Hakutulokset

  1. H

    **Tammikuun 2013 Tuhisijat**

    Hei tännekkin! Synnytys on enää kaukainen hieno muisto, lopultahan mulla käynnistettiin synnytys kun 42 rv:tä tuli täyteen. Kalvot puhkaistiin 26.1 klo 12 ja klo 17 tuli ensimmäiset kivuliaammat supistukset jotka voimistui nopeasti ja klo 21.30 syntyi poika puolen tunnin ponnistelujen jälkeen...
  2. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Ihana "Aatu" syntyi kalvojenpuhkaisukäynnistyksellä rv 42+0 26.1. Klo 21.35. Pituutta pojulla on 51 cm ja painoa 3750 g. Pelkäsin isoa vauvaa yliaikaisuuden vuoksi, mutta sieltähän tuli just sopiva paketti.Synnytys meni hyvin ja nopeasti, vaikka kipiää tekikin. Kättärillä synnytyssalin kätilö...
  3. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Nää lähtee kohta käynnistykseen! Pienesti hermona, liikuttuneena ja onnellisena.:heart: Onneksi sai edes vähän nukuttua. Puurot ja kahvit naamariin ja sitten menoksi! Heidikaroliina ja aatu 42+0
  4. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea taas vauvoista! :flower: Vielä palaan noihin "sammakoihin", joita ihmiset suustaan päästelevät. Eräs tuttava kysyi, että "oonko mä perunu synnytyksen?" Teki mieli heittää sitä kengällä päähän ;) Ihme unirytmi tullut. Nukahdan puolilta öin, herään ennen viittä ja syön aamupalaa ja...
  5. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Samoilla fiiliksillä mennään kuin Pisang ja Toivotonko. Ystäviltä on tullut viestiä, että ala nyt jo mennä synnyttämään! WTF? Jos tää oikeesti ois ollu mun synnytysinnosta kiinni, niin lapsi ois ollu sylissä jo viikkoja sitten. No, huomena ya-kontrolliin kättärille. Toivottavasti sais jäädä...
  6. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Heips! Kiitoksia synnärikertomuksista, niitä on kiva lukea ja fiilistellä omaa vuoroa odottaessa. Vaan kyllä on odottavan aika pitkä, tänään vedetty 4 kilsan lenkki siinä toivossa että jotain alkaisi tapahtumaan, mut ei. Hiljaista vaan pitelee. Tiistaina sitten saa kättärille soitella...
  7. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Hei taas ja onnea kaikille vauvautuneille! :heart: Äsken kävin äitiyspuolen neuvolassa viimeistä kertaa, ensi viikolla siirrynkin sitten äitiyspolin puolelle yliaikaisuusasiakkaaksi, ellei vaava synny sitten ennen sitä (ei oirettakaan ole että olisi syntymässä, supistukset hävinneet...
  8. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Heipat! Ihan ensteks onnea kaikille jo vaavan saaneille!:flower: Mua on ihan itkutippaan asti herkistänyt tuo ketjun otsikossa oleva" Meidän kuu". Voi miten tätä on odotettu!!! Täällä on kaikki valmiina vauvan tuloa varten, vaatteet lipastossa ja pinnasänky pedattuna. Välipäivinä...
  9. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Oikein Hyvää Joulua ryhmäläisille! :heart: Heidikaroliina ja Aatu 37+
  10. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea Elviida :flower:, ihanan joululahjan sait jo etukäteen. Toivottavasti toivut sektiosta hyvin ja pääsette jouluksi kotiin. Vauvan voinnista yms. huolehtivat Alkuraskaudessa pelkäsin ihan hullunlailla että vaavalla on jokin hullusti ja ihan VARMASTI se ei enää olisi elossakaan kun...
  11. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Hei! :wave: Rintapumpuista teillä oli ollut puhetta. Ostin sen sähkökäyttöisen Medelan, olin internetin ihmeellisestä maailmasta lukenut siitä paljon positiivisia käyttäjäkokemuksia. Mies kyllä ennen ostoa tuumasi, että eikö käsikäyttöinen olisi ihan hyvä, sais hyvää ojentajatreeniä...
  12. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Onnea teille plussanneille!:flower: Kävin vaan kurkkimassa ja tietysti vähän vetistelemässä ja muistelemassa omia toukokuisia onnenfiiliksiä. Tarrasukkia pikkuisille ja onnellista odotusta teille! Terkuin Heidikaroliina ja villisti riehuva "Aatu" tammikuun 2013 pinosta. (Vielä 6 lyhyttä...
  13. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    swaw85 Täällä retkeillään ja eräillään :) Partioaitassa on hyvät puukkovalikoimat, kaikennäköisiä kaiverruspuukoista isompiin lekoihin. Nimi on täälläkin päätetty, helposti päästiin yhteisymmärrykseen asiasta. Minä laitoin omia suosikkinimiä paperille, joita puoliso katsellessaan totesi...
  14. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    No niin, nyt "avaudutaan" taas :) Kiitoksia terkkaritsempeistä, avaan tässä aihetta vielä vähän enempi. Painoa oli tullut IHAN liikaa hänen mielestä (525 g/viikko) Rautalisää pitäisi ottaa, vaikka Hb 126, se on pyörinyt koko ajan 120-130 välillä. No, nyt on Obsidanit hommattu. Terkkari...
  15. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Hei, miä tulin vaan ilmoittelemaan, että täällä ollaan, vaikkakin vain aktiivisena taustailijana, face-ryhmään en liittynyt vaikka sitä kanavaa muutoin käytänkin. Saikulla ollaan kolmatta viikkoa, supistusten ja pehmenneen kohdunkaulan takia. Seuraavaksi töihin sitten vasta vuoden päästä...
  16. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    No moi ja terkkuja täältä taustalta. :wave: Onnea kaikille joilla on ollut juhlia; synntäreitä, häitä yms. kivaa! JA tsemppiä heille, joilla ollut haasteita elämässä; työttömyyttä tai sen uhkaa yms. Ja tervetuloa uusille kanssaodottajille! :flower: Täällä olisi jo melkolailla hankinnat...
  17. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Heippa taas piiiiiiiitkästä aikaa! :wave: Miä taas vähän päivittelen kuulumisia... Uskollisesti teidän kuulumisia seurailen, fb:n puolelle en ole eksynyt enkä aiokkaan eksyä. Miä oon niin laiska kirjoittelemaan, että en varmaan edes täyttäisi "liittymiskriteerejä". Harjoitussupistuksia on...
  18. H

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Hei vaan taas hei! Rakenneultra takana, sitä ehdin jo viikonlopun jännittää melko kovastikkin. Mielestäni läksin ajoissa kohti Kätilöopistoa, vaan tuo huima 20 km:n matka ruuhkassa vei yli tunnin! Ei siinä lopuksi ehtinyt muuta jännäämään kuin että ehtiikö ajoissa perille. Ehdin, onneksi! =)...
  19. H

    G: Laskettu aikasi ja raskausviikot?

    13.1.2013 eli tänään saavutettu 20+0. Puoliväli poksahti, onnea minulle!
  20. H

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Hei täältä taustalta :wave: ! Miä olen niin huono, niin huono.... En vaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella, vaikka lueskelenkin aktiivisesti teidän kuulumisia. Fb-ryhmäänkään en viitsinyt liittyä, siinä kun painotettiin, että pitäisi kirjoitella aktiivisesti. Miä nyt vaan oon tämmönen...

Yhteistyössä