Kuka voitti Suurin pudottajan?

Danny voitti voi kun kivaa mä tykkäsin siitä :) Pitää muuten nyt katsoa jossain vaiheessa se koko jakso Katsomosta :) Onneks se Tracy ei voittanut sitä 100 000 pottia. Olipa laihtunut siihen kuntoon että ei ollut enää edes nätti :( Miten sen naamakin oli muuttunut miehiseksi :(
 
"akka"
Danny voitti voi kun kivaa mä tykkäsin siitä :) Pitää muuten nyt katsoa jossain vaiheessa se koko jakso Katsomosta :) Onneks se Tracy ei voittanut sitä 100 000 pottia. Olipa laihtunut siihen kuntoon että ei ollut enää edes nätti :( Miten sen naamakin oli muuttunut miehiseksi :(
Samaa mieltä, Tracy näytti tosi pahalta,hirmuisen riutunut ja vanhentunut.Dannya ei edes tunnistanut enää ja oli tosi hyvännäköinen.
 
Siis voi että se Danny oli muuttunut! Ei ihme, ettei sitä kukaan tunnista, niin kuin se itsekin sanoi finaalissa. :D Mua vähän ehkä harmittaa sen voitto, symppasin enemmän Rudya ja Rebeccaa.. jolle muuten sopi se vaalea tukka ihan hyvin. Voin kuvitella, että sellasen muodonmuutoksen jälkeen haluaa vaihtaa myös hiustyyliä täysin erilaiseksi.

Ja voi, se kosinta. Se oli niin hirmu romanttista! :heart:
 
[QUOTE="akka";26630911]Samaa mieltä, Tracy näytti tosi pahalta,hirmuisen riutunut ja vanhentunut.Dannya ei edes tunnistanut enää ja oli tosi hyvännäköinen.[/QUOTE]

Se Tracy näytti kun olis syönyt mieshormoneja ja naama sen näkönen :/ Näytti naamasta jo oikeesti anoreksiaa sairastavalta luihulta. Hitto kun kerrankin voitti oma suosikki :) Pakko tänään toi jakso vielä katsella :)
 
Danny voitti voi kun kivaa mä tykkäsin siitä :) Pitää muuten nyt katsoa jossain vaiheessa se koko jakso Katsomosta :) Onneks se Tracy ei voittanut sitä 100 000 pottia. Olipa laihtunut siihen kuntoon että ei ollut enää edes nätti :( Miten sen naamakin oli muuttunut miehiseksi :(
Tracy painoi finaalissa 60 kiloa, ja siinä vaiheessa kun sitä näytettiin juoksemassa yksinään pudotuksen jälkeen, painoi n.69 kg. Siinä oli huima ero hänen ulkonäköönsä!
 
  • Tykkää
Reactions: Gaga
"vieras"
Samaa mieltä, Danny <3 Ja ihmettelin kanssa tuota Traceya, todella miehisen ja ruman näköinen. Rebecka ansaitsi myös oman sata tonniaan! Seuraavaa kautta odotellessa. :D Maanantaina alkaa vissiin uus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26630937:
Siis voi että se Danny oli muuttunut! Ei ihme, ettei sitä kukaan tunnista, niin kuin se itsekin sanoi finaalissa. :D Mua vähän ehkä harmittaa sen voitto, symppasin enemmän Rudya ja Rebeccaa.. jolle muuten sopi se vaalea tukka ihan hyvin. Voin kuvitella, että sellasen muodonmuutoksen jälkeen haluaa vaihtaa myös hiustyyliä täysin erilaiseksi.

Ja voi, se kosinta. Se oli niin hirmu romanttista! :heart:
Mikä kosinta??? Hitto nyt paljastit liikaa :D Siis näiden kahden jotka löysi toisensa ohjelman aikana?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26630951]Samaa mieltä, Danny <3 Ja ihmettelin kanssa tuota Traceya, todella miehisen ja ruman näköinen. Rebecka ansaitsi myös oman sata tonniaan! Seuraavaa kautta odotellessa. :D Maanantaina alkaa vissiin uus?[/QUOTE]

Ei kun näemmä keskiviikkona alkaa uusi kausi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26630987:
Joo, ne kaksi. En muista kyllä kummankaan nimeä. Mies kosi yleisön edessä naista ja siinä oli huutoa, itkua, onnea ja rakkautta.

En tiennytkään, että nyt alkaa taas uusi kausi. Samaan aikaan maikkarilla kuin tääkin kausi?
Voi sitä rakkautta, se voi löytyä mistä vaan :) Onneksi tuli kesäksi Emmentaalin tilalle jotain seurattavaa :D Mä luulin et se tunti jää nyt luppoaikaa päivisin, mut ei jäänytkään heh. Katselin itse asiassa viime yönä koko viikon jaksot putkeen mut en ole ollut pahemmin netin äärellä tällä viikolla tai siis ei ole ollut oikeastaan mielenkiintoa olla lomalla koko ajan netissä :) Odotan juu uutta kautta taas alkavaksi :)
 

Yhteistyössä