Hakutulokset

1. tuttikeiju

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

voe voe täällä menossa taas kp 3 yk 11 Ja leikkaus aika tuli. tämä kierto siis jätetään yrittämättä. Ensi vuoden puolelle menee siis. Toivotaan että leikkauksen jälkeen onnistaa paremmin! :) Palataan ensi vuonna taas. kiitos kaikille tästä vuodesta ja tärppi onnea!! :heart:
  2. tuttikeiju

maimai83 no ei se kyllä helppoa ole ollut olla testaamatta mutta en jaksa niitä pettymyksiä. nyt kuitenkin alkas olee jo aika. yritän itseki nyt hieman hillitä itseäni enkä testaa päivittäin. :p Elikkäs eilen davidin herkällä joku viivanpaikka ehkäpä näkyvissä. ei muuta merkittävää. Tänään...
  3. tuttikeiju

Oon täällä päässy käymää tosi vähän. Töiden ja kiireiden takia. :ashamed: Täällä päivät alkaa olla kohta sitä luokkaa että vois testailla. Lopullisen ovis plussan sain sitten tikkuun ja nyt olis dpo9. Vielä pitää muutama päivä odotella. Ei juuri muita oireita ole kun ihan hirveä väsymys...
  4. tuttikeiju

Leonella Tervetuloa, ja plussa onnea ensi viikolle!:wave: Marpa nega pahoittelut. :hug: teillä samoissa yk:ssa mennään siis kun meillä. tiedän tunteen. todella turhauttavaa. Mulla tosin todettuna jo endo ja leikkausta odottelen kuukauden sisällä. ON En ymmärrä näitä ovistestejä, kun melkein...
  5. tuttikeiju

ON Elikkäs tulin päivitteleee. oliskohan tän mun viimekertasten outojen vuotojen ansiota että jotenki kroppas ns. puhdistunu tai jotain vai johtuuko vitamiini määristä mitä oon syöny ettäovistestin viiva alkaa näyttää vaan vahvemmalta.eilis iltanen melkein jo tasavahvat viivat. hmmm :confused...
  6. tuttikeiju

Hmmm.harmi kun itte ei voi paljon tällä hetkellä kertoilla. ovis luultavasti vasta ens viikolla. Greippi mehua olen juonut tämän kierron taas vaihteeks ja vitamiinit päälle. toivotaa että näillä sais jotain tulosta aikaan. Kun oli noi viime kertaset menkat aivan oudot (vähäiset ja kivuttomat)...
  7. tuttikeiju

Miss_piggy Oon lukenu monesti et noi davidin testit näyttää aika hitaasti plussaa tai edes haamua verrattuna muihin esim. pregcheck tai apteekin omaan. Niin ja kaikille tasaiseti plussa ONNEA!! =) Yritän lueskella ahkeraan teiän kuulumisia ja seurata miten teillä menee. Oppii tuntemaa...
  8. tuttikeiju

Outo vuoto!?

Joo niimpä. ajallaan olivat. Pillereitä oon syöny viimesen laatan 12/11. tuntuu hassulta jos vieläkin hormoonit sekasin niistä :confused: no mutta toivotaan että plussa vielä sieltä tulis eikä näitä kaiken maailman oikkuja :) Onnea ja plussatuulia teillekkin!! =)
  9. tuttikeiju

Outo vuoto!?

en siis kuvittele olevani raskaana vuodosta huolimatta. ihmetyttää vaan miten nämä näin muuttuvat. onko esim. ovuloimaton kierto tämmöinen? mistä näistä tietää.. :attn:
  10. tuttikeiju

Kiitos tiedosta, nyt on värjätty punavärillä :D Ja kiitos kaikille, toivotaan todella pikavisiittiä. alkaa olee jo valmis siihen plussaan!! :kieh:
  11. tuttikeiju

Voisin ilmottautua ketjuun piinailijaks. Ikää on 22 (joulukuussa 23) kp 3/30-35 ja yk 10. :) Omaa taustaa sen verran että endometrioomaa diagnosoitu ultralla syyskuun alussa. Skopia jonossa olen, leikkaus joulukuussa viimeistään. Itse toivoisin että sitä ennen tärppäisi ettei leikkausta edes...
  12. tuttikeiju

Outo vuoto!?

Elikkäs kyselisin viisaammilta. Alkoi 29.10 eli maanantaina menkat. Mutta tää vuoto on kyllä aivan erilainen kuin muut. E-pillereiden lopettamisen jälkeen vuoto ollut aika runsasta ja hyytymiä ym aina mukana. Nyt tämä vuoto ollut pelkkää kirkasta verta ei kipuja ja saattaa loppua aamulla ja taas...
  13. tuttikeiju

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onnea plussanneille ja haamuilijoille!!! :flower::heart: Täällä sellainen tilanne että perjantaina saatu haalea haamu. nyt menossa kp 37. Kierto ollut 30 aika tasan. Nyt en ole testannut. Tänään ollut menkkamaista juilintaa ja lämmöt 36,8 vähän tippunut siis (37,1 oviksen jälkeen). vuotoa siis...
  14. tuttikeiju

Kiitos kaikille tiirailijoille!! :heart: yritän malttaa huomiseen. jos pystyn. :laugh: Lämmöt edelleen 37.2, toiveet korkealla.
  15. tuttikeiju

Sunflower:Minun ystäväni sai ensimmäisen positiivisen testin vasta viikko sen jälkeen kun menkat piti alkaa. ;) toivoa on vielä!!
  16. tuttikeiju

Se on mammaksin david. :) mäki olen näkevinäni. mutta en kyllä vielä väriä, mutta tosiaan dpo 8, mitä vain voi vielä tapahtua:whistle:
  17. tuttikeiju

noniin mulla olis kuvaa. elikkä tää otettu dpo 8. Mun mielestä siinä näkyy jotain, vai näkyykö? davidin testi.:laugh: Aijaa.com - 10717081
  18. tuttikeiju

Heippa! Oletan että mulla on nyt meneillään dpo 8 tai 9, sain tänään haalean haamun apteekin omalla ip:llä ja aamulla hailakan haamun davidin liuskalla. Eikös ole normaalia näillä dpo:lla? lämmöt 37.2. outoa nipistyksen tunnetta välillä alavatsassa oikealla. ja varsinkin illalla sitä tulee...
  19. tuttikeiju

Täällä outoja menkkamaisia kipuja kp24/30 menossa. :x outoa, tällästä ei ole ikinä ollut näin aikaisin. onko muilla ollut samanlaista? ihme jomotusta ja sellanen olo että kohta ne taas alkaa. mutta eipä yleensä ole kiertoollut näin lyhyt :O
  20. tuttikeiju

Jep. Kiitos vastauksistanne :) täytyy katsella miten etenee!

Yhteistyössä