Vauvaa en enää halua, lapsiluku on täysi, mutta näin 37 -vuotiaana tunnen itseni ihan yhtä nuoreksi kuin 20-vuotiaana. Kohta saadaan ap kuulla, että eletään harhakuvitelmissa
Mä olen sua hiukan nuorempi, mutta tunnen itseni lähinnä teiniksi. Saattaakin johtua siitä, kun työkavereita on kaikenikäisiä, ihan 18v lähtien eläkeikään saakka. Ei siinä porukassa pääse varsinaisesti vanhenemaan.
Ettehän te vielä vanhoja olekaan! Hyvällä omatunnolla saatte tuntea itsenne nuoriksi Sitten lähempänä viittäkymppiä, voi jo sanoa lähestyvänsä aikuisikää
Olen samanikäinen ja lapset suhteellisen pieniä. Kyllä mä välillä tunnen itseni vanhaksi ja raihnaiseksi mutta enimmäkseen nuoreksi. En siis osaa ollenkaan ajatella jotain keski-ikää tai että olisin jotenkin vanha. Olen nuorekas tyyppi, joten kai se luova hulluus pitää mut nuorena mieleltäni
Olen 44 v ja minusta tulee mummo tänä vuonna, joten ei tässä enää ihan teiniksi itseään tunne Mutta en tunne olevani kyllä vanhuskaan, vaikka palstan mukaanhan olen jo ihan muumio. On ihan absurdi ajatus muuten se, että mulla olisi pieni lapsi/lapsia
Juuri jäin sairaseläkkeelle 32 v joten kovin nuorelta eikä hyvinvoivalta ei kyllä tunnu. Kaikki sairaudet tekevät minusta sairaamman kuin keskiverto eläkelänen on