan tyätakin alta. Saa nähdä pullahtaako maha nyt äkimmin kun toista odotan.
 
Lex
Heti viikosta 8-10 järjetön ilmapallo, keskiraskautta kohti kutistui ja n. vkosta 25 -> jälleen näkyvästi pyöristyi.

Eli toisinsanoen näytän heti alkuunsa kuin olisin jollain vko 30, ennen kuin pahin turvotus hellittää...:D
 

Yhteistyössä