G: Uskotko, että Anneli Auer murhasi miehensä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";26579875]En usko. Nämä uudet seksuaalisyytöksetki on aivan käsittämättömiä[/QUOTE]

Miten voi olla käsittämättömiä jos todisteitakin on nauhalla 30h verran....

"vieras"
Uskon, että surmasi miehensä, tosin kyseessä saattoi olla tappo yhtä hyvin kuin murha, ja sen peittely onnistui niin pitkään todella huolimattoman ja moneen kertaan mokatun tutkinnan takia. Näitä melkein loputtomia muita syytöksiä taas en oikein usko, tuntuu jo että on tarve saada Anneli tuomittua *edes jostain*, kun ei henkirikoksesta meinata saada tarvittavaa näyttöä.

[QUOTE="vieras";26579875]En usko. Nämä uudet seksuaalisyytöksetki on aivan käsittämättömiä[/QUOTE]

Ne voi olla vaikea käsittää, koska niistä yksityiskohdista ei anneta tietoa julkisuuteen. Mä uskon kuitenkin, että jos 7 ja 10 vuoden kakut tuli, niin näytön täytyy olla todella hyvä silloin.

Kyllä!

Oon alusta asti uskonut näin, mutta nyt nää uudet syytökset on vaan vahvistanut mun mielipidettä. Vaikka vakuuttavasti osaa akka kyllä puhua, sitä ei voi kieltää. Se sen pahuus on jossain todella syvällä ja sitkeessä!

• Tykkää
Reactions: säpäle
Ikau
Kyllä. Ja jostain syystä uskon, että tutkinnassa mokattiin jollain tapaa niin, ettei "varmoja" todisteita henkirikoksesta voitu käyttää edellisessä oikeudenkäynnissä. Tuntui jotenkin siltä, että rouva oli pakko saada linnaan tavalla tai toisella. Jos (kun) todisteita toisesta rikoksesta löytyi, syyttäjä varmaan hyppi riemusta.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
"vieras"
Uskon, että Anneli Auer on syyllistynyt raakaan tappoon eli murhaan, lyömällä miestään veitsen lisäksi vasaralla päähän, kuten hän itseasiassa itsekin on kertonut, mielestäni asiassa ei ole mitään epäselvää. Sitä paitsi en usko, että huppumies ei ole voinut poistua paikalta lentämällä. AA-kerholaiset, olkaa vahvoja uskossanne. Aamen.

Yhteistyössä