Hakutulokset

1. C

RUOKAHAASTE vol 39: PAPRIKA

kookosta: Mitä nuo ihanan näköiset rullat tarkalleenottaen on? :)
  2. C

Miten teidän korvat kestää lapsien kiljuntaa ja sähellystä?

Ei mun korvat kestäkkään. Siksi oonkin jatkuvasti pinna kireenä ja joskus korvillani komeilee traktorimiehen kuulosuojaimet, ihan näin kotioloissakin :D Mutta monesti jo se kymmenen minuutin hiljaisuus auttaa kestämään seuraavat viisi tuntia :)
  3. C

Olen 39v ja tunnen olevani nuori.

Ettehän te vielä vanhoja olekaan! Hyvällä omatunnolla saatte tuntea itsenne nuoriksi :P Sitten lähempänä viittäkymppiä, voi jo sanoa lähestyvänsä aikuisikää ;)
  4. C

Hyyyyii hemmetti :O

Tiedättekö sen hajun, kun on epähuomiossa laittanut pyykkikoppaan ruokalapun, johon on jäänyt puuronjämää? Ja kun sitten pariin päivään ei pese pyykkiä ja avaa taas pyykkikaapin oven!!! Yööööh.. Ei mulla muuta.
  5. C

Voiko synnytyksen käynnistystä pyytää?

Kyseessä ei ollut ensimmäinen lapsi.
  6. C

Voiko synnytyksen käynnistystä pyytää?

Voi pyytää. Mutta en tosiaan suosittele jollei ole aivan pakko. Mulla käynnisteltiin neljä päivää (kokoajan iiiisoja supistuksia) mutta ei vaan mitään edistystä tapahtunut, eikä vauva lähtenyt syntymään. Syntyi viikon päästä käynnistys yrityksestä.
  7. C

G: Uskotko, että Anneli Auer murhasi miehensä?

Kyllä! Oon alusta asti uskonut näin, mutta nyt nää uudet syytökset on vaan vahvistanut mun mielipidettä. Vaikka vakuuttavasti osaa akka kyllä puhua, sitä ei voi kieltää. Se sen pahuus on jossain todella syvällä ja sitkeessä!
  8. C

kuinka usein peset hiukset?

Joka päivä. Mulla on niin lyhyt tukka, että samalla vaivalla menee suihku, pesen tukkaa tai en.
  9. C

Miksi eräs bussimatkustaja laittaa MP3:n aina "täysille" ennen kuin jää bussista..?

Ulkona hälinä on kovempaa kun bussissa. Ehkä vain haluaa kuulla musiikkia ulkonakin.
  10. C

Tiedätkö mitä tarkoittaa "piskotella"? Mistä olet kotoisin?

Juu pikku sadetta se tarkotta :) Tihkusadetta.
  11. C

2 vuotta kohta yritetty kakkosta

"En ole ottanut asiasta mitään stressiä" "On kuitenkin todella turhauttavaa kun aikaa on kulunut " "alan olla epätoivoinen"
  12. C

Mitä tuoreelle äidille?

Kestoliivinsuojia, naistenlehtiä, jotain ihanaa teetä, lahjakortti hierojalle.. Onhan näitä :)
  13. C

3-vuotias

Ihanaa! Onnittelut lapsinerosta! Taidat itsekin olla melkoinen einstein :) Öh.. Kai te huomasitte ironian?
  14. C

Odotan että 2 tuntia menisi nopeasti.

Hauskaa iltaa! :)
  15. C

Heli Kajo ---> IHANA

Täysin samaa mieltä!! Aivan kamalaa jollotusta! Ei osaa laulaa ja sanatkin on tyyliä "katselen ikkunasta kuinka katulamppu palaa ja ankat hyppii lammikossa" Kuka tahansa osaa kirjoittaa samat biisit.
  16. C

Lapsen "nimen vaihdosta"

Joo.. L niinkun Leppävaara.
  17. C

vihdoinkin lapseni on terpeeksi vanha...

No kuinka tyhmään provoon voi ihmiset mennä? :stick:
  18. C

vihdoinkin lapseni on terpeeksi vanha...

Mä kanssa vein kolme vuotta täyttäneen tyttäreni Espoossa sijaitsevaan tatuointiliikkeeseen (en mainitse paikan nimeä, ettei tuu noottia) ja tyttö sai ranteeseen nuottiavaimen (Ti-Ti nallejen mukaan) <3 Kyllä oli likka onnellinen <3
  19. C

Rankaisetteko lapsianne?

Rankaisen! Mä tunnun väliullä olevan (liian lepsujen sukulaisten joukossa) se hitler äiti. Siis kun vaadin lapsilta ihan tavallisia asioita, että sanotaan kiitos, anteeksi ja saisinko. Tuhmista teoista joudutaan jäähylle ja aina pyydetään asnteeksi. Niin yksinkertaista se on.
  20. C

Lapsen "nimen vaihdosta"

L

Yhteistyössä