Hakutulokset

  1. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei vaan hei kaikille! :wave: Edelleen kaikille takapakeista ja ikävistä raskauskokemuksista sekä epätietoisuudessa eläville isot rutihalit! Pikaiseti tulin kertoilemaan aamuisesta np-ultrasta. Takaraivossa tykytti edelleen varhaisraskauden ultran tulokset; väliseinää kohdussa tai...
  2. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei taas pitkästä aikaa! :wave: Miä oon niin saamaton, niin saamaton. Käyn kyllä päivittäin lukemassa teidän kertomisianne, mutta jotenkin se, että itse jaksaisi kirjoitella omia kuulumisia, tuntuu ihan vuorenhuipun valloitukselta. :ashamed: Yksi syy tähän on tämä kunnon koomailu, yötyöt...
  3. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei taas vaan kaikille! :wave: Onnitteluja teille "kanssasisarille" hyvistä ultrakuulumisista ja voimia heille joilla raskausoireet ovat kohtuuttoman kovat. Onneksi palkinto siitä on kaikkien olojen väärti. Reilu meininki ja suoraan ON-puolelle :) Aivan jäätävä väsymys ja kivasti...
  4. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei taas kaikille! :wave: Ensinnäkin, jaksamisia kaikille teille, joiden pikkuiset ovat siirtyneet enkeliosastolle. Voimia tähän hetkeen ja onnea tulevaan :hug: Toiseksi, onnea kaikille uusille plussanneille ja heille, jotka ovat saaneet iloisia ultrakuulumisia. Oireista...
  5. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei täältä! :wave: Paljon olen käynyt sivuja seuraamassa (lähes addiktina) :) Vielä ei oikein ole ollut omia asioita joista kirjoittaa. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti, huomena täyttyy 6.viikko. Muutama huonon olon kouraisu sekä alussa alavatsakipua on ollut, mutta pääosin olo on ollut...
  6. H

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Messissä ollaan! heidikaroliina/33/1/Kät.KOS Plussattu 6.5 ja La 13.1.13 Ensimmäinen raskaus ja ekalla yrittämällä. Intopiukkana soitettu neuvolaan ja ensikäynti 8.6. Sitä ennen varhaisultraan toispuoleisten melko kivuliaiden alavatsakipujen takia, positiivinen perusluonteeni haluaa...

Yhteistyössä