ovulaatiotesti

Minä olen tikuttanut mammaksin ovistesteillä (www.mammaksi.fi).
Paljonkohan ne nyt maksoivatkaan...ööö.. en muista mut paljon halvempia ovat kuin apteekista. Kannattaa käydä katsomassa. Ne tehdään ihan pissasta ja ovat helppokäyttöisiä.
 
mikäkin ostan samasta paikasta kun äskeinen, eli mammaksilta. siellä esim 5 ovistestiä maksaa 9 euroa, ei tule postikuluja ja nopea toimitus. testit ovat luotettavia. tikku siis kastetaan pissaan, joka on puhtaassa purkissa. testejä saattaa kulua kuukauden aikana useampia, varsinkin jos kierto on hirveän epäsäännöllinen. rahan säästöä tulee jos karskisti halkaisee testin saksilla poikki, jolloin saa kaksi ovistikkua yhdestä.
 
pipari harmaana
ns. kahden kuukauden ovistestejä saa ns. nettihintaan myös Prismasta.
Minulla on ollut hyviä kokemuksia ovistesteistä. Siinä siis bongaillaan viivoja ja katsotaan milloin tulosviiva on tummempi tai yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Meidän tapauksessa huomattiin, ettei ikinä...ja saatiin oikeat hoidot käyntiin. Kun ovulaatio on bongattu on 1-2 päivää (en muista kunnolla) aikaa touhuta.
Ovulaatiotestien hyvä puoli on myös se, ettei tule ns. pakkorynkytystä, vaan saapi puuhailla, kun siltä tuntuu ja sitten kun on se oikea tarvis. Ei siis häviä maku koko touhusta.
 

Yhteistyössä