Hakutulokset

  1. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Heippa pitkästä aikaa:) Paljon onnea kaikille nyytin saanneille ja tsemppiä vielä odottaville(y). On ollut pitkä väli kirjoittelussa, mutta olen elänyt mukana täällä kuitenkin taustalla. Meidän poju syntyi 3.6 viikolla 38+4 ja mitat 3475 ja 52. ( en saa noita värilliseksi:confused:) poika oli...
  2. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Siis kysymysmerkit oli hymiö, Onnea siis :)
  3. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Paljon onnea Pihlalle ja perheelle ????
  4. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Oho.. täällähän nyt tapahtuu! Onnea matkaan synnyttäville ja muillekkin kohta jakautuville:). Täällä olo myös hyvin raskaana oleva ja sen takia toivo pian synnyttämisestä myös päällimmäisenä. Mut ei ole kellään enään kauaa odottelua, aika menee niin nopeata kuitenkin. Taikax ja pikkunen 36+2
  5. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnea Ruulle ja perheelle:) On se hieno palkinto, kun saa nyytin mailmaan.
  6. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Voi, että ensimmäinen vauva tänne:) Tsemppiä Ruu koitokseen! Itse olen myös lueskellut ahkeraan teidän kuulumisia, mutta en ole saanut aikaseksi kirjoittaa. Tuntuu aina niin vaikealta aloittaa. Omaa tilannetta sen verran, että oma etinen istukka on noussut ja alatiesynnytys onnistuu. Olen...
  7. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Heippa. Ei ole tullut kirjoiteltua, mutta lukenut olen teidän juttuja päivittäin:) Äitiyspakkaus tuli meille eilen ja oli vielä vanhaa mallia. Tykkäsin kuitenkin siitä, etenkin juuri haalari ja makuupussi mielytti. Täällä mennään tasaseen tahtiin eteenpäin ja vaivoja tulee koko ajan lisää...
  8. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Täällä on ollut vilkasta keskustelua:) Olen ollut reisussa ja vähemmän tullut kirjoitettua. Toi magnesium suihke on kyllä kokeiltava, koska suonenvedot vaivaa öisin. Liikkeet on alkanut täälläkin tuntumaan eteisistukasta huolimatta, välillä kovaakin jo:) Äitiyspakkaus otetaan ja...
  9. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Kiitos uudesta ketjusta:) Täällä myös alkanut kauheat kivut nivusissa, Panadolia on joutunut ottaa ja koiralenkit menee ihan etana vauhtia. Toivottavasti vielä helpottaisivat. Täällä Vietetty synttäreitä oikein urakalla viikonloppuna ja nyt on voimat vähissä. Onneksi saa vaan löffäillä...
  10. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Mistähän noi kysymysmerkit tuli, ei ollu siis tarkoitus laittaa tohon alkuun :) Taikax
  11. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Paljon onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista???? Täällä kanssa tänään kovasti jännitetty päivä ja kaikki oli hienosti. Poikaa ne veikkasi meillekkin, kyllä on poikia nyt kesäkuussa paljon:) Meidän 6.v. On kanssa vielä hyvin rauhallinen ja tasainen, mutta olen kanssa kuullut tuosta 7.v...
  12. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Hienoa, että Malsalle hyviä uutisia. Se on totta mitä lääkäri sanoi, että meiltä kaikilta voisi löytyä vaikka mitä, kun tarpeeksi tutkitaan. Pitäisi aloittaa myös uiminen, vedessä niin paljon helpompi liikkua. Koiran kanssa kävelyt alkaa lyhenemään liitoskipujen kanssa jotka nyt kyllä paljon...
  13. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Paljo tsemppiä ja voimia huonoja uutisia saanneille. Itsekkin kävin tänään lääkärissä, kun on ollut supistuksia. Onneksi kaikki oli hyvin, mutta lääkäri epäili eteisistukkaa. Se selviää paremmin ensiviikolla rakenneultrassa onko noussut. Jos on niin se tuo sitten omat jännitykset tähän...
  14. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Äitiysvaatteista: En ole ostanut vielä mitään, mutta nyt on viikon verran omat vaatteet tuntuneet niin epämukavilta, että pakko se on lähteä metsästämään. Alusvaatteet menee vielä vanhat, tässä raskaudessa ei ole ollut mitääb rinta tuntemuksia, kun aikaisemmista ollut todella kipeät ja...
  15. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Ai niin tiedot siis taikax/32/3/tays La 12.6
  16. T

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa. Täällä yksi vielä haluasi ilmottautua. Lukenut jo olen teidän juttuja pitkään, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan. Taustalla monen moista ja mennyt hetki ajatukseen tottumiseen. Nyt kuitenkin iloisin mielin eteenpäin ja onnellisena uudesta tulokkaasta.
  17. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Minutkin saa poistaa listalta, lääkärissä käyty joka ultrasi eikä löytynyt sykettä. Ilmeisesti tuulimunaraskaus kyseessä:'( Nyt odotellaan viikon verran jos alkaisi itsestään vuotamaan, muuten keskeytys edessä. Hyvää odotusta kaikille!!!
  18. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Pakko oli tulla laittamaan kaiken hässäkän keskellä iso osaanotto suru-uutisten saanneille :hug:. Itselläni vielä odotusta ensi maanataihin ja olo on erittäin kärsimätön=(. Voimia meille kaikille masunkasvattajille=) Taikax ja pikku T 9+6
  19. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tervetuloa kaikille uusille:wave: Täällä myös aivan mieletön väsymys ja nyt alkaneet kuukautismaiset kivut päivittäin? Kuuluukohan asiaan?? En muista edellisiltä olleen näin kovia, mitään vuotoja ei ole. Nyt hieman pelottaa:ashamed:. Kaikille ultraan menijöille paljon tsemppiä! Meillä...
  20. T

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Tervetuloa uusille:wave: Voi kun täällä taas hienoja ultra uutisia monella:D Vielä reilu viikko itselläni jännitettävää, välillä tuntuu NIIN pitkältä ajalta odottaa..... MielialoistaMeillä mies on ihan tuskissaan kun välillä emäntä nauraa ja taas välillä itkee jostain aivan naurettavista...

Yhteistyössä