Hakutulokset

  1. A

    muita 30v joilla vähän työkokemusta

    Olen jo yli 30v ja takana vain parin vuoden työkokemus ja sitten pitkä vapaa kotona lapsia hoitamassa. Työttömänä tällä hetkellä ja on kyllä aika epätodennäköistä, että omalta paikkakunnalta mitään töitä löytyy. Kaikki työpaikkailmoituksetkin mitä omalta alalta tulee vastaan, niin vaaditaan...
  2. A

    missä mun turvotus on?

    Tässä piinataan nyt 13 päivää. huomenna siis menkkojen pitäis alkaa. elämä helpottuis huomattavasti jos vaan tekis sen testin niin ei hermoilis turhaan vaan sittehän tämä piinailu olisi aivan liian helppoa =) elikkäs, mulla on normaalilämpö nippanappa 36.. nyt olen vasitellen mittaillu...
  3. A

    clomeistako johtuu?

    hei Söin ensimmäiset clomini tuossa pari viikkoa sitten ja nyt on sellaiset ovulaatioajankohdan tuntemukset ettei ole ikinä ollut. Maha on tosi turvoksissa ja kamala paineen tunne alavatsassa. On aikaisemminkin ollut tuntemuksia ovulaation aikana, vaan ainakin viisi kertaa lievemmät. Nyt todella...
  4. A

    inseminaation ajoitus?

    Siis kysymykseni kuuluu; Jos saan kaksi viivaa ovulaatiotestissä tänään niin koska itse inseminaatio sitten tapahtuu. Kokemuksia???
  5. A

    Ihanaa, että saatiin vihdoinkin tämä "oma" palsta...

    ...johan tätä ehdittiin odottaakkin :) Paljon puhuttu ja vihdoinkin saatu. Kuka tietää mistä tämä nyt vihdoinkin sai alkunsa? Ihan luomustikko vai joutuko joku vähän potkimaan ;) ;)
  6. A

    Onko muilla lapsia 2,5v joilla aina vaippa?

    Elikkäs meillä neiti oli jo tuossa keväällä niinkin edistynyt että ite sanoi että vaippa nurkkaan ja sano millon tulee pissa.Vaati että pitää saada pikkuhousut. No laitoin pikkuhousut...sen jälkeen alko aina vaan tulla sekä pissat että kakat housuun...ei tullu pottaan eikä pönttöön vaikka...
  7. A

    Almiron pepti

    Hei, kyselen näiltä kaksplussankin sivuilta. Tyttärelläni todettiin noin 5 kk ikäisenä maitoallergia, prik testeissä ei näkynyt mitään, mutta altistuksessa huomattiin. Vatsavaivat loppuivat siihen paikkaan, kun alettiin käyttämään almironia. Mutta nyt on alkanut neiti jälleen jonkun verran...
  8. A

    Jyväskylan seutu

    Hei! Löytyiskö täältä kaksoten äitejä? Oon 26v ja mulla on 6,5kk kaksoset, tyttö ja poika. Olis kiva saada ystäivä ulkoilemaan ja kyläilemään. Eli ei muutakun posita tulemaan auringonkukka-79@luukku.com
  9. A

    mitä mausteita???

    täällä kohta 1vuotias taapero, syömisen kanssa on niin ja näin. :/ voiko yksivuotiaalle antaa jo ihan samaa normaali mausteista ruokaa mitä myö syödään? :p

Yhteistyössä