Kaalilaatikkoon siirappia or not

"mä vaan"
[QUOTE="sondersson";26668338]Mä olen aina inhonnut kaalilaatikkoa kunnes tein ite ilman siirappia ja riisiä ja sen jälkeen se on ollut mun herkkua :p Eli mä sanon ILMAN, myöskin ilman riisiä[/QUOTE]

Kuuluuko kaalilaatikkoon riisi?!? En ole ikinä syönyt kaalilaatikkoa, jossa on riisiä, puhumattakaan että olisin itse sitä lisännyt siihen.
 
[QUOTE="mä vaan";26668366]Kuuluuko kaalilaatikkoon riisi?!? En ole ikinä syönyt kaalilaatikkoa, jossa on riisiä, puhumattakaan että olisin itse sitä lisännyt siihen.[/QUOTE]

Kyllä mä laitan puuroriisiä parisen desiä riippuen miten iso laatikko.
 
"jees"
Paitsi nyt on kaali niin makeaa, että ei ihan välttämättä tartte, jos ei vaikka satu siirappia olemaan kotona kuten mulla kävi. Hauduttaa vain kunnolla makeaksi. Mutta yleensä kyllä siirappia vähän päälle lorautan. :)
 
"vieras"
Mulla pari ystävää jotka ei tajua miten voi kaalilaatikkoon laittaa siirappia. Mitä mieltä ootte tosta?
no riippuu mitä laitat jauhelihaan!
Itse teen kaalilaatikon näin:
jauhelihaa ruskitettuna ja mausteet . Kaalin esi keitän että pehmeää!
Kaadan vuokaan veden, kaalin ja jauhelihan ja anna kypsyä tunnin 200 asteessa! Vettä saa viellä olla kun ottaa uunista! Siinä se maku!
Lapset tykkäs!
 
[QUOTE="vieras";26668421]no riippuu mitä laitat jauhelihaan!
Itse teen kaalilaatikon näin:
jauhelihaa ruskitettuna ja mausteet . Kaalin esi keitän että pehmeää!
Kaadan vuokaan veden, kaalin ja jauhelihan ja anna kypsyä tunnin 200 asteessa! Vettä saa viellä olla kun ottaa uunista! Siinä se maku!
Lapset tykkäs![/QUOTE]

Mä laitan vielä reilusti meiramia, sipulia ja pienen purkin tomaattisosetta ja 1-2 kananmunaa ja päällystän laatikon vielä lihaliemellä niin ei kuivu liiaksi :) Oikeesti kaalilaatikko ohjeita on tosi paljon ja kaikki löytää ne mieleisimmät kun kokeilee :)
 
Nooooo
No entäs sitten, mitä mieltä olette munamaidosta kaalilaatikossa? Ei, ei ja ei sanon minä. Ei kuulu munamaito kaalilaatikkoon. Mutta alkuperäiseen vastatakseni, niin siirappia reilusti laatikkoon. :)
 
No entäs sitten, mitä mieltä olette munamaidosta kaalilaatikossa? Ei, ei ja ei sanon minä. Ei kuulu munamaito kaalilaatikkoon. Mutta alkuperäiseen vastatakseni, niin siirappia reilusti laatikkoon. :)
Munaa kyllä, mutta maitoa? En ole kuullutkaan et maitoa siihen laitetaan. Itse kun laitan laatikkoon lihalientä ennen uuniin laittoa se kananmuna hieman sitoo laatikkoa.
 

Yhteistyössä