inseminaation ajoitus?

:D ei se onneksi nyt vielä ole.. tässä vain varaudun etukäteen tietämään että miten hopulla sinne inssiin sitte rynnätään. Mutta sehän menee kaikki ihan plörinäksi jos sattuu että ovulaatioviivat ilmestyy perjantaina.. :/
 
Jos inssi ajoittuisi viikonlopulle, niin silloin toteutetann ajoitettu yhdyntä. Eli yhteistä kivaa peiton alla. :)

Mä oon kans miettinyt tätä kun seuraava todennäköinen inssi osuu sunnuntaille. :( Harmittaa tavallaan, ettei sit meekään niinku piti, mutta keino sekin.
 
Onko teillä tietoa/kokemuksia sitten sellaisesta tilanteesta jos kuurina on clomit + piikitykset niin saattaako ovulaatio tällä reseptillä tapahtua itsestään eli ennenkuin irrotuspiikki on suunniteltu pistettäväksi? Mulla nyt kp10 ja tänään ultrassa näkyi jotain mutta vasta todella pieniä olivat. Tänään yksi extra piikitys vielä illalla ja sitten perjantaina (kp13) uusi kontrolli ultra. Mietin vaan että jos ovulaatio tapahtuiskin itsestään viikonloppuna niin meniskö suunnitelmat pipariksi.. näin joulun alla ;)
 
Oma ovulaatio voi sattua periaatteessa millä lääkityksellä tahansa ennen kuin irroituspiikki annetaan. Toisaalta jos munikset eivät ole vielä tarpeeksi kasvaneet niin ei todennäköisesti tulee omaakaan ovulaatiota liian aikaisin. Samalla tavalla kun irroituspiikkiä ei kannata antaa, jos munarakkulat eivät ole tarpeeksi suuria...
 

Yhteistyössä