Outo vuoto!?

Elikkäs kyselisin viisaammilta. Alkoi 29.10 eli maanantaina menkat. Mutta tää vuoto on kyllä aivan erilainen kuin muut. E-pillereiden lopettamisen jälkeen vuoto ollut aika runsasta ja hyytymiä ym aina mukana. Nyt tämä vuoto ollut pelkkää kirkasta verta ei kipuja ja saattaa loppua aamulla ja taas tulla illalla takaisin. Ihan outoa minulle. Aina ollut niin kivuliaat ettei ole edes pystynyt kävellä. Minulla todettu endometriooma oikeassa munasarjassa ultralla 9/2012 ja odottelen skopiaan pääsyä. Kiitos jos jaksatte vastata!! :rolleyes:

Kuullostaa kummalliselta vuodolta, mutta kai ne menkat oli kun tulivat ajallaan. Jos sulla vielä hormoonit keikkuu niiden illereiden lopettelun jälkeen ja keho etsii omaa rytmiään...noin mä ajattelisin. Mulla on ovulaatiokierroilla ollut runsaammat ja kivuliaammat kuin kierroilla, joilla ei irtoa. Mulla on nyt kanssa kumma kierto...tänään kp 32 (30-31) ja 29 pvä oli ohimenevä hailakka vuoto aamulla, sen jälkeen vaan nippailua masussa (aivan kuin menkat alkais)...nyt ei mitään. Meillä oli tällä kierrolla Clomifen tabut ja testitikuilla stiksasin oviksen...joten mahikset baabyliin toiveikkaat.Odottelen vielä muutaman päivän jos maltan...onnea sulle tuttikeiju yritykseen ja toivottavasti saat kierron kunnon... :)

Joo niimpä. ajallaan olivat. Pillereitä oon syöny viimesen laatan 12/11. tuntuu hassulta jos vieläkin hormoonit sekasin niistä :confused: no mutta toivotaan että plussa vielä sieltä tulis eikä näitä kaiken maailman oikkuja :)
Onnea ja plussatuulia teillekkin!! =)

Yhteistyössä