Hakutulokset

  1. L

    IVF hoidoista tietävät!

    Onko ne pakastuneet sitten ihan yhtä hyvän laatuisia kuin "tuoreet"? En nimenomaan haluisi että niitä hedelmöittyneitä säilytettäisiin jossain pakasteessa. Mitä sitten jos se heti ensimmäisellä kerralla onnistuukin. Miten käy niitten pakastuneittein sitten? Mieluummin sitten saavat tehdä koko...
  2. L

    IVF hoidoista tietävät!

    Onko mahdollista, että tuossa hoidossa otetaan vain yksi tai kaksi munasolua, jotka hedelmöitetään ja molemmat siirretään kohtuun? Siis ilman mitään seulomisia eli hedelmöitetään heti 5 kappaletta ja parhaat seulotaan? Otetaanko näissä hoidoissa huomioon potilaan toivomus. En haluaisi että jäisi...
  3. L

    Liian nuori äidiksi?

    Tulin raskaaksi 21 vuotiaana ja olen kyllä törmännyt tähän vaihko-ajatteluun enemmän kuin yhden kerran. Olen ollut todella loukkaantunut näistä kommenteista sillä kovasti toivottua lasta yritimme yli puolivuotta ennen kuin tärppäsi. Kaikkein v-mäisin tilanne joka nostaa vieläkin karvat...
  4. L

    pelko pettämisestä

    Älä luota siihen että ainakaan vuoteen lapsen syntymän jälkeen halut takaisi tulevat, joillakin kastää vielä kauemmin, varsinkin silloin jos jo raskaus aikana on halut pois. Yleensähän raskaus aikana, (varsinkin keskimmäisellä kolmanneksella) halut pitäis olla huipussaan. Älä lupaile miehellesi...
  5. L

    pullosta eroon

    Meillä pullosta eroon pääseminen tapahtui aika kivuttomasti... Meillä on siis ollut vain unipullo käytössä, päivisin juodaan vain nokkamukista! Eli yhtenä iltana poika löysi sellaisen ison pupun, no pupu raahattiin hammaspesullekkin mukaan ja sängyssä ei pullo meinannutkaan kelvata. No...
  6. L

    02-alueen äitejä

    moikka. minä 22v ja mies 26v. Mulla poika 1v2kk. Toinen olisi haaveissa =)
  7. L

    nuoret äidit

    \ p.s. jos tällasia asioita aletaa nviilaamaan niin ette kumpikaan kirjoittanut ihan niin kuin pitäisi. ;)
  8. L

    Ajatteleeko isit siten, että...

    \ Meillä ei ainakaan ole näin. Olemme kyllo avoliitossa, mutta kuitenkin. Kyllä se isi osaaa hoitaa aivan loistavasti niin isin kuin miehen roolin. ;)
  9. L

    Mikä vikana

    Samaaa ihmettelen minäkin. Noh, kai se on vain jotenkin vaikeaa hyväksyä, että joku nuorella iällä saa lapsen. Täälläkään ei kauheasti huvita keskustella kun koko ajan provoja ja haukkumisia saa lukea. :\|
  10. L

    Rintatulehdus?

    Olisin kysellyt, että kuinka teillä on ilmennyt rintatulehdus? Mulla on ollut n. kuukauden välein siitä kun lapsi syntyi, omituisia "kohtauksia" ja nyt pohdin, että mitä nuo ovat. Kaikki alkaa siitä, että pistää rintojen alapuolelta keskeltä hieman ja pikku hiljaa se menee kovemmaksi ja...
  11. L

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    Poika tuli meidän perheeseen hieman vajaa 3kk sitten ja 19 vuotta olen vielä, 20 täytän toukokuussa. :)
  12. L

    Kuinka usein käytte viihteellä?

    Tuo just tuli mulle kans mieleen, että ei todellakaan ole vain nuorten "ongelma" tuo usein bilettäminen. Yhtä lailla löytyy päälle kolmikymppisiä pariskuntia, jotka kovastikin bilettävät, vaikka olisi pieniä lapsia. Ja yllättävän usein tuntuu, että nämä vanhemmat harvemmin vievät lapsen hoitoon...
  13. L

    En halua jälkitarkastukseen

    Niin, ja siis kyseessä ei ole mitenkään se, etteikö haluaisi olla terve tai etteikö välittäisi siitä onko lapsella terve äiti. (yleensä ainakaan) Eikö tällaisissa tapauksissa pitäisi koittaa kannustaa, että uskaltaisi sinne tarkastukseen mennä, eikä heittää pa*kaa niskaan. :(
  14. L

    En halua jälkitarkastukseen

    Mikäköhän siinä on niin hel*etin vaikee ymmärtää, että pelko voi ensinnäkin lamauttaa ihan totaalisesti, jos pääse hallitsemaan ja että toisille joku kokemus voi olla hyvinkin kivulias kun taas toisille se ei sitä ole? :headwall:
  15. L

    nuoreja hauskoja äitejä!

    \ Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)
  16. L

    sairaalasta varastettu?

    Tosiaan, missä sairaalassa verkkopöksyt pestään? Mulla ei mukaan lähtenyt yhtään mitään (vaikka olikin "yllätyspoika", ja kotona oli äitini pikapikaa ostamia ja tuomia vaatteita ja varusteita. :D tosin niitä sitten olikin mukavat kasat. :D), paitsi että jalassa oli verkkopöksyt ja side, mutta...
  17. L

    En halua jälkitarkastukseen

    Minulle syntyi yllätyspoika marraskuussa, en siis ollut tietoinen raskaudesta erään lääkityksen aiheuttamien sivuoireiden takia (mm. menkat poissa alusta asti, lihominen jne.). Kokemusta ei siis ole raskauden aikaisista tutkimuksista, mutta jälkitarkastusta todella pelkäsin ja jännitin. Sen...
  18. L

    Äidit vm. -80 ja lasten lukumäärä

    04/97, 10/00 ja la 02/06. Ja siihen sitten jää. =)
  19. L

    Missä -71 synt. luuraa ? Lapsia ?

    Onko Kuopiolaisia paikalla?
  20. L

    entäs vuonna 71

    \ Moi. Minä olen syntyny 2.8.1971.=)

Yhteistyössä