Hakutulokset

  1. H

    kannattava palkka?

    Ootteko laskeneet, mikä on teille sellainen kannattava palkka, eli riittävän suuri palkka, että ylipäätään kantsii mennä töihin? Siis jos ajatellaan, että teillä on alle kouluikäisiä lapsia ja mahdollisuus saada esim. kotihoidontukea tai muuta. Ja jos menisitte töihin, niin sitten pitäis maksaa...
  2. H

    mies ei halua synnytykseen

    Moi! Mulla mies on kieltäytynyt tulemasta mukaan synnytykseen. Mulle se on karsea paikka, koska en mäkään sinne varsinaisesti riemusta hihkuen mene, mutta eipä ole vaihtoehtoja, kun vauva kuitenkin perheeseen halutaan! Itse asiassa mua pelottaa se synnytys ihan todella kovaa.. Tästäkin syystä...
  3. H

    Keinujalat, Talus Verticalis

    Heippa! Meille syntyi syksyllä pikkuinen prinsessa ja heti syntymän jälkeen hänellä todettiin poikkeavat jalat ja kädet. Jalkojen virheasennolle löytyikin lopulta nimi, Talus Verticalis. Onko ketään, kuka olisi joskus kuullut tai ollut tekemisissä ihmisen kanssa jolla on todettu samanlaiset...
  4. H

    turvakaukalo asiaa...

    Kertokaahan mielipiteitä eri turvakaukalomerkeistä, mikä on mielestäsi paras ja miksi...niin ja mitä huonoja puolia! KIITOS :wave:
  5. H

    ovulaatiotesti

    Kyselen osaako joku kertoa miten tehdään ovulaatiotesti? Mitä kyseinen testi maksaa? Entä mitä muuta osaisitte kertoa aiheesta?
  6. H

    mitä harrastuksia äiti/lapset oulussa

    hei milaisia harrastuksia yhteisiä lasten kanssa tai yksin äitille oulussa???? hilla81@luukku.com
  7. H

    joulukalenteri-pulma

    miten muut olette saaneet tämän joulukalenterin availun selitettyä parivuotiaalle? tilanne on siis se, että alkuunsa tyttö haki sitä kalenteria koko ajan esille ja monkui, että avataan lisää luukkuja. silloin selitettiin, että yksi per päivä ja sillä siisti. tyttö tyytyi tähän vihdoin ihan...
  8. H

    Bulgarian Sunny Beach/Nessebar

    Onko kellään kokemuksia kyseisistä kohteista? Oltais miehen kanssa kiinnostuneita lähtemään jompaan kumpaan toukokuussa ja mielipiteitä olisi kiva kuulla. Missä hotellissa mahd. olitte, olitteko tyytyväisiä?
  9. H

    Turvaistuimista

    Minkä merkkinen turvaistuin teillä on käytössä, mikä siinä on hyvää/huonoa, paljonko maksanut? Meillä hankinta pian edessä ja siksi olen kiinnostunut kokemuksista.

Yhteistyössä