Iltaa leidit!
Ihanaa kun alkaa tapahtua. Jännä miten eri tavalla ei ihmisillä se synnytys alkaa. Mäkin elättelen toivoa et tää alkas syntyä luonnollisesti, vaikken oikeesti siihen uskokkaan.
Esikoinen käynnistettiin ja samaten mun äidillä on molemmat käynnistetty. Juu, eihän se sitä viel tarkota, mut kun ainuttakaan supistusta tai mitään muutakaan ei oo ni en oikeestaan usko et itekseen syntyy ainakaan viel hetkeen.
Neuvolalääkärissä kävin tällä viikolla mut eipä siellä kummempaa. Verenpaineita komens mittailemaan kun ekassa raskaudessa oli raskausmyrkytys. Paikat oli kuulemma pehmenneet ja kaulaa jäljellä 2cm eli jotain ilmeisesti on tapahtunut mutta eipä tuo vielä kovin paljon. Tosin ei nyt ihan vielä tarttiskaan syntyä.
Vaipattomuutta meillä alettiin kokeilemaan tossa pari kuukautta sitten ja nyt alkaa oikeesti sujumaan. Poika on kyllä vasta 1,5v eikä ees puhu sanaakaan mut potalle menosta osaa kyllä viestiä älyttömän hyvin. Pariin viikkoon ei oo muistaakseni sattunut kun ehkä yks vahinko. Yövaippa on kyllä viel käytössä enkä odota et hetkeen ois jäämässäkään poies. Mut oon kyllä onnellinen kun tuo on tajunnut potan idean niin ei tarvi kaksia vaippoja vaihtaa.
Kosteuspyyhkeet oli ihan mielenkiintonen ajatus. Varsinkin kun sitä pihkaa saa oikeesti hinkata ennen kun irtoaa.
Ja tosta
tavaroiden tuppaamisesta, ymmärrän et ärsyttää.
Varsinkin jos kyse on vanhasta rojusta tai muuten vaan tarpeettomasta. Meillä onneks isovanhemmat ylees kysyvät ennen kun ostavat mut ovat silti halukkaita lapsille ostamaan tarpeellisia juttuja. Isomummu välillä tunkee jotain ihmeroinaa mukaan, mut kiitän vaan kauniisti ja sit kotona mietin mitä teen. Hyvää hän kuitenkin vaa tarkottaa. Ja vaatteita lahjottavilta sukulaisilta oon aina saanut vaan valita itelle mieleiset ja loput on sukulainen vienyt mukanaa pois. Toisaalta oon kyllä ilonen siitä et on sukulaisia joilta jotakin tavaroita saa edullisesti, varsinkin esikoista odottaessa. Jos kaiken ois ostanut uutena niin kalliiks olis tullut.
Muutamat on puhuneet et aikovat vielä
matkustella vähän pidemmälle. Mekin miehen kanssa pohdittiin parin viikon sisällä ihan pelkkää shoppailureissua, mut
kannattaakohan lähteä? Tai siis totta kai ite tiedän parhaiten vointini yms, mut pelkään enempi niitä seuraksia.
Kävin kaupungilla vähän kiertelemässä ja ostin sitten vauvalle kotiintulovaatteet.
Name It:stä löysin ihanan bodyn, jossa oli sellasseet tumpuiksi kääntyvät hihat ja sit siihen samaa kuosia olevat potkarit. :heart:
Rahan käytöstä oon kyll samaa mieltä kun Little precious. Jostakin sitä tuntuu vaan löytyvän vaikka hankintoja on ollut huomattavasti enemmän kun aiottiin. Ja vielä samaan aikaan on joutunut uudistamaan esikoisen vaatekaappia, kun poika on kasvanut huimasti. Itteenikin oon "hemmotellut" tavallista enemmän. Rasvoja ynnä muuta kivaa oon ostellut. Meinasin myös tilailla viel imetyspaitoja ja muutamat liivit. Ne bravadot kuulosti kauheen kiinostavilta, täytyypi melkeen kokeilla.
Joo.. Tulipas taas höpistyä.
Jipsu & Pömppis 35+6 Huomenna poksuu!