Hakutulokset

  1. Gaga

    MTV3 45 minuuttia telkussa

    Hirmu reipas tyttö ei voi kun nostaa hattua :heart:
  2. Gaga

    Mitä kuuluu?

    En ole täällä käynyt moneen viikkoon, lomat loppu ja paluu arkeen edessä voi KääK. Vielä olisi vapaita pitämättä, mutta jätän niitä tuonne syksyyn niin ei tunnu niin pitkältä loppuvuosi :)
  3. Gaga

    Mulle riitti öitä

    Loma sekottanut mun rytmit muutenkin ja tää ilta ja yö tullut täällä hitto soikoon roikuttua. Palaan kun olen toipunut normaali rytmiin tai sit aikasemmin|O :) Nati nati.
  4. Gaga

    Summer Sound Festival 2012

    Sori et toinen alotus tänään, mutta ketkä menossa? Itse ostin just sinne liput ja en malttaisi odottaa paria viikkoa :) Sunnuntai varsinkin ihan suorastaan himottaa :)
  5. Gaga

    Kaalilaatikkoon siirappia or not

    Mulla pari ystävää jotka ei tajua miten voi kaalilaatikkoon laittaa siirappia. Mitä mieltä ootte tosta?
  6. Gaga

    Loreen 2011

    Moniko tietää että euroviisu voittaja Loreen yritti jo viime vuonna Ruotsin karsinassa viisuihin tällä kappaleella ja ei päässyt. Loreen My heart is refusing me Melodifestivalen 2011 - YouTube
  7. Gaga

    Turhis alotus Suits ja Dallas

    Ketkä seurannut sarjaa Suits? Itse tykkään tosi paljon ja joka viikko odotan uusia 2 kauden jaksoja :) Rupesin seuraa myös sellaista kulttisarjaa joka tehtiin uusiksi kun Dallas :D Sue Ellen ei ole kyllä kyllä pahemmin vanhentunut ja näkee ettei ole edes tehty mitään naamankiristys leikkauksia...
  8. Gaga

    Kuka voitti Suurin pudottajan?

    En muistanut katsoa :/ Danny oli mun suosikki, mutta miten se pärjäs finaalissa?
  9. Gaga

    Ihanaa kesää kaikille :)

    Itse olin lomailemassa toista viikkoa Virossa, Ruotsissa ja pari päivää ystävän mökillä. Niin ihanaa ollut etten muuta voi sanoa :) Nyt tulin kuikuilee palstan menoa tänään kun kotiuduin viikonlopuksi ennen seuraavaa reissua :) Lomaa vielä jäljellä monta viikkoa. Kivaa iltaa kaikille :)
  10. Gaga

    Korkeasaaren Ilkka Koivisto kuollut

    Muistan Ilkan jo mun lapsuudesta. Surullinen uutinen :( Korkeasaaren Ilkka Koivisto on kuollut - Ilta-Sanomat
  11. Gaga

    Team Ahma

    Kuka tykkää sarjasta, kohta tulee Neloselta :)
  12. Gaga

    Ihana biisi :)

    Pikku känässä tää jotenkin...koskettaa..jollain lailla... Skädäm - Katujen kuningatar - YouTube
  13. Gaga

    Shotteja, sidukkaa ounou

    Naapuri juottaa mut humalaan. Kiva meno 5 kaveria mun lisäks ja just grillattiin parvekeella makkaraa, herkkusieniä ja foliossa vihanneksia nam :) Sori älkää välittäkö mie oon jo hiprakassa :D Lomanalku alkoi tosi kivasti :)
  14. Gaga

    Hyvää Jussia ja muutakin :)

    Mä lähden naapuriin alottaa kesälomaani ja varmaan juomaakin on tarjolla kun tuli sinne kutsu. Pitäkää hauskaa :) Eläkää ihmisiksi :)
  15. Gaga

    80's vai 90's

    Kummalla vuosikymmenellä tehtiin hyvää musaa :)
  16. Gaga

    Nostalgia radio

    Kuka tykkää kuunnella vanhempaa musaa eikä aina nykyhittejä?
  17. Gaga

    Veisbuuk, saa jakaa :D

    Veispuukin säännöt: - Pan komia kuva ittestäs. -Ol olevinas kaikkien kaveri. -Käy kattomas uteliaisuuttas kaikkien niitten ihmisten seinät joihin jotenkii vaa pääset. -Saat kerrankii kehuu niin paljo kun vaa haluat omaa itteäs, ainakii omal seinälläs. ... ... -Älä ikinä sano pahaa sanaa...
  18. Gaga

    Oikein viimeinkin

    Rupeaa oikeesti kyllästyttää ja huolettaa noiden Etelä-Eurooppalaisten maiden kohtalo. Pieni Suomi jolla menee juuri ja juuri mukamas hyvin että ollaan AAA-luokkaa ja pitäisi taas lisää laittaa rahaa näihin. Urpilainen tiukkana: Suomi vaatii vakuudet Espanjan tukea vastaan - Ilta-Sanomat
  19. Gaga

    Erikoisin ruokaan liittyvä erikoisuutenne :)

    Itselläni vehnäpaahtoleipää jonka päälle viipaloitua banaania ja päälle vielä juustoa :D
  20. Gaga

    Auttakaa avutonta

    Kertokaas millä mä saan mokkatakista mikä ei kestä vesipesua, huulikiiltoa pois. Kunnolla kun ei voi edes kostuttaa takkia kun siitä jää heti jälki. Pesulaan en nyt ilkeis viedä vaan ton takia :(

Yhteistyössä