Hakutulokset

1. J

Ero "järkevästä" kumppanista 2013 ?

Joo. Nyt on puhuttu tunteista ja erosta ja oli hetken sellainen helpottunut olo et ei ole enää mitään "salattavaa". Viikolla oli kans sellainen olo et se hyväksyy tämän päätöksen ja ehdotteli että mitä kaikkea hänen tavaroitaan saisin viedä mukanani pois Kun lähden ettei tarvitse tyhjästä...
  2. J

Kylläpä päähän koskee ajatella tätä koko ajan... välillä on satavarma että näin ja niin teen, mut sit taas välillä en tiedä mistään mitään... Ukko on ollut ns aivan ihana ja kaikkensa yrittää ja olen miettinyt että kun asia tulee puuheeksi uudestaan kysyisinkö et lähtiskö parisuhde terapiaan...
  3. J

Niin se on hyvin mahdollista ja olen sitäkin miettinyt että luovutanko liian helposti. Mutta kun tosiaan mies ei usko terapiohin. Minä saattasin voida mennä ja yrittää mutta en tiedä onko siitä apua koska en saata pystyä luottamaan terapeuttehin edellisten huonojen kokemusten perusteella... Olen...
  4. J

Olisi hyvä poistaa lainausviesti... Itsekkin järkesvästi ajateltuna paikka on pieni ja voi tunnistaa... vaikka se voi olla jo myöhäistä...
  5. J

Joo-o muutettu on mutta en voi muuttaa lainaamaasi alkuperäistä tekstiä.
  6. J

Hän tietää että nyt olemme yrittämässä viel, mutta uskon että ei odota liikoja koska huomaa kyllä käytöksestä että kakki ei ole normaalisti.
  7. J

Anteeks että toiset on avoimenpia kuin toiset, pitäs varmaan olla hiljaa ja kärsiä ajatuksistaan. ja mielelään kertoo tärkeät asiat jotka liittyy tilanteeseen. Tarkoitin sanoa että ennen keskusteluamme, en muista milloin edes olimme sanoneet rakastavamme.. mutta keskustelun jälkeen hän sanoi...
  8. J

Mahtava kuulla kannustusta ja päätös on jo melkein tehty, mutta tosiaan nyt heinäkuussa on se hänen veljen ja isän kuoleman kaksi"vuotis"päivä, ja heinäkuun lopulla on miehen synttärit, ennen niitä en vaan pysty sanomaan, sit lähdetään lomalle minun sukulaisiin, vaikka tuntuu että se on ihan...
  9. J

Olen ajatellut että sitäkin se voi olla että arki vaan on tullut kuviohin, tai että hormonit on vaan sekaisin ja siitä tää kaikki ajatus johtuu. Pitäs varmaan yrittää kaikensa, mutta mies ei usko terapioihin. Ja sitten pelottaa se että tästä tulisi samanlainen isä lapsellemme tulevaisuudessa...
  10. J

Samaa mietin itsekkin, mutta juuri se pillereiden aloittaminen uudestaan ei kiinnosta, koska haluan lapsen lähivuosina ja uudestaan saman kiertohäiriön kestäminen ei ole vaihtoehto. Juuri se että ajattelen sitäkin että hankkisin sperman luovuttajan jos ero tulis, minä pärjäisin lapsen kanssa...
  11. J

Näitä ero juttuja lueskellessa, päätin että kerron myös omasta tuskasta. Olen muutaman kuukauden päästä 26v ja olemme kihlattuni kanssa olleet kohta 5 vuotta yhdessä. Tällä hetkellä olen iloinen että vielä ei ole tärpännyt, vaikka lapsia haluan aivan mahdottomasti. Mulla on ollut jo melkein...

Yhteistyössä