Hakutulokset

1. S

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Maksa-arvot oli 345 ku sais olla 10-45 ja sappiarvot 64 ku pitäis olla alle 10.. ei ne paljoo kerinnyt siitä laskea kun käynnistettiin. Ja ne sappiarvot on ne mitä tarkemmin seurataan. Sulla ei sit varmaan oo niin kohonneet arvot jos annettiin vaan lääkitys?
  2. S

Tosta kutinasta vielä et se kun ei lähde rasvaamalla ja vaikka raapii niin ei lähde.. mullakin kutisi joka paikka, varsinkin reidet ja selkä. Tajusin ton hepatoosi vaihtoehdon kun heräsin yöllä siihen että raavin kämmeniä ja tää kutina ei lopu vaikka tekis mitä. Valitettavasti se kutina lähtee...
  3. S

Tuun kommentoimaan lokakuun onnenmuruista Intoilijalle, että mulla alkoi kutina noihin aikoihin, kävin verikokeissa ja arvot oli koholla. Se oli maanantai ja sit terkkari soitti et heti huomenna äitipolille käyrille eli tiistaina ja sit siellä ultrattiin ja otettiin käyrää. Sillon oli 36+5 ja...
  4. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

Heippa kaikille! Meijän murunen syntyi 29.9 ,pituus 48cm ja paino 3280g, tytteli siis ja rv 37+2 Mullahan todettiin sitten raskaushepatoosi ja arvot oli todellakin paljon koholla. En ollut kyllä ihan valmistautunut vielä synnyttään. Tuli siis viime maanantaina tieto arvoista, tiistaina...
  5. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

Tänään päästy kotio vielä yöks ja aamulla synnärille takasin.. Synnytys on siis käynnistetty napeilla raskaushepatoosin takia. Suppareita tulee muttei mitään kauheen kipeitä, aika epämiellyttäviä kuitenkin. Tuli siis tosiaan puskista koko juttu, maanantaina olin verikokeissa ja eilen käyrillä...
  6. S

Aamulla käyty verikokeissa ja neuvolantäti soitteli jo päivällä tulleista maksa-arvoista. Koholla ovat ja aamulla heti äitipolille. Keskiviikkona ois ollut sinne aika, mut nyt sitten pitää mennä jo päivää aikasemmin. Hepatoosi sitten siis diagnoosina.. En tiedä mitä haluavat siellä tehdä...
  7. S

IMN Mä oon kärsiny ny muutaman päivän kutinasta, joka paikka kutisee.. Mulla oli neuvola perjantaina ja siellä mainitsin asiasta ja neukkatäti teki lähetteen labraan maksa-ja sappikokeisiin. Huomenna oon aamulla menossa. Keskiviikkona on synnytystapa- ja kokoarvioultra, jonne ainakin...
  8. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

Onko kenelläkään iskenyt tylsyys missään vaiheessa? Oon ollut nyt saikulla kesäloman jälkeen, olin jopa kolme kokonaista päivää töissä. Ja siis kesäloma oli heinäkuussa. Äippäloma alkaa 12. päivä ja siis siihen asti saikkua. Ei vaan toi selkä kestä kahdeksan tunnin jatkuvaa istuskelua ja kun...
  9. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

Heipparallaa! Eipä mulla mitään ihmeitä asioita ole..kaikki on mennyt hyvin tähän asti ja vaavi jumppailee ja melskaa siihen malliin, että ei oo epäilystäkään et joku siellä masussa asustaa. :) On se vaan niin jännän tuntusta ja näköstä, kun maha hyllyy puolelta toiselle ja tulee sellasia...
  10. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

Mulla oli neuvolalääkäri tiistaina ja kaikki oli edelleen hyvin. Lääkäri oli tosi mukava ja kyseli, että oonko jo ajatellut synnytystä ja, että mitä tuntemuksia se herättää... Oikeestaan mä en oo vielä suonut ajatustakaan sille, nimittäin totta kai se jännittää ja paljon. :) Ja se, että minä...
  11. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

Pitkästä aikaa päivittelen minäkin kuulumisia. Viime viikolla oli sokerirasitus ja toisen tunnin arvo oli sitten ihan aavistuksen koholla. Muuten ihan loistavat. Sain sitten seurata viikon ajan sokereita, pari kertaa päivässä. Ja arvot on siis todella hyvät ja samalla lailla olen syönyt kuin...
  12. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

Sateista huomenta! Viime keskiviikkona oli rakenneultra ja meikäläisen vahva poikaolo (liekö noilla testeillä mitä oon tehnyt niin ollut vaikutusta.. :D ) niin vaihtui tyttölupaukseksi Kaikki oli hyvin ultrassa ja siellä se pikkunen köllötteli ja venytteli ja vastasi täysin viikkoja :) Nyt...
  13. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

Huomenta! Mulla on jäänyt kirjottelut vähiin, mutta lukenut oon ketjua koko ajan. Melkein kahden viikon flunssan seurauksena sain poskiontelotulehduksen. Nyt alkaa olo kohentua kun sain antibioottikuurin ja taas vaihteeks saikkua. Tää on niin inhottavaa olla kipeenä, kun tuntuu, että tää syö...
  14. S

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

Heipä hei kaikille! Oon jo taustaillut hetken aikaa ja käynyt lueskelemassa, mutta nyt päätin uskaltautua joukkoon. Tulisin tänne mielelläni rupattelemaan. Eli ensimmäistä odotan, ikää 30v, 17.10 laskettu aika, sairaala VAS/TAYS.. (ja miten ihmeessä tuo tehdään punaisella..?) :O Tänään oli...

Yhteistyössä