Hakutulokset

1. T

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Onnea kaikille vauvatuneille!) nythän niitä oikeen tuleekin ;) Hui eipä oo tullu kirjoitettua pitkään aikaan vaikka olen ahkerasti selaillut palstoja :) Täällä lähti limatulppa irti viime sunnuntaina klo 11 sisätutkimuksen jälkeen jolloin oli kahdelle sormelle auki ja sentti kanavaa...
  2. T

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

35+4 ja viimesellä neuvolalääkärillä käyty :) Kohdunsuu oli tippunu 3cm -> 2cm ja kiinteestä pehmeeksi. Pitäis kuulemma lepäillä sit nytte että vauva pääsis 36+0 tienoille, mitä mä uskon et hyvin päästää sinne ja yliki. :D Painoarvioks sain 2,59kg, en tiiä onko "hyvä" vai "huono" :o jajaja hmm...
  3. T

Miten teillä muuten oikee pysyy joku froteesuoja omassa sängyssä? :D ite pyörin nii paljon et se on ihan turhaa laittaa oikee mitää sinne alle... :D Ihanaa huomenna neuvolalääkäri, saa vihdoinki pikkusesta jonkun painoarvion ja tietää paljoko olis kohdunsuuta jäljellä yms. Huomenna myös 1kk...
  4. T

Hemutus Juu täällä ilmoittautuu yksi odottaja täysin samoilla oireilla! :wave: En tiiä kypsyttääkö ne kohdunkaulaa, mutta ehkä ihan kiva jos vähän kypsyttäisi :) Vaunuihin itse ajattelin laittaa sen pussukan (beige missä nalleja) mikä tuli äitiyspakkauksessa. Musta se on sopiva kesälle :)...
  5. T

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Pikkumyy87 juu samaa täällä! Mun esimies töissä (nainen) sanoi mulle ku tulin toimistoon että "no mitä pullukka?" Siis joo ymmärrän et se oli vitsillä sanottu ja seki naureskeli siin samalla ku kysy, mutta jooo rajansa kaikella :| Ja kyllä tota saa muualtaki kuunnella. Ihan ku ei valmiiks itse...
  6. T

Jee pääsi taas vihdoin käymään neuvolassa. :) Kaikki oli vaavilla hyvin ja äippä senku kerää vaa kiloja :( mut nestettä täs on kertyny ihan älyttömästi, et ei ku vaa jumppailee ku sen aika tulee synnytyksen jälkee. ;) Sf-mitta oli noussu 28cm -> 30cm ja verenpaineki oli hieman noussu...
  7. T

Juu ole hyvä vaan! :) Toi nyt oli vaan yks voide esimerkki, onhan niitä varmaa kaikkia vastaavia nännivoiteita apteekki pullollaan :D Joo pitänee varmaa Bepanthenia rupee käyttää ku alkaa tuntuu saharalta toi alakerta :D
  8. T

Emby^ nänneihin on suositeltu semmosta lanoliinivoidetta Lansinoh Lanoliinivoide 10 g - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki :) Tosta alapään voitelusta en kyllä oo kuullu vaikka huomaa itekki et alkaa menee aika kuiviks paikat. :D
  9. T

Taistis Mullakin oli muutama viikko sitten varsinkin napa-alueella aivan järjetöntä kiristystä ja tuntu välillä ku massu repeis, mutta ihme ja kyllä se meni sitten ohi. En ees kerennyt siitä soitella kun olikin jo parempaan päin. Toivottavasti sullakin se on vaan joku ohi menevä juttu, eikä...
  10. T

Täälläkin ilmottautuu yksi väsynyt odottaja :( On kyllä niin rähmässä silmät ollu joka aamu ku herää ettei millään viittis nousta ylös. Tosin ei tässä kiirekään mihinkään oo ku on saikulla, mutta ei viittis koko päivää makaa sängyssä.. Liivinsuojukset mäkin oon joutunu ottaa käyttöön jo ajat...
  11. T

teris juu täällä turpoillaan kanssa.. :S Mulla ihan eka raskaus niin en tiiä miten pitäisi suhtautua. Kesken kauppareissun tuntu et joku puristais ranteista ettei veri kiertäis ja sit katoin mun sormia "Herra jumala!" huusin vaa siel keskel kauppaa. :D Siis aivan törkeet nakit ja kämmenpöydät...
  12. T

Nyt vasta täältä löysin kesäkuisille oman ketjun ja ihanaa kun tämä on niin aktiivinen, joten päätin sitten liittyä keskusteluun mukaan. :) Mulla on nyt ollu muutamana päivänä ihan älyttömän tukala olo kun vauva on siellä jo pää alaspäin ja tuntuu et pää vaan painuu koko ajan alemmas ja...

Yhteistyössä